Hafslund Strøm har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg inngikk en 30 dagers prøveavtale hvoretter jeg skulle få et tilbud om fast avtale. Før de 30 dagene var gått og uten at Hafslund har gitt noe tilbud tar de og kontakter min strømleverandør og sier opp min avtale med dem. Dette er særdeles dårlig forretningskikk og de viser manglende respekt for kunden.
Ringer opp til 3 ganger hver eneste dag, er begynt å legge på. Eier ikke eget hus engang, så skjønner ikke hva dere vil?! Slutt og ring meg!!!
Ringer helle tida fra forskjellige nr.. har svart nei takk flere ganger og blokkert mange nr, men fortsatt ringer de.
Ble oppringt av selger ifm bedriftsavtale. Ble lovet mye billigere strøm enn eksisterende strømleverandør. Det er FEIL. Mottok fakturaer og tenkte de lå på samme nivå, men ville se det litt an. Helt til jeg plutselig fikk inkassosak på nettleie. Det kom altså i tillegg til strømregningen. De har også registrert feil adresse slik at jeg ikke mottok fakturaer PR post. Endte opp med å betale nesten dobbelt så høye fakturaer. Grundig lurt med andre ord. Vet ikke hva rettighetene våre er, men de burde bli tvunget til å betale tilbake.
Hafslund Strøm har noen pågående selgere som oppsøker eldre mennesker for å lure dem til å bytte strømleverandør. Uten noen form for skriftlig avtale "rapper" de dem som kunde uten at de eldre er klar over at de får ny strømleverandør. Selv en sterkt dement 93-åring uten noen form for språk er OK for "selgerne" hos Hafslund. Ved henvendelse til "kundeservice" blir man møtt av en med Master i arroganse som ikke viser noen som helst vilje til å bringe "kundeforholdet" til opphør. HOLD DERE LANGT UNNA SLIKE USERIØSE AKTØRER !!!
Tegnet avtale. Når regningen kom var det masse tillegg. Dyrt strøm langt langt over spotpris. Når jeg byttet ble kundeservice aggressive og påsto jeg ville tape masse penger.. flere tusen i året. Glad jeg byttet. Ellers har de ikke klart å bytte strømmåler. Har forsøkt å gjøre avtale, ikke mulig..så langt på 2 år .
Modus operandi fra Hafslund strøm er konsekvent å se bort fra inngåtte avtaler og serverer i stedet fakturaer med priser som ikke er i nærheten av hva som er lovet. I forkant av avtaleinngåelse blir det bl.a. lovet ting som markedets billigste strøm, men da fakturaen kom var det lagt til grunn en "egenkomponert avtale" og "produkter jeg ikke hadde bedt om som gjorde regningen mange gange så dyr som den inngåtte avtalen skulle tilsi. De var ute av stand til å rette opp misforholdene og jeg byttet selvsagt til annen strømleverandør. Det ser ut til at ansatte læres opp til å til å svindle kundene. Hafslund burde ikke hatt anledning til å opptre hverken som strømleverandør eller netteier.