Meny

Hafslund Strøm omtaler og erfaringer

1,5/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Brukervennlighet
Dårlig
102
av 105 innen
strømselskap
9%
anbefaler
Hafslund Strøm

"Anbefaler ikke!"

Omtale om Hafslund Strøm skrevet av Lena for 23.11.2020 11:05

Hafslund Strøm har totalt 199 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Hafslund Strøm?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Anbefaler ikke!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Gikk med på å prøve Hafslund strøm da jeg flyttet inn i ny leilighet, hørtes veldig bra ut på telefon. Selger veldig god til å overbevise at Hafslund var biliigst og best. Skulle få skreddersydd strøm, første 2 mnd veldig fornøyd hadde lav regning (prøve periode). Så mnd etter får jeg en regning som er mye større (første regning 2 mnd 823,- neste nå 1 mnd på 1497,-) Når jeg ringer og snakker m kundeservice får jeg til svar: hmm ja det var litt høyt ja, det er fordi du har fått variabelpris som passer godt til fritidsbolig! Er så irritert så nå har jeg byttet, og den skreddersydde strømmen sin kan de ha for seg selv. Har iallefall lært at jeg må lese meg ordentlig opp på alle de forskjellige strømavtalene hvis ikke blir man lurt!

Svar fra Hafslund Strøm
26.11.2020 11:33
Hei Lena. Jeg forstår frustrasjonen din i denne situasjonen, og det er veldig beklagelig å høre at du har hatt en dårlig opplevelse som ny kunde hos oss. Skredderstrøm fungerer på den måten at vi bruker en måned på å kartlegge flere faktorer, blant annet bolig, forbruk og egne preferanser. Etter prøveperioden så skal du bli tilsendt en e-post hvor vi informerer om strømavtalen vi mener passer best etter kartleggingsperioden. I e-posten skal du også bli informert om at dersom du mener strømavtalen vi anbefaler ikke passer deg, kan du ta kontakt med oss slik at vi kundebehandlere kan finne en annen avtale som passer bedre. Dersom du ikke har mottatt denne e-posten, eller føler du ikke har fått tilstekkelig informasjon, så beklager vi dette. Vi håper at du kan ta kontakt med oss, slik at vi kan finne en hyggelig løsning på problemet. Vi kan nås på kundeservice@hafslundstrom.no, tlf: 21494949 eller via chat på vår hjemmeside eller Facebook under Hafslund Strøm. Der svarer vi fortløpende mellom 09 og 15 alle hverdager. Hilsen Celine i Hafslund Strøm.
Bytt.no
"Anbefaler ikke!" skrev Lena om Hafslund Strøm

Har du en tilsvarende erfaring med Hafslund Strøm?
Gjør som Lena og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Hafslund Strøm du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Kontakt etter omtale på Bytt.no"
1 syns denne omtalen er nyttig

La tidligere inn omtale "Svindel", og har kontaktet Hafslund. Eneste svaret man får der er "Det var leit å høre" og blir satt til til samme elendige kundemottaker som tidligere. Styr unna.

Svar fra Hafslund Strøm
26.11.2020 11:23
Hei igjen Trond. Jeg har stor forståelse for frustrasjonen her, og det er veldig kjedelig å høre at du ikke fikk den hjelpen du ønsket over telefon hos oss igjen. Dersom det er mulig å be om en siste sjanse, så håper jeg du kan ta kontakt med oss kunderådgivere som sitter på skriftlige henvendelser, altså via vår e-post: kundeservice@hafslundstrom.no eller kontaktskjema vårt på www.hafslundstrom.no. Du kan også ta kontakt med meg direkte ved å sende oss en melding via vår Facebook-side under Hafslund Strøm. Jeg har veldig lyst til å få sett på saken din, så håper på å høre fra deg. Hilsen Celine i Hafslund Strøm.
James A. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Helt topp"

Jeg har bare gode erfaringer med Hafslund. Jeg anbefale de på det sterkest.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Ringer hele tiden og har ikke respekt for et nei"

Prøver å be om å få slippe å bli ringt for å bytte til Hafslund, men blir fortsatt ringt flere ganger i uken. Blant annet fredag sent på kveld. Når vi sier de ringer veldig ofte, nekter de for det og sa «jeg kan garantere at vi ikke gjør det», selv om dette er helt feil

Svar fra Hafslund Strøm
16.11.2020 14:21
Hei E. Vi beklager på det sterkeste dersom du har blitt hyppig oppringt av våre selgere, på tross av at du har gitt klar beskjed om at du ikke ønsker noe tilbud. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Vi benytter oss av eksterne byråer for utgående salg og tar slike tilbakemeldinger svært alvorlig. Vi ønsker veldig gjerne å komme i kontakt med deg, slik at vi kan få registrert denne klagen og sendt det videre til rette vedkommende. Da kan vi også få fjernet nummeret ditt fra våre ringelister slik at du ikke blir oppringt igjen. Du kan nå oss på kundeservice@hafslundstrom.no, tlf: 21494949 eller via chat på vår Facebook-side under Hafslund Strøm. Der svarer vi fortløpende mellom 09 og 15 alle hverdager. Beklager så mye igjen, og håper å høre fra deg :) Hilsen Celine i Hafslund Strøm.
Ragnar J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Holder ikke avtale og skylder på min datamaskin."

Har avtalt å få tilsendt faktura på epost, men det uteblir. Klarer bare å sende purringer å inkasso varsler samt reklame. Da kommer det i min epostbox. Har nå forsøkt i 8 måneder men nå er det slutt. bytter til seriøs aktør. Elendig kundeoppfølging og service.

Svar fra Hafslund Strøm
03.11.2020 22:32
Hei Ragnar. Det er svært beklagelig å høre om din opplevelse hos oss, og det er selvfølgelig ikke slik det skal være. I de fleste tilfeller hvor man ikke mottar faktura i sin e-post så kan det være at de havner i søppelpost eller spam-filter. Våre systemer klarer dessverre ikke å fange opp hvor i mottakers e-post de havner, og det er jo selvfølgelig heller ikke lett for kunder å finne dem da de fleste sjelden sjekker søppelposten sin. Men det er imidlertid litt vanskelig å si om dette er årsaken her uten å se nærmere på saken. Vi beklager igjen på det sterkeste dersom vår kundeservice ikke har undersøkt saken grundig nok, slik at problemet har vedvart. Vi håper at du kan ta kontakt med oss, slik at vi kan finne en hyggelig løsning på problemet. Vi kan nås på kundeservice@hafslundstrom.no, tlf: 21494949 eller via chat på vår hjemmeside eller Facebook under Hafslund Strøm. Der svarer vi fortløpende mellom 09 og 15 alle hverdager. Håper å høre fra deg :) Hilsen Celine i Hafslund Strøm.
Hafslund Strøm har totalt 199 omtaler på Bytt.no
Hafslund Strøm strømpriser
SJEKK OM HAFSLUND STRØM KAN LEVERE STRØM TIL DEG
SVELVIK
Hafslund Strøm leverer strøm til SVELVIK
ÅRLIG STRØMFORBRUK Usikker på forbruket ditt?
Ditt strømforbruk (kWt/år)
20 000 kWt
1000 kWt 50 000 kWt
Omtaler
Overblikk
Pris pr. mnd
Bestill
Garantipris
Variabel pris - Hafslund Strøm
199 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
1 165 kr /mnd
69,90 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Stabil
Variabel pris - Hafslund Strøm
199 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
1 184 kr /mnd
71,04 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
webSpot
Timespot - Hafslund Strøm
199 omtaler
Garantert pris i minst 6 måneder
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura
1 279 kr /mnd
76,71 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Strøm
Timespot - Hafslund Strøm
199 omtaler
Garantert pris i minst 6 måneder
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
1 424 kr /mnd
85,46 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR