Hafslund Strøm har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bra kundeservice. Hafslund har vært min strømleverandør i mange år. Jeg er fornøyd og jeg stoler på selskapet .
Dette er bare et selskap som roter og kan fakturere 3 regninger på samme mnd finner på utgifter og lurer folk hele tiden. Kundeservice finnes ikke ringer neste dag, og kan finne på å stenge kunde tlf når som helst pga stort antall folk som skal klage, dette er ikke rart da d må finnes utrolig mange som ikke er fornøyd med dette selskapet
Hei Håvard. Det er beklagelig å høre om din erfaring med oss som strømleverandør. Vår kundeservice både på telefon og digitalt har hatt ekstremt stor pågang de siste to månedene, så responstiden vår har vært lenger enn den normalt ville vært. Dersom du har mottatt 3 fakturaer på en måned, og har noe du lurer på vedrørende faktureringsgrunnlag, så ønsker vi gjerne å komme i kontakt med deg slik at vi får sett på saken din. Har det skjedd noe feil så ønsker vi selvfølgelig å rette opp i det. Det skal være mulig å komme igjennom på telefon nå, så ring oss gjerne på tlf 21494949.Vi kan også nås på pm via vår Facebook-side Hafslund Strøm. Der svarer vi fortløpende mandag-fredag mellom kl 09-15. Hilsen Celine i Hafslund Strøm.
Enkelt å komme i kontakt med kundeservice, og de er serviceinnstilte, hyggelig saksbehandlere.
Vi har i over to år vært fornøyde kunder og takket nei til alle tilbud vi har fått fra andre leverandører. Vi hatt lik betaling, trygg hverdag og makspris garanti og fikk plutselig en telefon fra HAFSLUND som opplyser de hadde glemt å sjekke faktisk strømbruk mot hva vi betaler for og det var dessverre vårt problem. Men de skulle slå av 25% for å være greie. Vi har hele tiden hatt «online» måler, betalt fakturaene på forfall og sett vi bruker mer strøm enn det vi betaler for men antatt det var en fordelaktig avtale vi hadde inngått ettersom faktura alltid spesifiserer faktisk forbruk vs hva fakturer er pålydende. Vi bestred selvsagt umiddelbart, etter en måned med purringer ble avspist med all verdens anklager om at vi som kunder var ansvarlig for å følge med, vi ba om kopi av vilkår og fikk en hjemmelaget pdf og masse bortforklaringer. Avslaget var ikke et avslag men stemmer på øret med den sum vi har betalt for tilleggstjenester som de åpenbart ikke ønsket å levere, så det var ikke mye til avslag. Langt om lenge og etter nesten to måneder med masse tidsbruk og frustrasjon fikk vi tak i en fagansvarlig som etterga beløpet siden de som leverandør har gjort feil og saken var dermed over for vår del. Så har det gått litt i ball for Hafslund: Først kunne/ville de ikke sende faktura, deretter fikk vi av en eller annen grunn en kreditt som kundesenteret bekreftet stemte pr tlf og jammen fikk vi en normal faktura før plutselig kunne de ikke produsere faktura til noen kunder grunnet feil i systemene deres. Da var begret fullt og vi byttet leverandør, bare for å få en sluttfaktura hvor det ettergitte beløpet er inkludert. Hadde jeg bannet ville jeg spurt «Hva f...?» Kunne jeg gitt minus stjerner ville jeg gjort det:-)
Här är det lotteri med strömpriser! Alltid dyrast men marknadsförer sig som billigast
Jeg betaler ingen påslag utenom månedspris på 30kr i mnd, pluss at jeg velger selv om jeg vil ha maksprisgaranti som har reddet meg gjennom denne grusomt dyre vinteren. Ingen mas, og alt skjer elektronisk. jeg har full kontroll på strømabonnementet mitt. Ser ingen grunn til å bytte.
Jeg har strøm i stikkontakten hver dag, og det er jo målet med å betale for strøm I tillegg er appen helt topp og har aldri vært ustabil. appen viser meg hvor mye jeg har brukt i forhold til forventet forbruk, og gir meg mer ros en mamma noen gang har gjort. jeg kan helt selv velge hvilken avt jeg ønsker i appen, og det å skifte koster meg 1 minutt.