Meny

Klarkraft omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Klarkraft
4,3/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Brukervennlighet
Bra
3
av 110 innen
strømselskap
86%
anbefaler
Klarkraft
Filtrer omtaler
67
3
5
2
6
Sorter omtaler etter
Viser av 83 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Klarkraft?
Torbjørn
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
"Bra leverandør"
3 syns denne omtalen er nyttig

Bra leverandør. Fin hjemmeside og enkelt å følge med forbruk og kostnader.

Svar fra Klarkraft
12.09.2022 14:33
Takk for det Torbjørn. Godt å høre at du er fornøyd, så skal vi jobbe på for å bli enda bedre :) Mvh, Klarkraft
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Null påslag på spotprisen, ingen skjulte gebyrer"
4 syns denne omtalen er nyttig

Markedets enkleste avtale, og den billigste -bortsett fra enkelte lokketilbud fra mindre ærlige selskaper.

Svar fra Klarkraft
12.09.2022 14:33
Takk for det, og veldig glad for at du er fornøyd kunde. :) Mvh, Klarkraft
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Billig strøm men trøblete app"
2 syns denne omtalen er nyttig

Mye trøbbel ned appen ellers fornøyd. Får ikke opp faktura i app. Har ventet 6 mnd på det. De skylder på tekniskfeil heletiden

Svar fra Klarkraft
18.08.2022 14:48
Hei Knut, Kjedelig å høre at du har slitt med appen. Ved siste fakturering så var det server trøbbel med vårt fakturahotell, så det var problematisk å få opp faktura i app og på min side for en del kunder. Det skal være løst, men det kan fortsatt være noe treghet, og ta noen sekunder før faktura kommer opp. Noen telefonmodeller har også slitt mer enn andre, men vi har sjekket nå og faktura kommer opp hos de som er testet etter rettingen. Håper dette også gjelder deg. Utover det kan jeg fortelle at vi jobber med en ny og oppgradert app som skal være bedre tilpasset flere telefonmodeller, og hvor vi skal få bedre stabilitet for tjenestene. Måler er at denne skal være klar for kunder i løpet av oktober. Mvh, Klarkraft
Øivind S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Merkelig kommentar fra KlarKraft- siden denne APP'en er svært ustabil"
1 syns denne omtalen er nyttig

For dårlig- appen virker ikke stabilt over tid - stadig nødvendig å slette og avinstallere - at det kommer en kommentar fra kunde (-ikke-service) om å ta kontakt med kundeservice for å opprette ny bruker - viser at selskapet ikke helt har kontroll på hva de jobber med. Det bør være selskapet som tar kontakt og rettleder kunden dersom det er problemer hos leverandør.... Vel det er etterhvert flere konkurrenter.....så dersom ikke KlarKraft opptrer mer profesjonelt er det lett å bytte til alternative leverandør.

Svar fra Klarkraft
10.08.2022 09:40
Hei igjen Øivind, Svaret var ment for å komme i kontakt med deg. Det er ikke så lett å vite hvem du er basert på et brukernavn på bytt.no, så for å sikre at vi kommer i kontakt med deg som er kunden bak brukernavnet her så er det fint om du initierer denne kontakten. Kundeservice står klar til å hjelpe deg på både telefon og epost, som er 21 60 93 00 og [email protected] Håper det hjelper. Og så nevner jeg igjen at vi jobber med en oppgradert app som skal komme om kort tid. Mvh, Klarkraft
Kurtreino K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Besteselskap"
2 syns denne omtalen er nyttig

Å lese 2 stykker tar så j**la av pga en app,er helt patetisk. Har nå vøri kunde i over 3 måneder. Både APP å oversikten der inne er helt perfekt. Så heller noe med tlf til folk,for det andre regningene er bare en fryd å få vær måned. Så takker så mye for tilliten klarkraft ;)

Svar fra Klarkraft
10.08.2022 09:40
Hei Kurtreino, Takk for hyggelige ord, det setter vi virkelig pris på. Så skal vi gjøre alt vi kan for at du skal fortsette å være en fornøyd kunde. :) Mvh, Klarkraft
Johnny L
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Flottings ❤️"
2 syns denne omtalen er nyttig

