Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg blir forhåndsorientert om fremtidige endringer i kraftprisen, og kan dermed bytte avtale
Hei Tor E, Takk for hyggelig tilbakemelding :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon.
Har strøm og mobil abonnement fra GE. Er godt fornøyd med kundeservice, og strømavtalen jeg har der.
Hei Svein, Takk for hyggelig tilbakemelding :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon.
GE står for god og pålitelig oppfølging vedr. marked- og prisutvikling, de tar sine kunder på en seriøs måte, har gode trygge strømavtaler og tilbyr flere andre tjenester.
Hei Erik, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon.
Greie folk, ok app noe ustabil ingen binding el bruddgebyr på avt spot ge trumf.kunne vært billigere.
Hei Mone, Takk for din tilbakemelding :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon.
Har hatt GE avtale i noen år nå, og er meget tilfreds med selskapet.Har byttet avtaler noen ganger uten problem.Har sammenlignet med andre leverandører , men finner ut at jeg totalt har meget god avtale.Veldig bra app, hvor man kan følge med og bytte avtale hvis det behøves.
Hei Tinus, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Byttet for flere år siden, og har internt byttet avtaler underveis. Over tid har jeg fått gunstige avtaler, som har vært svært konkuransedyktig. Fin og oversiktlig app, med forbruk og dagens pris. Anbefales.
Hei Leif E. K Tusen takk for hyggelig omtale :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Lokket med billig strøm, men må betale over 300 kr i faste avgifter!!! Dette stod det ingenting om da man meldte seg inn.
Hei Ane, Vi har ikke - og har aldri hatt - en strømavtale med 300 kroner i faste avgifter så vi er litt usikre på hva du mener her. En spotprisavtale har gjerne et påslag per kilowattime, som oppgis i øre, og eventuelt et lavt månedsbeløp. Dersom strømavtalen din endrer pris, varsler vi alltid om dette 14 dager i forveien per e-post. Da står du fritt til å bytte avtale. Vi setter pris på om du kan ta kontakt med oss på telefon 612 94 700 eller e-post [email protected] så kan vi få oppklart denne saken! Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
God kundeservice, veldig bra og oversiktlig app og lave påslag
Hei Toril, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Lett å få kontakt med strømleverandør og mange gode tilbud til kundene av ulik interesse.
Hei Hans Petter, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Det er ikke noe mas fra dem, lett å kontakte. Ærlig når du snakker med dem. Gode avtaler som er lette å fårstå. Bra avtalt gjennom YS.
Hei Roger, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Opplever Gudbrandsdal energi som seriøst og trygt. Jeg har også YS avtale som gjør at jeg får bra tilbud. Kan absolutt anbefale selskapet.
Hei Lillian, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Enkel gjennomgang viser 50 rimeligere tilbud enn GE spot. Det er for dårlig og jeg bytter umiddelbart! Dyrt nok å være hytteeier i landet for "vanlige folk" nå.
Hei R, Takk for din tilbakemelding. Vi ønsker å tilby få og konkurransedyktige avtaler som holder prisen over tid, slik at kundene slipper å bekymre seg over om strømavtalen endres og etter hvert blir dyrere. Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Som kunde får du anledning til å bytte avtale, også lokketilbud.
Hei H.M, Takk for din tilbakemelding :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Jeg har alltid vurdert GE til å være av de billigste leverandørene; litt overrasket og usikker på denne dårlige ratingen. GE et alltid tidlig ute med informasjon om hva man må følge med på og de har god kundebehandling
Hei Per, Takk for hyggelig tilbakemelding :) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Jeg har aldri på noe tidspunkt blitt kontaktet av Gudbrandsdal Energi med tilbud, endringer, reklame eller liknende. De er konkurransedyktige på pris uten nødvendigvis å være på øret billigst. For meg er det verdt en tusenlapp ekstra i året å slippe strømselskaper som skal selge meg ting eller som endrer avtalevilkårene underveis.
Hei Eivind M, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon
Raske svar på mail - om alt man lurer på om sin strømavtale, og de kommer med råd som ikke bare fyller deres egen lommebok. Flinke til å forklare.
Hei Lene, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon