Hafslund Strøm har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Skjulte ekstra kostnader. Legger på masse unødvendige tilleggs Tjenester som man ikke har bestilt. Helt utrolig at dette selskapet får holde på.
Hei Ingar. Det er veldig beklagelig å høre at du ikke er fornøyd med oss som din strømleverandør. Vi har imidlertid ingen skjulte kostnader i noen av våre strømavtaler. Alt av priser og vilkår skal bli informert til nye kunder via tekstmelding som vi må motta godkjennelse på, og det ligger også tilgjengelig på vår nettside. Men dersom du har fått tilleggstjenester i din avtale som du ikke ønsket eller ble informert om er det selvfølgelig noe vi tar på fullt alvor. Vi vil gjerne komme i kontakt med deg slik at vi kan finne en hyggelig løsning på problemet. Vi kan nås på tlf 21494949 eller vi kontaktskjema på bedriftssiden vår: https://www.hafslundstrom.no/strom/bedrift/kundesenter_bedrift_strom/2026. Vennlig hilsen Celine Hafslund Strøm
God service og sikker leverandør. Skaper tillit til pris og leveranse
Vår avtale må velges på nett selv, de tilbyr ikke denne aktivt selv.
Etter mye krøll med faktura måtte jeg ringe kundeservice, der snakket jeg med en som forklarte meg at grunnet høy pågang ville de sannsynlig holde telefonen åpen noe lengre den dagen. Jeg ringte inn igjen, i god tid før regulær stengetid, men da hadde de stengt hele kundeservicen for alle privatkunder på grunn av høy pågang..
Meget skuffa.vi va vel kunde i 2 måna å var låft ingen påslag men det va vist kun 1 måne det va snakk om.so fekk absolutt ikkje det vi vart enig om pr telfon
Hei Torbjørn. Det er veldig beklagelig å høre at du ikke var fornøyd med din strømavtale hos oss. Vi ønsker selvfølgelig å gjøre det vi kan for at kundene våre skal være fornøyde, og derfor tilbyr vi også 100% Fornøydhetsgaranti som alle våre kunder kan benytte seg av. Ved å ta kontakt med vår kundeservice vil vi alltid gjøre det beste vi kan for å finne hyggelige løsninger, samt ta en dialog for å finne en annen avtale som passer deg og ditt behov bedre. Skulle du ønske å kontakte oss kan vi nås på tlf 21494949, [email protected] eller via vår Facebookside Hafslund Strøm. Der svarer vi fortløpende hverdager mellom 09-15. Vennlig hilsen Celine Hafslund Strøm
Siden jeg driver et enkeltmannsforetak, fikk jeg for noen år siden et tilbud via telefon om å bytte til Hafslund bedriftsavtale. Selgeren ga meg inntrykk av at det var mye gunstigere enn en privatavtale. Jeg spurte om det var noe bindingstid, og fikk svar at "Nei da, overhodet ikke." Da jeg prøvde å bytte strømleverandør ca. ett år senere, fikk jeg opplyst at dette ikke var mulig før om ett år. Riktignok var det ingen bindingstid, men en *oppsigelsestid* på ett år, noe som selgeren aldri opplyste om! Jeg har sagt opp strømavtalen, og venter fortsatt på at oppsigelsesfristen går ut. Dette er ikke bare lek med ord, men ren lureri, etter min mening. Jeg skal aldri bruke Hafslund igjen.
Hei Thilo R. Det er svært beklagelig å høre at du ikke er fornøyd med oss som strømleverandør. Vi har ikke bindingstid/oppsigelsestid på noen av våre avtaler til privatkunder, men for bedriftskunde er det litt annerledes. For bedrifter og enkeltmannsforetak tar vi kontakt om forslag å endre avtalen til Aktiv Bedrift da denne avtalen er gunstigere for dem enn 'Strøm'-avtalen vår. Det skal imidlertidig selvfølgelig informeres om at det er oppsigelsestid på bedriftsavtalene våre, så dersom dette ikke ble kommunisert til deg beklager vi det. Vi vil gjerne komme i kontakt med deg slik at vi kan finne en hyggelig løsning på problemet. Vi kan nås på tlf 21494949 eller vi kontaktskjema på bedriftssiden vår: https://www.hafslundstrom.no/strom/bedrift/kundesenter_bedrift_strom/2026. Vennlig hilsen Celine Hafslund Strøm
Jeg liker ikke et stort firma som bruker andre firma for å fakturere kunder. Jeg synes at strømprisen er alt for høyt.
Hei Jose M. G. Som kunde i Hafslund Strøm blir du kun fakturert av oss for ditt strømforbruk, og vi bruker ingen andre firmaer for dette. Vi vil imidlertid hos flere kunder gjennomfakturere for netteieren din, dersom det er det du referer til. Ved å gjennomfakturere for netteieren mener vi det blir mye enklere for kundene våre, slik at de slipper å motta to forskjellige strømregninger hver måned. Så langt i år har strømprisene vært mye høyere enn i fjor. Samtidig har det kalde vinterværet gjort at vi også bruker mer strøm til oppvarming hjemme. Dette gjør at mange nå dessverre nå opplever å få en høyere strømregninger enn på en god stund. Alle strømleverandører i Norge kjøper strømmen vi leverer til deg på kraftbørsen Nord Pool, det er derfor ikke vi som bestemmer strømprisene. Våre avtalepriser, som fastbeløp per måned eller påslag per kilowattime, har ikke økt. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice dersom du har noen spørsmål, så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Vi kan nås på tlf 21494949, [email protected] eller via vår Facebookside Hafslund Strøm. Der svarer vi fortløpende hverdager mellom 09-15. Vennlig hilsen Celine Hafslund Strøm