Hafslund Strøm har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Imøtekommende, lette å få tak i å om du skulle trenge utsettelse er det bare å ta en telefon. Dette selskapet reddet økonomien min.
Ble overtalt til å prøve Skredderstrøm. Sendte angrerettskjema noen timer etter signatur, fikk beskjed om at det var for seint. Orket ikke å forfølge den. Ble fortalt at vi skulle bli oppringt/få info om hva som passet oss best. Har ikke skjedd.
Min mann ble oppringt av en svært ufin aggressiv selger fra Hafslund. Han snakket og snakket om hvor flott det var å være kunde hos Hafslund. Vi trengte IKKE strøm, fordi vi hadde i mitt navn. Så presterer selgeren å si opp min strømleverandør til tross for at mannen min nektet på å gå over til Hafslund. Da startet trøbbelet. Jeg ringte og ringte til Hafslund, hvor det ikke var mulig å snakke med et fornuftig menneske. Vi måtte bare betale, var beskjeden. NEI, vi hadde ikke bedt om ny leverandør, og Hafslund hadde ingen rett til å annullere gjeldende avtale på mine vegne. Fram og tilbake med telefoner. Overdriver ikke hvis jeg sier jeg har brukt flere timer på å rette opp problemet. Til slutt gikk Hafslund med på å slette strømutgiften for 1 - en dag, men så kommer det sannelig en regning på kr. 13,85 på nettleie??? Hvor frekk går det an å være. Til alle strømkunder: ALDRI AKSEPTER HAFSLUND SOM STRØMSELSKAP. De er også frekk nok til å markedsføre seg med at selskapet har de mest fornøyde kundene. Denne saken blir rapportert fra meg inn til Forbrukertilsynet og til Elklagenemnda, for det må da være måte på!
La inn bestilling etter overgang til automatiske strømmålere. Etter 2 mnd får jeg beskjed fra Nettselskapet om at jeg fortsatt ikke har valgt strømleverandør og har blitt fakturert leveringspliktig strøm... Ble også lagt på Forsikring på abonnementet som var obligatorisk og som jeg selv måtte huske å avbestille etter 3 mnd. Møkkaselskap.
Har aldri hatt så dårlig oversikt over fakturaer vedrørende som nå. Plutselig kommer inkassovarsel.
Ringte nummeret på regning min angående avlesningsgebyr. Ble satt over til 3 forskjellige behandlere hvor den ene var værre enn den andre. Har aldri vært borti slik oppførsel. Virker ikke som disse trenger eller bryr seg om sine kunder. Anbefaler alle og bytte selskap. Makan til elendig oppførsel skal man lete lenge etter.
De ringer hele tiden og gir seg ikke selv om du sier nei. Makan til useriøst selskap.