Lyse opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
For dyre og tar ikke hensyn til oss som sliter med å betale regningene.Jeg er lei av å fryse for at de skal tjene seg rike.Gi oss tilbake en akseptabel pris.Kundeservice er bra når du får dem i tale.
Prøvde å si opp avtalen. Hver gang man kontakte via chat eller messenger, ga de ikke konkrete svar eller de flytte deg bare på annen avdeling hele tiden. Man kan ikke heller sende angreskjemaet på epost fordi det står at det er feil med epost. Å ringe dem heller tok lannnnng tid til å vente.
Lange telefonkøer, man får lite ut av å kontakte Lyse via Facebook messenger annet enn nye telefonnummer å ringe til. Ringer man nummerne blir man henvist til en av deres datterselskaper for så å bli henvist tilbake dit man kommer til. Skiftet til Tibber som strømleverandør, men kommer ikke fra dem grunnet nettleia og fjernvarmen. Ved fjernvarmen mener de at man ikke har rett på strømstøtte kompensasjon, enda til at NVE mener noe annet. Svært lite behjelpelige da jeg hadde vannlekkasje på deres fjernvarme system, da de bare pekte fingeren mot rørlegger i det nye huset. Svært dårlig erfaring jevnt over hele linja. Styr unna!
I følge bytt.no har jeg både en dyr og dårlig strømavtale på spotpris. Hele 31 strømselskaper kan tilby meg en billigere og bedre avtale enn Lyse, noe som jeg kommer til å benytte meg av. Har vært i kontakt med Lyse om de kan tilby meg bedre avtale enn den dyre og dårlige avtalen jeg har, men henviser kun til de mange rare og forvirrende avtalene de kan tilby på nettsiden. Det er takken for å være trofast kunde i over 20 år. Grådige og lite hjelpsom er min erfaring med Lyse. Er ikke bare misfornøyd hvor lite de bryr seg og tar vare på trofaste langvarige kunder, men også utrolig skuffet. Utrolig kjipt at ikke Lyse kan hjelpe trofaste strømkunder med bedre avtaler eller at de tar en bit av "kaka" (= strømregningen) til kundene sine. Føler rett og slett jeg ikke har tillit til Lyse lenger, så nå bytter jeg! Aldri mer Lyse!!
Blitt påtvunget bindingstid og skyhøy pris på elbillader som tok 6mnd å få montert Alltid lang ventetid til kunde service og svarer sjeldent henvendelser som de lover å svare
Kan virkelig anbefale lyse. God kundeservice! Og billige priser 😁😁
Bruker appen flere ganger i uka. Eneste jeg savner er å kunne se nå-pris på strømmen i appen.
Strømselskap som setter useriøse høye garantipriser på spotavtaler. Er egentlig ingen garanti som er reelt oppnåelig som gjennomsnittspris.
Lyse tilbyr også hyttestrøm uten påslag som er avgjørende for mitt valg. Totalt forbruk er også under 20.00 KW da vi har varmepumpe og bruker mye gratis ved Jeg kan ikke uttale meg om andre faktorer da jeg byttet til Lyse i desember 2021
Store deler av utbyttet til Lyse går tilbake til eierkommunene, som igjen bruker det på bedre tilbud i kommunen.
Vanskelig å orientere seg i priser på døgnet. Vil ha en ap der eg lett kan sjekke forbruket akkurat nå .
I have a terrible experience with Altibox service. TVBOX is not working for 2 weeks. When I am ringing 51809080 it's like running into the wall. You are asked same questions by different operators and the only answer you get is that previous times the operator was not the one you are speaking to now. I wonder if they can install properly altibox products at all. It's very hard to get contact with them and sometimes you have to wait for 3 hours before they answer.
Har prisgaranti men taket bare heves etter som prisen stiger, blr ikke kalles garanti.
ganske bra tilbakemelding ved spørsmål, hjelpsommme kunde og faktura behandlere
Tegnet fastprisavtale for 1 år med Lyse både hjemme og for hytte ca 1 okt til en pris på ca 90 øre/kwt. Avtalen har lik pris hele døgnet så jeg slipper å tenke på når jeg dusjer, lager mat, vasker og tørker klær eller lader bilen! Så langt har avtalen vært gunstig, så får vi se hva 2022 fører til!
Telefontilbud som bare var bløff, lar meg ikke lure to ganger! Lovet max pris for neste kvartal, gebyrfritt i 6 mndr. bare bløff!