Hafslund Strøm har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Solgte meg ein strømavtale med 1 års binding. Då eg etter eit år ville sei opp avtalen, fekk eg beskjed om at avtalen var 1 års binding frå oppsigelsedato. Då eg endelig fekk avslutta kundeforholdet, fekk eg opphørsfaktura, betalte den lykkelig over å være ferdig med Hafslund. I år, over to år seinare, kom det endå ein opphørsfaktura med ny og dyrare pris på strøm eg alt har betalt for over tre år siadan. True med inkasso om eg ikkje betale. Så styr unna dette selskapet alle som kan!!
Hei Du har sendt en faktura per post med forfallsdato 21.06. Fakturaen er mellom 1.04-30.04. Hvorfor sender du denne fakturaen i juni og ikke i mai? Jeg er forvirret. Du har snudd alt på hodet siden januar 2021. 1. Tidligere kunne jeg se alle fakturaene mine på websiden. 2. Avtalen min med deg var "spotpris". Nå vises avtalen min som “strøm”. 3. Mine e-fakturaer kommer ikke. Jeg ber om en e-faktura igjen, banken kansellerer den. fordi det ikke er klart om du er hafslund eller fortum. . Så du ødela alt. Jeg vil at du skal sende alle fakturaene mine via e-post siden juli 2020. Jeg stoler ikke lenger på Hafslund eller Fortum. Mvh Hulya
Jeg bestilte Lik betaling. Ble lovet at jeg ikke skulle få noen store overraskelser. Plutselig dobblet de regningen.
Hafslund er sleipe. De ringte meg og ga meg tilbudet om lik betaling, uten å informere om at de samler opp det jeg ikke betaler som gjeld. Så nå har jeg plutselig mange tusen i gjeld som jeg ikke ante noenting om. Drøyt. Har sendt en klagemail om dette for over TRE uker siden og har enda ikke fått svar.
Hei Kine! Jeg forstår frustrasjonen din i denne situasjonen. Tanken vår bak Lik Betaling er at vi estimerer det gjennomsnittlige årsforbruket og gir et fast beløp å betale basert på dette. Beløpet inneholder også ofte nettleien fra netteieren dersom det er avtale med netteieren om gjennomfakturering. Tjenesten er tenkt slik at man betaler det samme hele året og er en tjeneste man har over lengre tid. Ettersom strømprisen varierer i henhold til vær og årstid vil man på sommeren betale litt mer enn sitt faktiske forbruk - og litt mindre på vinteren. Ved inngåelse av avtale skal det alltid opplyses til våre kunder om hvilken avtale de blir registrert med, og det skal også innhentes aksept og bekreftelse fra kunden før avtalen prosesseres og blir aktiv. Første side i en Lik Betaling-faktura har et eget oppsett for fastbeløpet du betaler, men det reelle fakturagrunnlaget fra oss og netteier ligger selvsagt alltid med slik at man har oversikt over forbruket sitt. Jeg vil veldig gjerne se nærmere på denne saken slik at vi kan finne til en løsning. Vi kan nås på [email protected], tlf: 21494949 eller via chat på vår Facebook side under Hafslund Strøm. Der svarer vi fortløpende mellom 09 og 15 alle hverdager. Vi beklager så mye for opplevelsen du har hatt med oss, og håper å høre fra deg. Vennlig hilsen Celine Hafslund Strøm
Selger lovet det ene med det andre, det skulle være så billig osv. byttet til en annen leverandør og fikk regning for mange tusen som de mente var utestående, noe jeg aldri ble informert om og går i mot det de lovet.
Hei Magnus! Det er veldig beklagelig å høre om din opplevelse med oss, og jeg forstår godt frustrasjonen her. Tanken vår bak Lik Betaling er at vi estimerer det gjennomsnittlige årsforbruket og gir et fast beløp å betale basert på dette. Beløpet inneholder også ofte nettleien fra netteieren dersom det er avtale med netteieren om gjennomfakturering. Tjenesten er tenkt slik at man betaler det samme hele året og er en tjeneste man har over lengre tid. Ettersom strømprisen varierer i henhold til vær og årstid vil man på sommeren betale litt mer enn sitt faktiske forbruk - og litt mindre på vinteren. Ved inngåelse av avtale skal det alltid opplyses til våre kunder om hvilken avtale de blir registrert med, og det skal også innhentes aksept og bekreftelse fra kunden før avtalen prosesseres og blir aktiv. Dersom du føler at du har fått feilaktig informasjon fra selger ønsker vi imidlertid selvfølgelig å få sett på saken din og ta dette videre. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice på [email protected], tlf: 21494949 eller via chat på vår Facebook side under Hafslund Strøm. Der svarer vi fortløpende mellom 09 og 15 alle hverdager. Vi beklager så mye for opplevelsen du har hatt med oss, og håper å høre fra deg. Vennlig hilsen Celine Hafslund Strøm
Vi hadde avtale om fastpris på mnd strøm- fikk nå etter to år beskjed om at vi skylder over 10 000kr. Dette har vi ikke fått noe varsel på da hadde vi aldri gått med på dette. Lureri å kalle noe for fastpris og garantere ingen overraskelser, og så få denne regningen i fleisen. Jeg kunne ikke vært mer misfornøyd!
Kundservicen är helt förjävlig. Kommer byta ström leverantör..... Har inte fått nån faktura sen februari å det är inte min avtale. Dom kan inte heller säga vad strömmen kommer ligga på och när dom skal sända ut fakturan. Fick 200 NOK avslag men ville ha det bekräftat på mail men det kunde jag inte heller få. Den ena som jag pratade med sa att fakturan skulle komma förra veckan. Å den ena jag pratade med för nån dag sen hade inget svar alls. Den värsta servicen jag har upplevt...
Hei Kalle. Det er veldig beklagelig å høre at du ikke er fornøyd med oss som din strømleverandør. Etter et systembytte hos oss i Februar ble fakturering den måneden noe forsinket, og som også førte til litt forsinkelser utover Mars igjen. Fakturaproduksjon skal imidlertid nå gå som normalt. Det er også veldig beklagelig å høre om din erfaring med vår kundeservice slik du forklarer det. Slik skal det selvfølgelig ikke være, og vi vil gjerne se over saksbehandlingen din slik at vi kan følge opp dette videre. Vi ønsker også å komme i kontakt med deg slik at vi kan finne en hyggelig løsning på problemet. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice på [email protected] eller via vår Facebookside Hafslund Strøm. Der svarer vi fortløpende hverdager mellom 09-15. Vennlig hilsen Celine Hafslund Strøm