Hafslund Strøm har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hadde en kampanje med vanlig spotpris hos Hafslund, sa opp denne da jeg fikk bedre vilkår hos en annen tilbyder. Hafslund ringte og tilbød meg en billigere avtale. Skuffende at den først kom på bordet da jeg meldte overgang til annen leverandør.
Hei Pia! Det er selvfølgelig veldig beklagelig å høre at du ikke var fornøyd med avtalen du først ble tilbudt når du ble kunde hos oss. I Hafslund Strøm har vi ingen bindingstider på våre avtaler, og vi tilbyr også 100% Fornøydhetsgaranti som alle våre kunder kan benytte seg av dersom de ikke er fornøyde med avtalen sin. Det eneste du trenger å gjøre er og ta kontakt med vår kundeservice, så gjør vi alt vi kan for å finne hyggelige løsninger på problemet slik at du blir fornøyd. Du kan alltid kontakte vår kundeservice på tlf 21424242, [email protected] eller via vår Facebook-side Hafslund Strøm. Der svarer vi fortløpende hverdager mellom 09-15. Vennlig hilsen Celine Hafslund Strøm
Tok en test og viste seg at jeg hadde billig strøm. Men det er bare pga at jeg aktivt har gått inn for å velge webSpot, og velge bort alle tillegg som Maksprisgaranti, Trygg hverdag, Grønt Valg etc. Med webSpot vil prisen variere i løpet av året, men totalt sett sparer man penger på det. Så med mindre man har en økonomi som ikke klarer dyrere strøm vintermånedene så er dette å anbefale. Synd ikke Hafslund selv dytter deg inn i billigste strømavtale, men velger man denne så har man tydeligvis en av de billigste på markedet (i Oslo) og kan bare holde seg til den.
Please don’t believe anything they say over phone! I was naive enough to believe the customer service lady. She told me that they’ll provide only “nettleie” while I have electricity from Tibber as before. I asked her again and again to confirm that it’s only “nettleie” not electricity that I wanted. She confirmed me tricked me into electricity subscription right away!!! I’m surprised that they are allowed to run such a dirty business in Norway, which is a rather trust based society!! These people have ethics as much as drug dealers!!! Thanks for showing me that there are cheaters everywhere!
Hey Mat. We sincerely apologize for this incident. If the conversation has taken place as you write here, we would very much like to get in touch with you. Such cases you describe are not acceptable at all, so we want to report this to our quality assurance department so they can take a closer look at the case and take it further with the person concerned. We depend on this being reported so that we can improve. Therefore feel free to get in touch by sending an e-mail to our customer service at [email protected], or via our chat on our Facebook page Hafslund Strøm. There we answer continuously weekdays between 09-15. Hope to hear from you so we can address this. Sincerely Celine Hafslund Strøm
Hafslund er en trygg og sikker strømleverandør med god oversikt, men er som regel 5 øre dyrere en de beste i markedet som er et minus
Hei Kjell J. T. Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med oss som din strømleverandør! Vi ønsker selvfølgelig å være så konkurransedyktige vi kan innen pris. Dersom du har fått eller sett et tilbud hos en annen leverandør som er bedre må du bare ta kontakt med vår kundeservice slik at vi kan se over avtalen/tilbudet og finne en hyggelig løsning! Vi kan nås på tlf 21494949, [email protected] eller via chat på vår Facebook-side Hafslund Strøm. Der svarer vi fortløpende hverdager mellom 09-15. Vennlig hilsen Celine Hafslund Strøm
Trenger ikke annet enn digital kontakt, den er utmerket med Appen deres.
Jeg har akkurat byttet og ønsker å revurdere siden jeg får et påslag hver mnd for å ha avtalen, noe jeg ikke ønsker.
Hei Lc! I Hafslund Strøm har vi flere avtaler å velge i mellom, slik at vi kan tilfredstille de fleste behov. Dersom du ikke ønsker påslag i avtalen din, kan vi anbefale å bytte til webSpot, som er en innkjøpsprisavtale uten påslag i kWh. Kun spotpris + et lavt fastbeløp på 29,90 kr/mnd. Du kan endre til denne avtalen selv via vår nettside www.hafslundstrom.no, eller så kan du ta kontakt med vår kundeservice, så hjelper vi deg. Vi kan nås på tlf 21494949, [email protected] eller via chat på vår Facebook-side Hafslund Strøm. Der svarer vi fortløpende hverdager mellom 09-15. Vennlig hilsen Celine Hafslund Strøm
Anbefalte en IKKE eksisterende avtale ,men da jeg ringte beklaget de feilen og rettet opp feilen til den avtalen jeg ønsket.Ble ringt opp av selger etter jeg ønsket tilbud på strøm, men fikk litt trang fødsel.Har bare hatt avtalen i en mnd så er litt tidlig å konkludere.Valgte WEB SPOT som er deres billigste avtale.Vurderer å bytte igjen men har ikke bestemt meg.
Hei Jonny. Det er svært beklagelig å høre at du fikk feil avtale, men veldig bra at du tok kontakt med oss slik at vi fikk rettet opp i problemet. WebSpot er absolutt en god avtale. Dette er spotprisavtale helt uten påslag i kWh, så med den betaler du samme prisen for strømmen som det vi gjør. Vi tror og håper at du blir fornøyd med den avtalen, skulle det imidlertid være noe må du selvfølgelig bare ta kontakt med oss. Hilsen Celine i Hafslund Strøm.