Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Motkraft
4.4
417 verifiserte omtaler

Motkraft omtaler og erfaringer

Positiv trend

Motkraft opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

4.4
Bra
417 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#2
Utmerket
Motkraft er rangert
#2 av 88 strømselskaper
74%
Utmerket
74% anbefaler Motkraft
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 417 omtaler om Motkraft

FILTRER OMTALER
267
35
24
27
64
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Motkraft?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Vet ikke om jeg er fornøyd - har aldri mottatt produktet

Omtale av  Marius

Bestilte flytting i midten av Desember: 3-14 dager. Spol frem til midten av Februar og det er fremdeles 3-14 dager. Har enda ikke hørt noe fra Motkraft annet enn kvittering på kredittsjekk. Den var de derimot rask med.

Svar fra Motkraft
08.02.2022 09:56

Hei Marius. Dette hørtes rart ut. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice så finner vi problemet.

Billig

Omtale av  Thomas H

Enkelt selskap som har en av de billigste avtaler som jeg fant på nettet. Eneste minus så langt for meg er at appen er litt træg og ikke alltid oppdaterer seg. Håper på ny oppdatert versjon snart.

Svar fra Motkraft
08.02.2022 09:52

Hei Thomas. Godt du bare hadde et minus, for dette minuset vil snart forsvinne. Vi jobber med å utvikle en helt ny versjon av appen, da den våre samarbeidspartnere utviklet var langt i fra det vi ønsket. Den nye appen er rett rundt hjørnet. Vi gleder oss🤩

Betalt dobbelt

Omtale av  Kai

Jeg betalte fakturaen min i nettbanken før e-faktura kom. Ble trekt dobbelt, men etter hyggelig mailutveksling blir den innbetalingen stående og det trekkes fra på de neste fakturaene. Godt løst av meget hyggelige servicefolk👍

Svar fra Motkraft
08.02.2022 09:47

Hei Kai. Takk for en hyggelig tilbakemelding. Supert at du ble fornøyd med løsningen og våre kundebehandlere🤩

Rask, hyggelig og god service. 👍

Omtale av  Øystein

Hadde spørsmål om betalingsfrist, kom svar innen 3min på mail på en lørdag formiddag.👍 Godt jobba.🤗

Svar fra Motkraft
08.02.2022 10:02

Tusen takk for super tilbakemelding Øystein! Dette motiverer oss til å jobbe på🤩

Motkraft = beist

Omtale av  Kjekken

Flotte greier!! Hurtig og problemfri kundeservice. Billig. Bare å si opp NorgesEnergi, Hafslund, Fortum osv., det er Motkraft som gjelder.

Svar fra Motkraft
08.02.2022 10:06

Hei Kjekken! Takk for en knall tilbakemelding🤩 Supert å høre at du er fornøyd, dette vi jobber for⚡️

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Fornøyd

Omtale av  Lise W

Veldig bra service og jeg har anbefalt motkraft til venner 😊

Svar fra Motkraft
08.02.2022 10:07

Hei Lise. Tusen takk for tilbakemeldingen. Hyggelig at du også anbefaler oss videre, dette motiverer oss til å jobbe på🤩

Billig strøm uten fjusk og fanteri👍😊

Omtale av  Frode

Her får du en avtale på billig strøm uten en masse påslag på prisen og skjulte kostnader. Det her er bra og når dei får opp å går skikkelig web løsninga med kunde oversikten blir det konge!!!😊

Svar fra Motkraft
08.02.2022 10:10

Hei Forde. Utrolig hyggelig tilbakemelding å få, da det er nettopp dette vi jobber for. Vi ønsker at prisene skal være lette å forstå slik at våre kunder aldri er i tvil på om de blir lurt eller ikke. Vi jobber hver dag med å utvikle oss, og det er morsomt å ha med kunder som deg på veien🤩

Så langt fornøyd med at jeg skiftet til Motkraft

Omtale av  Aage W

Har vært litt problemer med appen, men når jeg sender email og spør om noe får jeg raskt, utfyllende og hyggelig svar... ser at appen er oppe og går normalt nå, og det er billigste alternativ på markedet så langt jeg kan se..

Svar fra Motkraft
08.02.2022 10:12

Heisann Aage! Tusen takk for tilbakemeldingen. Flott at du har hatt en positiv opplevelse med vår kundeservice, dette motiverer oss til å fortsette å jobbe på. Psst🤫 Den nye appen er rett rundt hjørnet.

Super fornøyd!

Omtale av  Anna

Veldig enkelt å bytte til. Bra og funksjonell app. Oversiktlig. Veldig rask kundeservice!

Svar fra Motkraft
08.02.2022 10:16

Hei Anna. Supert å høre at du er fornøyd med både bytte, app og kundeservice🤩 Psst🤫 En helt ny versjon av appen er rett rundt hjørnet. Vi gleder oss!

Fersk kunde.

Omtale av  Runar

Da er forholdsvis ny abonnent har jeg ikke mye erfaring, men så langt er alt positivt. Oversiktlig app og raskt svar på spørsmål. Ønsker meg smartlading til el bil.

