Gudbrandsdal Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det er min nylig avdøde mor som har vært abonnent, men ttor hun har vært fornøyd.
Hei Erna! Kondolerer og takk for tilbakemelding. Vennlig hilsen Helene Martinsheimen, Markedskonsulent GE
Hatt dem i flere år og veldig god og rask kundeservice.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og at du deler din erfaring. Det setter vi pris på! Vi er glad for å høre at du er og har vært fornøyd kunde over flere år. :-) Vennlig hilsen Helene Martinsheimen, markedskonsulent
GE ligger i overkant høyt på strømpriser, sett i forhold til andre strømleverandører.
Hei John! Takk for at du deler – det setter vi pris på! Vi følger markedet tett og prøver alltid å tilby konkurransedyktige priser, men vi vet at det finnes mange strømavtaler der ute, og det kan være litt av en jungel. 🌿⚡️ Hos oss får du ikke bare strøm – du får også god kundeservice, nyttige tjenester, ingen skjulte gebyrer og en leverandør som faktisk tar telefonen når du ringer 😉📞 Vi ønsker selvfølgelig at kundene våre skal føle at de får god verdi for pengene, så om du har spørsmål om avtalen din, eller vil sammenligne med andre alternativer, hjelper vi deg gjerne! Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
God service, hyggelige ansatte, god pris. Lite ventetid på telfon
Hei Pål! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele. Det er godt å høre at du er fornøyd med kundeservice, pris og svartid på telefon. :) Med vennlig hilsen Helene Martinsheimen, Markedskonsulent GE
God kundeservice! Generelt godt fornøyd m priser og informasjon.
Hei Eva! Tusen takk for fine ord, det setter vi stor pris på og takk for at du deler din erfaring! Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med både kundeservice, priser og informasjonen fra oss :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
Ble kunde pga appens fortreffelighet. Alt har fungert greit i min kundeperiode og vil derfor fortsette kundeforholdet på min nye adresse.
Hei Nils! Tusen takk for hyggelige ord! Det er fint å høre at du er fornøyd med appen vår og vi er glade for at du fortsetter å være kunde hos oss på din nye adresse :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
Tegnet en billig spot avtale. Og finner ut lenge etterpå at avtalen nå ikke er som når jeg tegnet den. Nå er det høyt påslag i tillegg til høy mnd pris. Avtalen min er tydeligvis endret uten at jeg har fått med meg det. Styrer langt unna nå.
Hei Roger og takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du har hatt en kjedelig opplevelse. På generell basis kan vi si at vi overholder prisgarantier i henhold til avtalevilkår og at eventuelle endringer i avtaler alltid blir varslet skriftlig minst 30 dager i forveien. Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon