Lyse opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ryddig, tilgjengelig og lokal tilhørighet. Forøvrig har jeg ikke stor tro på det evige konkurransedagen mellom leverandører, som endrer forutsetninger og avtaler til stadighet
Lettere at man får både strøm og forbruksleie på en regning, min side på hjemmesiden deres er oversiktelig og enkel. Forutsigbarhet, og prisen som skiller lyse mot den billigste avtalen hos agva kfrat er kun 1100kr i året 🤷♀️
Kan på det sterkeste anbefale lyse, det er mange som vil selge strøm med skjulte kostnader liten skrift på papirene , men her har jeg vært kunde i flere år aldri hatt noe tull, Spottpris er jo de alle kjøper prisen for ingen kan selge deg rimelige strøm enn det, da er det jafall noe med liten skrift. det som er litt morsomt i dette er at jeg uten og vite det hadde en forsikring inne hos meg som jeg betaler ca 29kr hvor jeg betalte 90øre når andre betalte 240øre pr kwt, Tar telefonen og svarer raskt, kunne sikkert spart 50kr mnd 1mnd vis jeg ville men betaler heller 50kr mer jeg for gode kundeservice:)
Får den informasjonen jeg trenger på e-post. Lett å finne det jeg lurer på på min side.
Enkelt med både strøm og Internett, og lett nettside å bruke.
God kundeservis og gode kundeveiledere som forklarer mine spørsmål på en grei og forståelig måte.
Synes Lyse er bra, god kundeservice. Kanskje bittelitt dyrere enn de billigste. Men min avtale som er Spot med prisgaranti var ikke med i oversikten, og den tjener jeg faktisk på i disse dager
Billig strøm till en billig penge. Er svært fornøyd.
Alt for dyrt. Har ikke greie på strøm men de kommer dårlig ut når jeg sjekker.
Offentlig eid og sponser Viking. Analysene viser at prisene er ganske gode og det er godt nok for meg.
Byttet til fastpris med 3 års binding i går så erfaringsgrunnlaget er minimalt
Vi fikk opplyst over telefon at det er ekstra gebyr for resterende dager i tillegg til bruddgebyret…!
Flott kundeservice. Eneste negative, om jeg kan kalle det for det, er prisene på internetten. litt i overkant dyrt.
God service og driftsikker leverandør. Har hatt Lyse i 35 år og er fornøyd.
Veldig fornøyd med kundeservice og at jeg får alt på 1 efaktura
1. Flyttet inn i nykjøpe huset vårt og sa ja, over tlf, til strøm fra lyse (Lyse ringte oss). Fikk senere vite at de hadde signert oss opp på 9 mnd bindingstod, uten å nevne ett ord om bindingstid over telefonen!! 2. Hvordan håndterte de det? Ved å ikke svare på henvendelser. 3. Etter fysisk oppmøte på kontoret deres fikk jeg beskjed om at dette skal vi ordne. Hva skjedde? INGENTING. Møtte flere ganger opp. Ingenting.... 4. Fikk beskjed om at strømmåleren ikke virket. Det ble da stipulert forbruk. Det viste seg i etterkant at stipulert forbruk var 3 ganger høyere enn reelt (tre ganger, overdriver ikke). Styr unna.