Svar fra Motkraft
08.02.2022 10:18

Hei Runar. Vi ser frem til et langt og godt kundeforhold hvor vi skal få mange erfaringer sammen. Supert å høre at du er fornøyd så langt🤩 Når det gjelder smartlading til elbil vil dette komme i den nye appen, samt mye, mye mer!

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Motkraft er ganske bra, men mangler litt.

Omtale av  Vibeke

Jeg er relativt fornøyd med Motkraft. Jeg savner imidlertid litt mer informasjon på appen som jeg har lastet ned. Det er også en ulempe at nettselskapet må sende egen faktura.

Svar fra Motkraft
08.02.2022 10:21

Heisann Vibeke. Når det gjelder appen er vi enige at den ikke er optimal. Vi jobber derfor med å utvikle en ny app. Denne appen vil ha mer informasjon og flere nye funksjoner. Dersom du har noen konkrete ønsker til appen, gjerne send dette til vår kundeservice så tar vi dette med i utviklingen⚡️ Når det gjelder samfakturering er dette noe vi har til vurdering, men for å kunne tilby dette trenger vi enda flere kunder for å kunne beholde vår lave pris.

Motbørs

Omtale av  Navn

Når eg bestilte Motkraft, så hadde eg ikke måler nummer tilgjengelig, men hadde en address. Noen dager før eg flyttet inn, spurte eg om alt var i orden, der det kom fra kundestøtte, alt var i skjønneste orden. Så når eg flyttet inn, spurte eg hva måler nummeret de hadde registrert på meg, da viser det seg at dette var feil. Motkraft har da valgt et tilfeldig målernummer i bygget og satt det på meg. Dette ble rettet. Men det opplevdes som unødvendig og ga eg brudd i tilliten. Appen er også svært primitiv og dette gjorde at det kun var mulig å vurdere strømforbruket etter neste døgnet. også er det veldig feil skala i appen, har eg brukt under 1kwt, så har eg gjerne 0 - 1 - 1- 1 - 1, som representerer 0 - 0.25 - 0.5 - 0.75 - 1. Som gjør appen vanskelig å bruke. Ideen er bra, men den er langt fra gjennomført. Gikk til Tibber istede og har fått mye bedre oppfølging og virker som et mer etablert firma.

Svar fra Motkraft
07.02.2022 09:43

Hei. Det er veldig beklagelig at du opplevde en trøblete start på kundeforholdet. Når det gjelder måleren din ville vi aldri satt en tilfeldig måler på deg. Dersom vi hadde feil målernummer på deg kan dette skyltes at du eksempelvis var knyttet til en tidligere måler.. Ved innflytting oppfordrer vi dermed alle våre kunder til å sende korrekt målernummer slik at vi får fanget opp at det nå skal knyttes en ny måler til ny person. Vi er enig at appen ikke er optimal. Den appen våre samarbeidspartnere utviklet var langt i fra det vi ønsket, og vi utvikler derfor en helt ny app selv. Denne vil ha mange nye funksjoner som våre kunder har vært med på å bestemme⚡️

Litt rotete start

Omtale av  Joa

Har ikke fått første faktura, men har vært tull med overtakelse etc og app som ikke du fungerer. Men veldig fin kundeservice når jeg tar kontakt :)

Svar fra Motkraft
03.02.2022 10:13

Hei Joa! Beklager for at du opplevde en trøblete start på kundeforholdet. Vi håper å rette opp dette med et langt og godt kundeforhold🤗 Hyggelig å høre at du hvertfall fikk en positiv opplevelse med vår kundeservice. Psst, en ny versjon av appen er rett rundt hjørnet🤫

Kundeservice ikke imøtekommende. Inkompentente

Omtale av  Lasse

Har blitt dobbelt fakturert for januar, ca 8000 kroner. Korona permitert og blakk. Prøver og få pengen tilbake,men de sier det blir fixet ved neste faktura om 30 dager.

Svar fra Motkraft
03.02.2022 10:10

Hei Lasse. Som nevnt til deg over chat jobber vi for å få tilbakebetalt de 4000 kr du betalte inn for mye så fort som mulig. Vi hadde akkurat kjørt tilbake betalinger da du opplyste oss om feilen din, og du vil derfor få tilbake betalt ved neste utbetaling. Beklager så mye for at vi ikke fikk tilbakebetalt deg samme dag, men vi har strenge rutiner for utbetalinger..

Fantastisk konsept!

Omtale av  Lars M. L

Fantastisk konsept og innfallsvinkel. Utfordrar eit etablert marknad. Skulle likt å sett betre synleggjering av kva overskot brukast på, men per no enkelt akseptert pga. selskapet kun har eksistert i 5-6 mnd.

Svar fra Motkraft
03.02.2022 09:46

Tusen takk for tilbakemeldingen, Lars. Vi tar med oss dette videre i utviklingen, det er absolutt et poeng å kunne se hvor pengene tar veien🤗

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Vi protesterer mot haiene i strøm jungelen.

Omtale av  Selofad

Motkraft gir gode betingelser, er raske på chatten. Appen er en god start men ser fram til en oppdatering.

Svar fra Motkraft
03.02.2022 09:43

Så bra. Vi jobber for at alle våre kunder skal få raske, gode svar på chatten hver dag🤗 Den nye appen er rett rundt hjørnet, og vi tror den vil falle i smak. Vi gleder oss!

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR