Hafslund Strøm har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har aldri hatt så dårlig oversikt over fakturaer vedrørende som nå. Plutselig kommer inkassovarsel.
Ringte nummeret på regning min angående avlesningsgebyr. Ble satt over til 3 forskjellige behandlere hvor den ene var værre enn den andre. Har aldri vært borti slik oppførsel. Virker ikke som disse trenger eller bryr seg om sine kunder. Anbefaler alle og bytte selskap. Makan til elendig oppførsel skal man lete lenge etter.
De ringer hele tiden og gir seg ikke selv om du sier nei. Makan til useriøst selskap.
Her er vi strømløse flere ganger i uken, det er elendig, penger skal dere ha, nå får dere ordne opp i dette.
Selskapet er helt forferdelig å ha med å gjøre! Hafslund tviholder på kundeforhold selv om kunden har avsluttet det, eller benyttet seg av 14 dagers angrerett. På telefon blir de sure og arrogante når man prøver å forklare at et annet selskap er strømleverandør, men tilbyr seg enkelt å slette faktura selv om man fremdeles MÅ være kunde der mot sin vilje. De henviser til at det andre strømselskapet må si opp kundeforholdet siden noen må levere strømmen, noe som er helt absurd når fakturaene de sender ut er tomme for forbruk. Som sagt, bare styr unna og slipp stresset som følger med Hafslund...
Ble kontaktet av selger/markedsførings person med hensyn på Prøv Oss 1. Det ble avtalt at det ikke skulle være gebyr på faktura. Jeg har nå mottatt en faktura på 39.39 kroner i strøm. På dette beløpet er det ilagt et gebyr på 248%.
Ringer fra en mengde forskjellige nummer, så blokkering er vanskelig. Selger hadde ekstremt vanskelig å ta et nei for et nei. Glad jeg gikk for annet selskap. Tilbud om 3mnd gratis strøm, men basert på hva jeg har lest om selskapet er det ikke verdt det.