Hafslund Strøm har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Please don’t believe anything they say over phone! I was naive enough to believe the customer service lady. She told me that they’ll provide only “nettleie” while I have electricity from Tibber as before. I asked her again and again to confirm that it’s only “nettleie” not electricity that I wanted. She confirmed me tricked me into electricity subscription right away!!! I’m surprised that they are allowed to run such a dirty business in Norway, which is a rather trust based society!! These people have ethics as much as drug dealers!!! Thanks for showing me that there are cheaters everywhere!
Hey Mat. We sincerely apologize for this incident. If the conversation has taken place as you write here, we would very much like to get in touch with you. Such cases you describe are not acceptable at all, so we want to report this to our quality assurance department so they can take a closer look at the case and take it further with the person concerned. We depend on this being reported so that we can improve. Therefore feel free to get in touch by sending an e-mail to our customer service at [email protected], or via our chat on our Facebook page Hafslund Strøm. There we answer continuously weekdays between 09-15. Hope to hear from you so we can address this. Sincerely Celine Hafslund Strøm
Hafslund er en trygg og sikker strømleverandør med god oversikt, men er som regel 5 øre dyrere en de beste i markedet som er et minus
Hei Kjell J. T. Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med oss som din strømleverandør! Vi ønsker selvfølgelig å være så konkurransedyktige vi kan innen pris. Dersom du har fått eller sett et tilbud hos en annen leverandør som er bedre må du bare ta kontakt med vår kundeservice slik at vi kan se over avtalen/tilbudet og finne en hyggelig løsning! Vi kan nås på tlf 21494949, [email protected] eller via chat på vår Facebook-side Hafslund Strøm. Der svarer vi fortløpende hverdager mellom 09-15. Vennlig hilsen Celine Hafslund Strøm
Trenger ikke annet enn digital kontakt, den er utmerket med Appen deres.
Jeg har akkurat byttet og ønsker å revurdere siden jeg får et påslag hver mnd for å ha avtalen, noe jeg ikke ønsker.
Hei Lc! I Hafslund Strøm har vi flere avtaler å velge i mellom, slik at vi kan tilfredstille de fleste behov. Dersom du ikke ønsker påslag i avtalen din, kan vi anbefale å bytte til webSpot, som er en innkjøpsprisavtale uten påslag i kWh. Kun spotpris + et lavt fastbeløp på 29,90 kr/mnd. Du kan endre til denne avtalen selv via vår nettside www.hafslundstrom.no, eller så kan du ta kontakt med vår kundeservice, så hjelper vi deg. Vi kan nås på tlf 21494949, [email protected] eller via chat på vår Facebook-side Hafslund Strøm. Der svarer vi fortløpende hverdager mellom 09-15. Vennlig hilsen Celine Hafslund Strøm
Anbefalte en IKKE eksisterende avtale ,men da jeg ringte beklaget de feilen og rettet opp feilen til den avtalen jeg ønsket.Ble ringt opp av selger etter jeg ønsket tilbud på strøm, men fikk litt trang fødsel.Har bare hatt avtalen i en mnd så er litt tidlig å konkludere.Valgte WEB SPOT som er deres billigste avtale.Vurderer å bytte igjen men har ikke bestemt meg.
Hei Jonny. Det er svært beklagelig å høre at du fikk feil avtale, men veldig bra at du tok kontakt med oss slik at vi fikk rettet opp i problemet. WebSpot er absolutt en god avtale. Dette er spotprisavtale helt uten påslag i kWh, så med den betaler du samme prisen for strømmen som det vi gjør. Vi tror og håper at du blir fornøyd med den avtalen, skulle det imidlertid være noe må du selvfølgelig bare ta kontakt med oss. Hilsen Celine i Hafslund Strøm.
Bra kundeservice. Hafslund har vært min strømleverandør i mange år. Jeg er fornøyd og jeg stoler på selskapet .
Dette er bare et selskap som roter og kan fakturere 3 regninger på samme mnd finner på utgifter og lurer folk hele tiden. Kundeservice finnes ikke ringer neste dag, og kan finne på å stenge kunde tlf når som helst pga stort antall folk som skal klage, dette er ikke rart da d må finnes utrolig mange som ikke er fornøyd med dette selskapet
Hei Håvard. Det er beklagelig å høre om din erfaring med oss som strømleverandør. Vår kundeservice både på telefon og digitalt har hatt ekstremt stor pågang de siste to månedene, så responstiden vår har vært lenger enn den normalt ville vært. Dersom du har mottatt 3 fakturaer på en måned, og har noe du lurer på vedrørende faktureringsgrunnlag, så ønsker vi gjerne å komme i kontakt med deg slik at vi får sett på saken din. Har det skjedd noe feil så ønsker vi selvfølgelig å rette opp i det. Det skal være mulig å komme igjennom på telefon nå, så ring oss gjerne på tlf 21494949.Vi kan også nås på pm via vår Facebook-side Hafslund Strøm. Der svarer vi fortløpende mandag-fredag mellom kl 09-15. Hilsen Celine i Hafslund Strøm.