Meget fornøyd. Går ganske enkelt an å bruke strøm uten dårlig samvittighet!!!! :)

Svar fra Klarkraft
03.08.2022 10:05
Hei Johnny, Håper sommeren har vært topp. Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss, og vi skal gjøre alt vi kan for at det skal fortsette slik. Mvh, Klarkraft
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Bra selskap"
1 syns denne omtalen er nyttig

Veldig enkel prosess og bytte leverandør. Fikk nøyaktig hva eg var lovet. I tillegg så slipper eg nå alt telefonsalget fra min gamle strømleverandør

Svar fra Klarkraft
03.08.2022 10:05
Hei Håkon, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det setter vi pris på :) Mvh, Klarkraft
Kundetilfredshet
"App minus"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vanskelig å kontrollere KlarKraft mot andre leverandører så lenge appen forsvinner til stadighet og ofte er vanskelig å laste ned. Fin oversikt i den korte tid som appen fungerer. Mine stjernetegn settes pga at det er vanskelig å kontrollere når appen forsvinne og det resultere i at man ikke gidder å prøve å lase ned til stadighet. Hvordan angi en anbefaling uten å ha mulighet til kontroll?

Svar fra Klarkraft
03.08.2022 10:05
Hei Georg, Det var kjedelig å høre at du har utfordringer med appen vår. Vi jobber med en ny versjon av appen som skal komme ut nå etter sommeren, så da håper jeg at problemene du opplever blir løst. Mvh, Klarkraft
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Bytt til KlarKraft!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Klarkraft er rimelig og redelig! De gir god informasjon på et språk som er lett å forstå. Strømregningen blir forutsigbar og du vet hva du betaler for. Ikkeno lureri!

Svar fra Klarkraft
30.07.2022 14:00
Hei Jorun, Takk for hyggelige ord. Ha en fortsatt super sommer :) Mvh, Klarkraft
Har du en dyr strømavtale?
NYHET!
Har du en dyr strømavtale?
TEST MIN STRØMAVTALE
Tar kun 2 minutter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Kjempe fornøyd med Klarkraft"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg kan anbefale klarkraft på det sterkeste til alle som vurderer å bytte strømleverandør👍 kjempe hyggelige kundebehandlere. Man må aldri vente i lange tlf køer som ved andre selskaper. Dem er veldig imøtekomme om man ønsker å utsette en faktura oxo. Så her er det 5 stjerner fra meg vertfall 😊

Svar fra Klarkraft
15.06.2022 08:17
Hei Kevin, Takk for hyggelige ord. Skal videreformidle tilbakemeldingen til kundesenteret. :) Mvh, Klarkraft
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Beste leverandør jeg har hatt, så langt!"
1 syns denne omtalen er nyttig

100 % fornøyd med Klarkraft ! Trenger ikke å bytte mer!

Svar fra Klarkraft
19.05.2022 14:56
Hei Ernst, Takk for hyggelig omtale. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette å levere en god tjeneste fremover. Mvh, Klarkraft
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Kan velge 100% vannkraft. Veldig greit og uproblematisk kundeforhold"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ettersom jeg ikke ønsker vindturbiner i fjellene, er muligheten til å velge 100% vannkraft helt uten komplikasjoner veldig ok. En tier extra på fastprisen, og det er det. Nettsiden er vesentlig forbedret og har de nødvendige funksjonene. Pluss for apper til iPad/iPhone som ikke sporer / sanker data. Appene fungerer også som de skal nå, så man kan se bort fra negative anmeldelser knyttet til de første versjonene. Strømpris ihht avtale, og fakturapris har ligget litt under det som vises i forbruksgrafene hver eneste måned.

Svar fra Klarkraft
19.05.2022 14:56
Hei Olav, Takk for hyggelig tilbakemelding. Det setter vi pris på. Mvh, Klarkraft
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"BILLIG STRØM"
2 syns denne omtalen er nyttig

I den grad vi kan kalle strømmen billig kan jeg ihvertfall anbefale Klarkraft. Lett å følge med via Appen som lastes ned. Men samme det. Billig er strømmen ikke.

Svar fra Klarkraft
04.05.2022 08:22
Hei Kilj, Takk for det. Spotprisen er dessverre veldig høy for alle i vest, sør og øst, men vi håper på bedring utover våren her. Mvh, Klarkraft
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Beint fram, ingen tull eller skjulte kostnader og overraskelser..."
1 syns denne omtalen er nyttig

Beint fram, ingen tull eller skjulte kostnader og overraskelser...

Svar fra Klarkraft
04.05.2022 08:22
Hei Jallis, Takk for det, vi jobber på for et mer transparent og ryddig strømmarked :) Mvh, Klarkraft
Har du en dyr strømavtale?
NYHET!
Har du en dyr strømavtale?
TEST MIN STRØMAVTALE
Tar kun 2 minutter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Enkelt og billig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ingen leverer billig strøm på østlandet i dag, men her er i alle fall alle kostnader på strrømkjøpet redusert til et minimum

Svar fra Klarkraft
04.05.2022 08:22
Hei Knut, Takk for omtalen. Alle sliter dessverre med samme spotprisen, men vi håper på bedring utover våren. Mvh, Klarkraft
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Enklere blir det ikke"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg får strøm fra KLARKRAFT både hjemme og på hytta. En faktura. Det har blitt så enkle og forutsigbare fakturaer. Og strømnettet kan du jo ikke gjøre noe med. Appen til KK må være den beste i strømmarkedet. Iallfall synes jeg det. Jeg har (dårlig) erfaring fra andre strømleverandører. Har hatt behov for litt info og ringt. Kunderservicen har jeg også god erfaring med. Er det stor pågang, så ringer de gjerne tilbake

Svar fra Klarkraft
22.04.2022 13:58
Hei Kjell, Takk for hyggelig tilbakemelding. Det setter vi stor pris på. Det gir oss motivasjon til å fortsette å utfordre strømbransjen! Appen jobber vi nå med for å gjøre enda bedre. Mvh, Klarkraft
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Enkelt, oversiktlig og billig"
2 syns denne omtalen er nyttig

Klarkraft har en forståelig og god avtale. Fakturaen er enkel og viser tydelig hva man betaler for. Jeg er veldig fornøyd. De har i tillegg en telefonlinje hvor alle mine henvendelser har blitt besvart i løpet av kort tid.

Svar fra Klarkraft
01.03.2022 16:16
Takk for hyggelig omtale William. Og bra du setter pris på vår kundeservice! Ha en fortsatt fint mandag :) Mvh, Klarkraft
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Kjempefornøyd!!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Endelig et selskap som gir meg muigheter til å få et godt forhold til strømmen min - jeg betaler spottprisen, PUNKTUM, og så betaler jeg et månedsbeløp - PUNKTUM - for at disse hyggelige menneskene vil lyse opp i mitt liv - som nå endelig er fritt for bekymringer for ikke å bli strømlurt - herlig! Godt for folkhelsa! Og, jeg må tilføye, det faste månedsbeløpet, ja, det er en glede å betale det for at Klarkraft har tatt på seg denne jobben - mange, mange takk :-)

Svar fra Klarkraft
01.03.2022 16:16
Det var veldig hyggelig å høre Gudrun! Vi setter umåtelig stor pris på kundene våre, og kjemper hver dag for en ryddigere og mer transparent bransje. Godt å ha deg ombord! :) Ha en fortsatt fin mandag. Mvh, Klarkraft
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Utmerket"
2 syns denne omtalen er nyttig

De er akkurat slik de sier at de er. Kom til å betale en faktura 2 ganger. Pengene ble tilbakebetalt før jeg oppdaget det.

Svar fra Klarkraft
16.02.2022 14:42
Hei Erik, Takk for hyggelige ord. Dette setter vi pris på! Ønsker deg en riktig god dag videre :) Mvh Klarkraft
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Klarkraft"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hei Her blir du lurt, ligg unna. Det fikk jeg og flere kollega oppleve i januar 2022. Rune J.

Svar fra Klarkraft
16.02.2022 10:21
Hei Rune, Dette var veldig synd å høre! Håper du har muligheten til å kontakt på: [email protected] så får vi en forklaring på hva som har skjedd her, og hva som eventuelt har gått galt. Vi ønsker alltid å gjøre det mest best mulig for alle våre kunder, og dette vil vi selvfølgelig følge opp. Gi oss en lyd, så får vi løst komplikasjonene du har opplevd. Mvh Klarkraft.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Dårlig kunde behandling"
2 syns denne omtalen er nyttig

Byttet fra Klarkraft til annet selskap og da viste de seg fra sin dårligste side , mye rot med bytte , kontaktet ny leverandør og de sa dette var Klarkraft sitt opplegg. Var også i kontakt med nett eier og de viste videre til Klarkraft . Og de ville ikke rydde opp , så da ble det leverings pliktig strøm fra nett leverandør for desember 🤣

Svar fra Klarkraft
02.02.2022 10:26
Hei Matias, Takk for at du gir oss en tilbakemelding. Slik skal det absolutt ikke være! Her ser jeg at du har opplevd problemer fra start, og dette vil vi jobbe for å forbedre med en gang. Igjen takk for din tilbakemelding, det er det som gjør at vi stadig blir bedre. Mvh Klarkraft
Kundetilfredshet
"Klarkraft=Tibber"
3 syns denne omtalen er nyttig

Klarkraft har samme prisbildet som Tibber har brukt i årevis så vil si det er lureri å påstå at dette er nytt og mer ærlig. Klarkraft=spotpris+0,8øre/kwh+35kr/mnd Tibber=spotpris+1øre/kwh+39kr/mnd Forskjellen er forsvinnende liten. Dessuten har Tibber en fabelaktig app hvor en hele tiden har kontroll på pris og forbruk idag og i fjor.

Svar fra Klarkraft
02.02.2022 10:24
Hei Lasse, Takk for at du gir oss en tilbakemelding. Vi mener at strømbransjen har vært fullt av lureri, og vi er startet som en motreaksjon til dette. Vi har ingenting vondt å si om Tibber :) Mvh Klarkraft.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Transparent og ærlig strømleverandør"
3 syns denne omtalen er nyttig

KlarKraft innfrir det de lover, åpenhet om hva strømmen koster og hva du som kunde betaler for. I tillegg har de en enkel og oversiktlig app som forteller deg det du trenger å vite om pris og forbruk. KlarKraft anbefales derfor.

Svar fra Klarkraft
31.01.2022 13:57
Hei Silje K, Takk for veldig hyggelig tilbakemelding :) Mvh Klarkraft
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Tydelig informasjon"
2 syns denne omtalen er nyttig

Tydelig informasjon om strømpris, både på deres nettside og via mail. -Og det beste er ordningen med omvendt binding. De skal ha en fast pris for jobben de gjør, men sammenligner du med andre strømleverandører blir det en del billigere likevel. Ingen lureri:)

Svar fra Klarkraft
24.01.2022 11:29
Hei Hanne, Takk for en hyggelig tilbakemelding. Vi tar det med videre, og vil fortsette å alltid forbedre oss. Mvh Klarkraft
Christian B. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Klarkraft er rimelig, klar tale og null tull"
2 syns denne omtalen er nyttig

Byttet omsider fra Fjordkraft, skulle gjort det for lenge siden. Ble overtalt til å gå inn på "garantert fornøyd"-avtalen deres, og overså at f eks Forbrukerrådet ettertrykkelig advarer mot slike "Variabel pris"-avtaler. Det kostet oss dyrt. Klarkraft er superenkelt, oversiktlig og blir slik transparente, og de tråkker vakkert på de ømmeste tærne til andre operatører som lever høyt på det motsatte: Ved å opptre forførende, fordekt og ugjennomtrengelig. Ref Forbrukerrådets mange utspill mot en ellers råtten bransje.

Svar fra Klarkraft
17.01.2022 10:49
Hei Christian, Takk for en hyggelig omtale, dette setter vi pris på :) Vi vil fortsette med enkel og transparent informasjonsdeling til alle våre kunder. Vi ønsker deg en riktig god uke! Mvh Klarkraft
Har du en dyr strømavtale?
NYHET!
Har du en dyr strømavtale?
TEST MIN STRØMAVTALE
Tar kun 2 minutter
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR