Hafslund Strøm har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bestilte (på nettet) Hafslund som strømleverandør til hytta. Fikk mail fra dem om at "bestilling var mottatt til... (min hjemmeadresse) " Jeg ringte kundeservice, der var det lang kø og en automatstemme sa "vi ringer deg tilbake, du mister IKKE plassen i køen". Etter fire timer ringte de, jeg sa at jeg ikke skulle forandre strømavtale på hjemmeadresse, men at det gjelder hytta. "Det er greit" sa de da. I dag kom mail fra min strømleverandør på hytta. "vi har fått oppsigelse på dit abb". Jeg ringte til Hafslund, og automatstemme sa "vi ringer deg tilbake, du mister ikke plassen i køen" Det er nå 2 timer siden... GRRRRR...
Litt vanskelig å se i starten, men velger du riktig strømprodukt så får du billig strøm fra noen som har alt du trenger i tillegg til å være trygg. Jeg valgte webspot:)
Avlesninger og faktura går som fot i hose. Alltid hyggelige tilbakemeldinger
Mange dårlig opplevelser. Ringte om feil fikk beskjed om kontakte en elektriker. Jeg sa at sikringen i stolpen på den en kursen. Det er sikkert noe galt med kabelen inn til huset han som hadde vakt ring en elektriker..Elektrikeren lurte for en tulling jeg hadde prata med.