Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
Å Strøm
3.1
347 verifiserte omtaler

Å Strøm omtaler og erfaringer

Ingen trend

Å Strøm har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.1
Middels
347 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#38
Middels
Å Strøm er rangert
#38 av 88 strømselskaper
58%
Bra
58% anbefaler Å Strøm
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 347 omtaler om Å Strøm

FILTRER OMTALER
131
66
31
21
98
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Å Strøm
Å Strøm har 347 verifiserte omtaler på Bytt.no

Styr unna , her er det mykje rot!

Omtale av  Husmori

Eg var nøgd med slik heimesida fungerte , og oppdateringar på straumpris. Men då eg flytta til Luster Energi, opplevde eg at det starta eit rot utan like. Eg prøvde å bestille ein ladar til bilen min, rett før eg slutta som kunde. Dette fekk eg ikkje svar på. Men etter lang tid fann eg ein mail om dette i søppelposten min. Eg vart skremt då eg oppdaga at dei hadde teke meg tilbake som kunde utan mitt samtykke. Dermed fekk eg fleire faktura, og dei ser eg ikkje på mi side meir. Eg fekk nyleg ein mail om straumavtale som eg kunne bruke angrefrist på. Eg vart litt skremt på om eg på nytt var teken tilbake. Det var eg ikkje, men eg hadde to inkassvarsel, kunne han fortelje. Eg kunne kontakte Kredinor. Eg har ikkje motteke noko inkassovarsel nokon stad, so korleis kan eg ringe dit. Eg håpe ingen vert ute for slik behandling. Eg vurdere faktisk Forbrukerklagenemda for hjelp.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Å Strøm?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Grei pris

Omtale av  Per I. R

Her får vi litt igjen for pengene. Koser oss med Los dager og bare det koster mer en jeg kan spare hos andre selskap. Litt Rot med appen, men funker nå. Strømprisen er jo dyr uansett👍

god service

Omtale av  Rune

De gir godt med informasjon og veldig god kundeservice.

Umulig å få kontakt med kundeservice på tlf og mail.

Omtale av  Berit M

Ville bytte avtale og ringte Los fikk opplyst "du er nr 52 i køen"!! Da la jeg på. Sendte mail men nå har det gått 14 dgr uten å fått annet svar enn at det tar 1 uke på svar. Nå er jeg lei av dårlig service så imorgen bytter jeg strømselskap etter 50 år hos Los. Adjø!!

‘Skjult’ avtale i tekst, umulig å endre på nett.

Omtale av  Mosken

Svarer ikke på tlf, først ett par uker etter sendt mail. Ei heller svar på spørsmålene! Umulig å endre, si opp avtale på nett! Umulig å lese at vår avtale var ‘variabel’ !!! Ufullstendig app..kun forbruk pr dag ikke time! Hatt los i alle år, både hjem og hytte! Aldri mer!! Sleip kundebehandling! Bytter i dag!

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Oversiktlig og trygt

Omtale av  Hilde

Los sin coop avtale, beregner time spot, gir meg all info jeg trenger i appen og gjør meg trygg på at jeg har den beste avtalen som er mulig for meg. Det viser analysen i bytt.no

Grovt lureri

Omtale av  Grethe R

Med Los TOPP 5 avtale med prisgaranti har jeg blitt lurt! Med denne avtalen går jeg til og med glipp av den lovte strømstøtten! Og det har Los ikke informert om. Å stå på denne avtalen har medført at eks oktober-regningen ble unødvendig 4 x høyere enn den skal være. Nå fører denne dårlige avtalen til at jeg må slå av all strøm (jeg kan) og leve i innetemperatur på 10 grader for å ha råd til å betale strømregningen. Er det mulig!!!? Tipper alle ansatte i Los står på denne gode avtalen selv? Kundeservice hos Los er ikke tilgjengelig heller, og har over flere dager prøvd i timesvis å komme i kontakt. Dette er BUNN! Og skettes ikke Topp som det ble reklamert med.

Svar fra Å Strøm
23.11.2022 12:00

Hei! LOS har flere typer strømavtaler. Har man spotpris-avtale betaler man det strømmen koster i den timen man bruker den. Har man en variabel avtale, som Topp-5, har man en fast pris over tid. Variabel avtale passer for kunder som ønsker å følge markedet, men samtidig ha forutsigbarhet for en periode og få varsel når det skjer endringer. Kunder med variabel strømavtale får den samme strømstøtten som kunder med spotprisavtale, men utslagene vil kunne variere fra måned til måned. Dette fordi statens strømstøtte regnes ut etterskuddsvis basert på spotprisen som har vært, mens prisen på flytende strømavtale settes i forkant av perioden. Prisen på de variable avtalene endrer seg seinere sammenliknet med spotpris. For å illustrere dette kan vi ta august og september som eksempler. I august var spotprisen rekordhøy. Spotprisen endret seg time for time og variasjonene var store. De variable avtalen var mer stabile, og hadde et etterslep av sommerprisen. På grunn av at endring av prisen må varsles 14 dager i forkant av endringen, så tok det lenger tid før prisen økte på de variable avtalene. Kunder på variable avtaler hadde dermed lavere pris enn kunder på spotpris. Prisen på de variable avtalene økte mot slutten av august i takt med prisen i markedet. I løpet av september snudde markedet og spotprisen gikk ned. På samme måte som det gikk litt tid før prisene økte, så tok det litt tid før prisene sank igjen i september. Det resulterte til at regningen ble noe høyere for september måned – sammenliknet med august måned. Det er ingen binding på våre variable avtaler så her kan man velge å benytte seg av annen type avtale når ønskelig. Ta gjerne kontakt igjen dersom du har flere spørsmål. Hilsen oss i LOS

Å Strøm har 347 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Å Strøm mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR