Hafslund Strøm har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det er helt texas i strømmarkedet og Hafslund er en av pådriverne og trolig den aller værste aktøren. De sender folk på døra di som nekter å gå, de ringer igjen og igjen selv om man ikke vil ha noe med de å gjøre; og de respekerer ikke reservasjon mot telefonsalg. Selgerne er uskolerte og kan igenting om det de selger. Spørsmål besvares ikke. Dernest ljuger de så det renner om billigste pris og i den grad de sier noe som stemmer så opplyser knapt halve sannheten. Markedsliberalisme uten regulering på sitt værste. Bruk forbrukermakta og send slike samfunnsvorter ut sidedøra.
Jeg inngikk en 30 dagers prøveavtale hvoretter jeg skulle få et tilbud om fast avtale. Før de 30 dagene var gått og uten at Hafslund har gitt noe tilbud tar de og kontakter min strømleverandør og sier opp min avtale med dem. Dette er særdeles dårlig forretningskikk og de viser manglende respekt for kunden.
Ringer opp til 3 ganger hver eneste dag, er begynt å legge på. Eier ikke eget hus engang, så skjønner ikke hva dere vil?! Slutt og ring meg!!!
Ringer helle tida fra forskjellige nr.. har svart nei takk flere ganger og blokkert mange nr, men fortsatt ringer de.
Ble oppringt av selger ifm bedriftsavtale. Ble lovet mye billigere strøm enn eksisterende strømleverandør. Det er FEIL. Mottok fakturaer og tenkte de lå på samme nivå, men ville se det litt an. Helt til jeg plutselig fikk inkassosak på nettleie. Det kom altså i tillegg til strømregningen. De har også registrert feil adresse slik at jeg ikke mottok fakturaer PR post. Endte opp med å betale nesten dobbelt så høye fakturaer. Grundig lurt med andre ord. Vet ikke hva rettighetene våre er, men de burde bli tvunget til å betale tilbake.
Hafslund Strøm har noen pågående selgere som oppsøker eldre mennesker for å lure dem til å bytte strømleverandør. Uten noen form for skriftlig avtale "rapper" de dem som kunde uten at de eldre er klar over at de får ny strømleverandør. Selv en sterkt dement 93-åring uten noen form for språk er OK for "selgerne" hos Hafslund. Ved henvendelse til "kundeservice" blir man møtt av en med Master i arroganse som ikke viser noen som helst vilje til å bringe "kundeforholdet" til opphør. HOLD DERE LANGT UNNA SLIKE USERIØSE AKTØRER !!!
Tegnet avtale. Når regningen kom var det masse tillegg. Dyrt strøm langt langt over spotpris. Når jeg byttet ble kundeservice aggressive og påsto jeg ville tape masse penger.. flere tusen i året. Glad jeg byttet. Ellers har de ikke klart å bytte strømmåler. Har forsøkt å gjøre avtale, ikke mulig..så langt på 2 år .