Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Gudbrandsdal Energi
4.0
699 verifiserte omtaler

Gudbrandsdal Energi omtaler og erfaringer

Negativ trend

Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

4.0
Bra
699 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#4
Utmerket
Gudbrandsdal Energi er rangert
#4 av 88 strømselskaper
74%
Utmerket
74% anbefaler Gudbrandsdal Energi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 699 omtaler om Gudbrandsdal Energi

FILTRER OMTALER
404
109
43
33
110
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Gudbrandsdal Energi
Gudbrandsdal Energi har 699 verifiserte omtaler på Bytt.no

Innfrir mine ønsker

Omtale av  Anne K

De skuffer ikke.Du kan også dele opp fakturaen.Det er ikke månedsgebyr på strømmen 😁

Svar fra Gudbrandsdal Energi
08.05.2023 08:37

Hei Anne! Så hyggelig å høre at du er fornøyd :-) Og tusen takk for fin omtale, det setter vi stor pris på! Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Gudbrandsdal Energi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Oversikt og god service

Omtale av  Arild

God app der en får oversikt uten å betale ekstra som hos vibb

Svar fra Gudbrandsdal Energi
08.05.2023 08:38

Hei Arild! Tusen takk for flott omtale, det setter vi stor pris på :-) Det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd! Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon

føle oss lurt ab GE

Omtale av  Bh

vi bytte før et år siden om å få en muligst billligst strømavtale / mobilavtale . omtale /rykte er ja egentlig god så at vi tenkte man kan ha tillit til dette leverandør .at de alle vil fortjene på avtale er klart. vi var alltid sparsom med strøm så god vi kan , vi følge hver måned med oss strømforbruk men etter vi bytte ha vi mer forbruk hver måned likevel vi ha ingen forendring i vår stømforhold. nå kommer stadig endringer i vilkåre . å skal vi betale påslag med 3 kr og månedsgebyr hvorfor ???? vi føle oos veldig lurt av GE, GE har høye kostnader! de vil det beste for kunde ...bla bla, - hvem fortjener vel mest og best med de dritt strømavtaler i Norge ! vel alle Strømleverandører. altså man kan ikke snakke om god og sikker strømavtale eller mobilavtale , den blir også uten varsel oppsigelse og flytte over til en andre leverandør hva skal dette ... dette er en veldig dårlig Kundesrevice .beklager vi føle oss lurt av GE og kan ikke anbefale.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
05.05.2023 13:39

Hei! Det er leit å høre at du ikke er fornøyd. Det er med tungt hjerte at vi ser oss nødt til å øke påslaget. Det er for oss som for andre bransjer, økte driftskostnader og renteøkninger. Skal vi kunne være med i morgen - sikre arbeidsplasser i distriktet, opprettholde og videreutvikle tjenestene våre er det en nødvendighet. Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon

Aaksjonærene vil nok ha sitt!

Omtale av  Endre

Vært kunde i 7 år hos GE, og vært superfornøyd med dem. Gode avtaler, og for oss som har vært kunde lenge, så har de beholdt gode vilkår - helt til nå. I det siste har de tullet det til, først med at de skulle begynne å ta betalt for appen sin, men da det ikke ble noe av (sannsynligvis pga. dårlig omtale i media), så gikk de rett på "gamle" kunder med "gunstige" avtaler i stedet, og innførte 39,- mnd. avgift og tredoblet påslaget på spotten - med 4 ukers varsel. I tillegg skal de pushe på deg puls-måler til 29,- mnd. (noe som kan være kjekt hvis du har smarthus med automatisk styring - hvis ikke er det egentlig ganske uinteressant). Kundeservice svarer bare i floskler (økte kostander) når du spør om begrunnelser, så den personlige kundeservicen er tydeligvis ute...Selskapet har sannsynligvis blitt for stort, og pådratt seg for store utgifter. Aksjonærene vil nå ha sin andel i pris-sirkuset, så da sier jeg farvel til GE...

Svar fra Gudbrandsdal Energi
25.04.2023 11:47

Hei Endre! Det er leit å høre at du ikke er fornøyd. Det er med tungt hjerte at vi ser oss nødt til å øke påslaget. Det er for oss som for andre bransjer, økte driftskostnader og renteøkninger. Skal vi kunne være med i morgen - sikre arbeidsplasser i distriktet, opprettholde og videreutvikle tjenestene våre er det en nødvendighet. Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon

Elendig strømleverandør

Omtale av  Petter

Middelmådig på pris. Må skjerpe opp sin kundebehandling, utilgjengelig.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
24.04.2023 10:20

Hei Petter! Vi takker for tilbakemeldingen din. Det er leit å høre at du ikke er helt fornøyd. Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Påslag langt over konsumprisindeksen - GE ikke attraktiv lengre

Omtale av  Isabell L

Har i noen år hatt GE som strømleverandør i bolig og på hytte (tot ca 43 000 kWt pr år), vært fornøyd helt til påslaget som er varslet nå. Dere begrunner det med økte kostnader, men hviklen kalkyle opererer derEmed vedr økte kontnader? Konsumprisindeksten for 2022 var på 5,8% dere øker spotpris fra + 1 øre/kWt & 29 kr/mnd til + 3 øre/kWt & 39 kr/pr mnd. Dette er et påslag på 300% +1 til +3 øre /kWt og nesten 35% på 29 kr/mnd til 39 kr/mnd. Dette er signifikant over konsumprisindeksen og langt over både rente påslag, økte lønninger og f. eks gjennomsnittlig økte matvarepriser 2022-2023. Vinnerne når det kommer til energi er kraftselskaper og oljeindustrien. Så hva har dere lagt til grunn for deres påslag? Må nok ut på kraftmarkede nå da GE ikke er attraktiv lengre - oppfordring til alle - UNDERSØK KOSTNADER/PRIS ANDRE LEVERANDØRER

Svar fra Gudbrandsdal Energi
19.04.2023 08:32

Hei Isabell! Det er med tungt hjerte at vi ser oss nødt til å øke påslaget. Det er for oss som for andre bransjer, økte driftskostnader og renteøkninger. Skal vi kunne være med i morgen - sikre arbeidsplasser i distriktet, opprettholde og videreutvikle tjenestene våre er det en nødvendighet. Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon

Ble "lurt" for tusenvis av kroner

Omtale av  Misfornøyd

Variabel strømavtale etterskuddsvis. Fast kWh pris ble beholdt skyhøyt lenge etter at spotprisen gikk betydelig ned. Dette pågikk hele vinteren og kostet meg svært dyrt.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
24.04.2023 10:11

Hei! Det er leit å høre at du ikke er fornøyd. Vi takker uansett for din tilbakemelding. I et såpass uforutsigbart marked, med kraftige prissvingninger er det krevende å operere denne type avtaler. Derfor besluttet vi i november å avvikle våre variable strømavtaler, og informerte våre kunder kort tid etter om dette, samt hvordan de enkelt kunne bytte til spotprisavtale allerede da. Det ble også sendt flere påminnelser til kundene for å sikre at alle fikk nødvendig informasjon. Med vennlig hilsen Ann Iren Ryen Ansvarlig kundeopplevelse og kommunikasjon

Gudbrandsdal Energi har 699 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Gudbrandsdal Energi mener

Gudbrandsdal Energi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR