Meny

LOS omtaler og erfaringer

2,9/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Brukervennlighet
Middels
90
av 104 innen
strømselskap
42%
anbefaler
LOS

"Anmeldelse"

Omtale om LOS skrevet av Ole for 03.02.2020 17.11

LOS har totalt 50 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med LOS?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Anmeldelse"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg fikk SMS fra Los i dag hvor det stod velkommen som kunde. Fikk faktura på 600 kr i kveld. Har aldri snakket eller bestilt noe derfra. Vurderer politianmeldelse.

Svar fra LOS
04.02.2020 16.47
Hei Ole.

Det var merkelig at du fikk melding om at du er kunde hos oss dersom du ikke først har vært i kontakt med noen her. Kan du ta kontakt med vårt kundesenter, enten på telefon 38 60 85 00 eller per epost på kundesenter@los.no slik at vi kan forsøke å finne ut av hva som har skjedd her?

Hilsen Steinar i Los
Bytt.no
"Anmeldelse" skrev Ole om LOS

Har du en tilsvarende erfaring med LOS?
Gjør som Ole og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om LOS du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Sier de er så rimelige på pris, men neida."
2 syns denne omtalen er nyttig

Fikk en telefon om avtale forutsigbar, ble fakturert 39 kr ekstra for dette hver mnd. Har to strøm målere, ble over 900 kr ekstra i året det. Mottok heller ikke noe angrerett skjema.

Svar fra LOS
20.01.2020 09.56
Hei Ella,

Takk for din tilbakemelding.

De siste årene har vi opplevd en høyere økning i strømprisene på vinteren enn det vi er vandt til. Dette har ført til at mange av våre kunder har etterlyst muligheten til å binde prisen i korte perioder av gangen slik at man kan slippe de høye pristoppene.

Med LOS Forutsigbar får man muligheten til nettopp dette, slik at man får en forutsigbar strømpris gjennom vinteren. Produktet koster 39,- kroner per måned. Vi har fått mange gode tilbakemeldinger fra kunder som benytter seg av dette og som syns at dette er et godt alternativ til fastpris-avtalene hvor man gjerne er bundet i et helt år.

Vi ønsker selvsagt det beste for våre kunder, og det er helt valgfritt å benytte seg av våre fordelsprodukter. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 38 60 85 00 eller e-post kundesenter@los.no, så kan vi gå gjennom din avtale sammen. Du kan også sende oss en melding på Facebook.

I 2019 ble vi kåret til det strømselskapet med de mest fornøyde og lojale kundene (EPSI 2019), noe vi er svært stolte og ydmyke over. Våre kundebehandlere strekker seg langt for å imøtekomme våre kunders behov og ønsker, og vi håper selvsagt at du ønsker å gi oss en sjanse.

Jeg håper at vi hører fra deg igjen og ønsker deg en riktig fin dag!

Hilsen Sylvia i LOS
Morten K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Dårlig kundeservice og sender faktura til kredinor istedenfor meg!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Det er generelt dårlig service hos kundeservice, og de har gjentatte ganger sendt fakturaen til kredinor, istedenfor meg. Prøvde å snakke med kundeservice, men det nyttet ikke. Vil absolutt ikke anbefale Los.

Svar fra LOS
19.12.2019 09.51
Hei Morten,

Takk for din tilbakemelding.

Når man ikke mottar fakturaene slik man skal så er det viktig at man tar kontakt med vårt kundesenter slik at vi sammen kan prøve å finne ut hva som kan være problemet. Tidligere i år hadde vi problemer med de som leverte posten for oss, men etter at vi byttet postleverandør så ser det ut til at dette har ordnet seg. Man kan også opprette eFaktura og AvtaleGiro i nettbanken sin for å være helt sikker på at fakturaene kommer frem.

Våre kundebehandlere strekker seg langt for å finne gode løsninger for våre kunder. Vi tar ditt innspill med største alvor da vi selvsagt syns det er leit at du har hatt denne opplevelsen med oss.

Vi håper at vi får se deg igjen i fremtiden, og du er hjertelig velkommen tilbake.

Ha en fin dag, og en god førjulstid!

Hilsen Sylvia i LOS
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Elendig kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har fått inkassovarsel uten å ha fått faktura først. Ikke var det noe hjelp å få når jeg ba om fakturaforklaring da samme perioder var oppgitt på flere fakturaer. Fikk bare tilsendt kopi av fakturaene om igjen og om igjen når jeg ba om hjelp. Måtte bruke en god del tid på å finne ut av det. Kanskje billig men elendig kundeservice.

Svar fra LOS
19.12.2019 09.49
Hei Nihal,

Takk for din tilbakemelding.

Det er leit å høre at du har hatt denne opplevelsen hos oss. Vi gjør vårt beste for å imøtekomme våre kunder på en god måte, og dersom vi i ditt tilfelle har kommet til kort så kan vi selvsagt ikke annet enn å beklage for det.

LOS ble i årets EPSI-undersøkelse kåret til det strømselskapet med de mest fornøyde og lojale kundene. Du kan lese om undersøkelsen her: http://www.epsi-norway.org/bransjestudier/strom/

Vi er veldig stolte og ydmyke over denne tilliten, og vi kommer til å fortsette med og jobbe for å forbedre oss. For å gjøre dette er vi avhengige av innspill fra våre kunder. Vi setter derfor stor pris på tilbakemeldingen din, og vi håper at du vil gi oss en ny sjanse i fremtiden.

Jeg ønsker deg en riktig fin dag!

Hilsen Sylvia i LOS
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundenehandlimg"
1 syns denne omtalen er nyttig

Tegnet NAF avtalen for en stund siden og sa da at jeg ikke ønsker tilleggsavtalen om fornybar strøm.. Jeg gikk ut fra at dette var i orden.. Fant for noen dager ut at de allikevel beregnet meg for nesten 2 kroner dagen for en avtale som jeg hadde reservert meg mot. Jeg ringte kundeservice og fikk da opplysninger om at en i ikke kunne velge bort avtalen om fornybar energi. Jeg føler meg lurt og mener hele NAF avtalen er et dårlig produkt. Det finnes bedre produkter på market.

Svar fra LOS
21.10.2019 14.37
Hei Peter,

Takk for din tilbakemelding.

Dette var leit å høre. Vi ønsker selvsagt ikke å lure våre kunder. Hos oss skal du alltid vite hva du betaler for, og dersom det er noe man ikke er fornøyd med så skal vi gjøre vårt beste for å finne en god løsning.

NAF-avtalen er en av våre mest populære medlemsavtaler. Vilkårene for denne avtalen er at den inkluderer Fornybar garanti helt gratis de 3 første månedene. Med Fornybar garanti bidrar man til økt produksjon av og etterspørsel etter fornybar energiproduksjon. Etter de 3 månedene koster det 1,90 per dag.

Vi jobber kontinuerlig med å forbedre oss og vi setter derfor stor pris på ditt innspill. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss igjen slik at vi kan se på hva vi kan gjøre for deg. Ring oss på telefon 38 60 85 00 eller send en e-post til kundesenter@los.no. Spør gjerne etter Sylvia på kundesenteret.

Vi håper å høre fra deg og ønsker deg en riktig fin dag!

Hilsen Sylvia i LOS
LOS har totalt 50 omtaler på Bytt.no
LOS strømpriser
Alle strømpriser
Bytt til LOS
SJEKK OM LOS KAN LEVERE STRØM TIL DEG
OSLO
LOS leverer strøm til OSLO
ÅRLIG STRØMFORBRUK Usikker på forbruket ditt?
Ditt strømforbruk (kWt/år)
20 000 kWt
1000 kWt 50 000 kWt
Omtaler
Overblikk
Pris pr. mnd
Bestill
Coop Strømavtale
Spotpris - LOS
50 omtaler
Prisen varer i minimum 6 måneder
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura & AvtaleGiro
317 kr
19,03 øre/kWt
Detaljer
Les mer
LOS Digitalspot
Timespot - LOS
50 omtaler
Prisen varer i minimum 6 måneder
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura & AvtaleGiro
333 kr
19,99 øre/kWt
Detaljer
Les mer
NSF Strømavtale for medlemmer
Innkjøpspris - LOS
50 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura & AvtaleGiro
359 kr
21,53 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Arendal Boligbyggelag medlemsavtale
Innkjøpspris - LOS
50 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura & AvtaleGiro
369 kr
22,13 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Sør BBL medlemsavtale
Innkjøpspris - LOS
50 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura & AvtaleGiro
369 kr
22,13 øre/kWt
Detaljer
Les mer
LOS Ung Innkjøpspris
Timespot - LOS
50 omtaler
Prisvarighet ikke oppgitt.
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura & AvtaleGiro
379 kr
22,73 øre/kWt
Detaljer
Les mer
LOS Spotpris
Timespot - LOS
50 omtaler
Prisvarighet ikke oppgitt.
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
416 kr
24,93 øre/kWt
Detaljer
Les mer
LOS Topp 5 garanti
Variabel pris - LOS
50 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
464 kr
27,84 øre/kWt
Detaljer
Les mer
LOS eKunde
Variabel pris - LOS
50 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura & AvtaleGiro
495 kr
29,69 øre/kWt
Detaljer
Les mer
LOS Flytende Strøm
Variabel pris - LOS
50 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
548 kr
32,89 øre/kWt
Detaljer
Les mer
LOS Topp 10 garanti
Variabel pris - LOS
50 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
575 kr
34,48 øre/kWt
Detaljer
Les mer
LOS Fastpris
Fastpris - LOS
50 omtaler
Etterskuddsvis betaling
1 år bindingstid
Ingen betalingskrav
682 kr
40,89 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR