Hafslund Strøm har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bestilte på nett, når avtalen kom opp på "Min Side" hadde de hengt på "Trygg Hverdag", derfor måtte de piskes!
Tegnet avtale da jeg kjøpte min førte leilighet for halvannet år siden. Uten å sette meg særlig inn i strømprisene godtok jeg et tilbud fra Hafslund hvor jeg skulle betale 450kr i mnd uansett hvor mye strøm jeg brukte. For et par måneder siden sjekket jeg litt nærmere hva andre strømleverandører kunne tilby. Med mitt forbruk på 200-250 kwt i timen skjønte jeg fort at jeg hadde betalt for mye. Byttet dermed til en annen leverandør, fikk spotpris og mer en halverte prisen. I dag fikk jeg plutselig ny faktura fra Hafslund på 1 859kr for "tidligere restanse". Ingen av summene er spesifisert i hva det er, når de er fra eller noe. Bare en lang oppramsing av masse småbeløp som jeg blir bedt om å betale. Dette opplever jeg som rett og slett useriøst og utrygt! Jeg kommer aldri til å tegne abonnement med Hafslund igjen, og kommer til å råde alle mine venner om å styre unna. Makan til svindel!
WebSpot er bra avtale, men vanskelig å finne på deres sider. De forsøker å lede kunder mot dyrere avtaler.
Hei Svein T. Det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med din webSpot-avtale hos oss. På vår nettside ligger alle våre strømavtaler, inkludert webSpot, listet opp under "Alle strømavtaler". Men vi ønsker selvfølgelig å bli enda bedre, så tusen takk for tilbakemeldingen din, det skal vi ta med oss videre. Har du spørsmål eller liknende om din avtale må du heller aldri nøle med å ta kontakt med vår kundeservice på tlf 21494949, [email protected] eller via vår Facebookside Hafslund Strøm. Der svarer vi fortløpende hverdager mellom 09-15. Vennlig hilsen Celine Hafslund Strøm
Jeg skjønner at det er vanlig blant strømleverandører å ikke belønne langtidsbrukere ved å sette opp prisen med det samme avtaletiden er utløpt. Jeg har betalt 81,36 øre/kWh i hele vinter, og synes det er ufint å sette opp prisene så mye mens man tilbyr andre kunder mye billigere strøm. Jeg har nå byttet til billigere leverandør, og kommer til å legge inn et fast bytte hvert år. det er ingenting å vinne - bare penger å tape - på å beholde et fast forhold til sin strømleverandør. Det som gjorde at jeg nå fikk fingeren ut til å bytte, var en epost jeg mottok der Hafslund takker for at jeg er kunde nok et år - Toppen av frekkhet, synes jeg, når jeg betaler dobbel pris av andre kunder de har.
Hei Kjersti. Det er veldig beklagelig å høre at du ikke var fornøyd med din strømavtale hos oss. Vi ønsker selvfølgelig å gjøre det vi kan for at kundene våre skal være fornøyde, og derfor tilbyr vi også 100% Fornøydhetsgaranti som alle våre kunder kan benytte seg av. Ved å ta kontakt med vår kundeservice vil vi alltid gjøre det beste vi kan for å finne hyggelige løsninger, samt ta en dialog for å finne en annen avtale som passer deg og ditt behov bedre. Skulle du ønske å kontakte oss kan vi nås på tlf 21494949, [email protected] eller via vår Facebookside Hafslund Strøm. Der svarer vi fortløpende hverdager mellom 09-15. Vennlig hilsen Celine Hafslund Strøm
Hadde en kampanje med vanlig spotpris hos Hafslund, sa opp denne da jeg fikk bedre vilkår hos en annen tilbyder. Hafslund ringte og tilbød meg en billigere avtale. Skuffende at den først kom på bordet da jeg meldte overgang til annen leverandør.
Hei Pia! Det er selvfølgelig veldig beklagelig å høre at du ikke var fornøyd med avtalen du først ble tilbudt når du ble kunde hos oss. I Hafslund Strøm har vi ingen bindingstider på våre avtaler, og vi tilbyr også 100% Fornøydhetsgaranti som alle våre kunder kan benytte seg av dersom de ikke er fornøyde med avtalen sin. Det eneste du trenger å gjøre er og ta kontakt med vår kundeservice, så gjør vi alt vi kan for å finne hyggelige løsninger på problemet slik at du blir fornøyd. Du kan alltid kontakte vår kundeservice på tlf 21424242, [email protected] eller via vår Facebook-side Hafslund Strøm. Der svarer vi fortløpende hverdager mellom 09-15. Vennlig hilsen Celine Hafslund Strøm
Tok en test og viste seg at jeg hadde billig strøm. Men det er bare pga at jeg aktivt har gått inn for å velge webSpot, og velge bort alle tillegg som Maksprisgaranti, Trygg hverdag, Grønt Valg etc. Med webSpot vil prisen variere i løpet av året, men totalt sett sparer man penger på det. Så med mindre man har en økonomi som ikke klarer dyrere strøm vintermånedene så er dette å anbefale. Synd ikke Hafslund selv dytter deg inn i billigste strømavtale, men velger man denne så har man tydeligvis en av de billigste på markedet (i Oslo) og kan bare holde seg til den.
Please don’t believe anything they say over phone! I was naive enough to believe the customer service lady. She told me that they’ll provide only “nettleie” while I have electricity from Tibber as before. I asked her again and again to confirm that it’s only “nettleie” not electricity that I wanted. She confirmed me tricked me into electricity subscription right away!!! I’m surprised that they are allowed to run such a dirty business in Norway, which is a rather trust based society!! These people have ethics as much as drug dealers!!! Thanks for showing me that there are cheaters everywhere!
Hey Mat. We sincerely apologize for this incident. If the conversation has taken place as you write here, we would very much like to get in touch with you. Such cases you describe are not acceptable at all, so we want to report this to our quality assurance department so they can take a closer look at the case and take it further with the person concerned. We depend on this being reported so that we can improve. Therefore feel free to get in touch by sending an e-mail to our customer service at [email protected], or via our chat on our Facebook page Hafslund Strøm. There we answer continuously weekdays between 09-15. Hope to hear from you so we can address this. Sincerely Celine Hafslund Strøm