Motkraft opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Lett å følge strømbruk og man føler seg ikke overkjørt som man kan gjøre blant de "store" strømleverandørene som legger på mange forskjellige gebyr og avtaler som gir unødvendige kostnader for en som meg som skal sørge for alle omkostninger det innebærer å bo og alene.
Hei Helena! Takk for en hyggelig tilbakemelding, det setter vi pris på. Håper du får en fin dag videre🤩
Alt har fungert som avtalt. Overgangen fra tidligere strømleverandør var meget positiv med tankeprosess pris og alle forskjellige påslag. App og kundeservice kan være en noe variabel opplevelse.
Hei Jan. Takk for god tilbakemelding👊 Vi jobber hver dag for å utbedre både app og service, og håper vi kan nå full score hos deg på sikt!🌟
Byttet til Motkraft i feb -22, da de gav seg ut for å være non-profit - og ga 1000 måneder prisgaranti. 13 måneder senere dobler de prisene. Jeg liker ikke å bli lurt og er allergisk mot lokketilbud. Bytter til noe mer seriøst.
Hei, Vi har dessverre sett oss nødt til å endre prisene våre. Vi har ikke som mål å gå med overskudd på strømsalg i privatmarkedet, men å tilby en bærekraftig strømleveranse til en pris som er rettferdig for både oss og kundene våre⚡️
De markedsførte seg med en 1000 måneder prisgaranti. Men nå øker de plutselig prisen. Bare lureri slik som mange andre strømleverandører. Styr unna. Det finnes rimeligere avtaler der ute.
Hei Jan. Motkraft har i enkelte kanaler kommunisert en 1000 måneder prisgaranti, som gjelder med et forbehold om endring dersom det er «strengt nødvendig». Forbrukermyndighetene har tidligere vært kritiske til garantien med et slikt forbehold. Garantien vil derfor utgå og endringsbestemmelsen erstattes med den nye standardbestemmelsen (se pkt. 12 i de nye avtalevilkårene) som gjelder likelydende for alle strømleverandører.
Da jeg ble kunde så reklamerte motkraft med at de var ett alternativ til de tradisjonelle leverandørene og at de drev etter en non-profit model. I går fikk jeg en e-post om at påslaget per kWt går opp 100% og at månedsprisen øker med 52%. De sier de vil gå over til en avtale som er mer standard i markedet.
Hei Trond. Vi har dessverre sett oss nødt til å endre prisene våre. Vi har ikke som mål å gå med overskudd, men å tilby en bærekraftig strømleveranse til en pris som er rettferdig for både oss og kundene våre⚡️
I tillegg til reduserte månedlige regninger som bør få andre og grådige konkurrenter i kraftmarkedet til å tenke seg om, er muligheten for direkte kontakt med Motkraft helt uten omveier eller stengte dører. Dette kan for mange utgjøre den store forskjellen mellom et utakknemlig og problematisk forhold selskap-kunder -og et annet og mer optimistisk syn på nødvendigheter som skal til for å holde et samfunn gående. Dette tror jeg Motkraft har forstått :-)
Heisann Tormod. Takk for en super tilbakemelding, det er godt å ha deg med på laget🤩
Enkelt og greit men syns det tar for lang tid fra man bestiller til strømmen er levert. I mitt tilfelle tok det to uker. Burde kunne skje umiddelbart med dagens teknologi.
Heisann. Takk for din tilbakemelding, dette skal jeg ta med videre internt!
Jeg prøver igjen. Kommer ikke inn på siden deres. Får bare beskjed om feilmelding.Det har holdt på i lengre tid. Hva skjer???
Hei Frøydis. Så merkelig! Gjerne ta kontakt med oss på chat eller e-mail til [email protected], så skal vi hjelpe dersom du opplever utfordringer med appen.
Motkraft klarte ved en feil å fjerne oss som kunde og vi ble derfor automatisk overført til Elvia uten viten eller samtykke, og har endt opp med et selvsagt omtvistet krav på over 9000 kr. Motkraft tar ikke ansvar for å rette opp i dette, tiltross for at de vedkjenner seg at det har skjedd en feil. Skremmende stygg kundeservice der, som får store konsekvenser for kundene. Selskapet har også historikk i å fakturere kunder de ikke har. Vær klok og velg en annen strømleverandør. M.D.
Heisann Marianne. Det er synd å høre du sitter med denne opplevelsen av oss, det ønsker vi selvsagt ikke. Gjerne ta kontakt med oss på chat eller e-post til: [email protected] så skal vi hjelpe til å rydde opp i dette.
liker at det var kjapt svar og at jeg fikk hjelp med det jeg spurte om! brukte chat og fikk snakke med en person i stedet for robot, og problemet var løst på under 2 minutter.
Heisann. Takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi pris på😊 Ha en fin dag videre!
Jeg har bare positive opplevelser. Lett å komme i kontakt med. Svarer raskt og ordner opp hvis det er noe. Hyggelige ansatte. Og ikke minst. Strøm til rett pris
Hei Marie. Så hyggelig å høre du er fornøyd, da har vi gjort jobben vår🤩 Ha en fin dag videre!
God oversikt i Appen. Selskapet har innfridd sine løfter de siste 12 mnd..
Hei Serri. Så hyggelig å høre du er fornøyd, da har vi gjort jobben vår😃 Ha en fin dag videre!
- God strømavtale, man betaler for strømmen og ikke for alt mulig annet dill - Synes siste versjon av APP er litt uoversiktlig, like bedre den forrige versjonen - Savner Min side på Web siden - Når man skiver i chat'en, stopper skrivefunksjonen å virke hver gang siden oppdaterer seg med info (med bare noen sekunders mellomrom). Da må man inn i chat feltet å klikke for å komme videre. Dette er en bagatell, men er irriterende - Jeg har anbefalt flere av mine venner og familie til å bytte til Motkraft
Heisann Geir. Takk for tilbakemelding, det setter vi pris på! Jeg skal ta med dette videre internt😃
En god strømleverandør som ikke dytter på meg alt mulig annet enn selve strømmen, og som ikke overøser meg med all slags omtale av hvor god strømleverandør selskapet er!
Heisann Gudveig. Takk for super tilbakemelding, det setter vi pris på🤩
Motkraft lover følgende: 1. Ny og fresh app 2. Få full oversikt over forbruk og strømpris til enhver tid. 3. Rask tilgang til chat, aktuelle nyheter, fakturaoversikt Etter 13 dager som kunde, har jeg fortsatt ikke tilgang til appen, og det påstås at det kun gjelder «et par» av oss…? Og ingen kan informere hvor lenge det tar, «da det jobbes kontinuerlig». Dette er bare ikke godt nok.
Heisann Vigdis. Det er synd å høre du har utfordringer med appen. Gjerne ta kontakt med oss på chat eller e-post til: [email protected], så skal vi hjelpe til!
Kunde siden starten omtrent. Gode priser. Sammenliknet med venner med tilsvarende KW Forbruk så betaler vi mindre. Kom fra Fortum som både var dyrere og uetisk fremferd fra sine selgerne (de legger til en hel del ulike tilleggstjenester en ikke har bedt om eller fått kommunisert i forkant, ID tyveri, etc. etc.). Litt håpløs app i starten fra Motkraft (bra nå), men for oss er det lavest mulig strømpris som teller mest. Så lenge de holder seg til strøm og ikke øker prisene i forhold til konkurrentene - så forblir jeg kunde her. Ryddig og greit med god oversikt i deres nye app.
Hei Christian. Så hyggelig å høre du er fornøyd med oss, det setter vi pris på. Det er godt å ha deg med på laget🤝