Enkelt og greit men syns det tar for lang tid fra man bestiller til strømmen er levert. I mitt tilfelle tok det to uker. Burde kunne skje umiddelbart med dagens teknologi.

Har du en tilsvarende erfaring med Motkraft?
Gjør som Kristjan E og over 60 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Motkraft du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Jeg prøver igjen. Kommer ikke inn på siden deres. Får bare beskjed om feilmelding.Det har holdt på i lengre tid. Hva skjer???

Motkraft klarte ved en feil å fjerne oss som kunde og vi ble derfor automatisk overført til Elvia uten viten eller samtykke, og har endt opp med et selvsagt omtvistet krav på over 9000 kr. Motkraft tar ikke ansvar for å rette opp i dette, tiltross for at de vedkjenner seg at det har skjedd en feil. Skremmende stygg kundeservice der, som får store konsekvenser for kundene. Selskapet har også historikk i å fakturere kunder de ikke har. Vær klok og velg en annen strømleverandør. M.D.

liker at det var kjapt svar og at jeg fikk hjelp med det jeg spurte om! brukte chat og fikk snakke med en person i stedet for robot, og problemet var løst på under 2 minutter.

Jeg har bare positive opplevelser. Lett å komme i kontakt med. Svarer raskt og ordner opp hvis det er noe. Hyggelige ansatte. Og ikke minst. Strøm til rett pris
