Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Motkraft
3.6
307 verifiserte omtaler

Motkraft omtaler og erfaringer

Positiv trend

Motkraft opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.6
Bra
307 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#8
Utmerket
Motkraft er rangert
#8 av 88 strømselskaper
64%
Bra
64% anbefaler Motkraft
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 307 omtaler om Motkraft

FILTRER OMTALER
161
31
24
27
64
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Motkraft
Motkraft har 307 verifiserte omtaler på Bytt.no

Leverer det de lover

Omtale av  Erik

Vi har hatt motkraft en stund nå og det fungerer utmerket. Ingen dyre tilleggstjenester, eller kompliserte pakker, her får du enkelt og greit strømmen til billigst mulig spotpris.

Svar fra Motkraft
26.01.2022 09:46

Hei Erik. Hyggelig å høre at du er fornøyd, dette vi jobber for🤗

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Motkraft?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Dårlig kundeservice

Omtale av  Turid

Svært dårlig kundeservice, mye rot i kommunikasjonen og lang registreringstid. Fikk til slutt beskjed om at jeg ikke kunne bli kunde allikevel, men at jeg kunne forsøke å registrere meg på nytt senere. Jeg ga beskjed om at jeg ikke ønsket å registrere meg på nytt og byttet til Tibber. 3 måneder etter jeg første gang forsøkte å registrere meg mottar jeg allikevel en faktura fra Motkraft. Da har de, uten at jeg har fått beskjed og uten å spørre meg, registrert meg som kunde og sagt opp min strømavtale. Mottok ingen informasjon om kundeforhold osv før det dumpet en faktura ned i e-posten min. Herlig frekt!

Svar fra Motkraft
25.01.2022 10:08

Hei Turid. Hvis du har blitt tatt over som kunde uten at du ønsker det, kan du ta kontakt med kundeservice så flytter vi deg tilbake til avtalen du sto på. Vi har ingen intensjon om å ta over kunder som ikke ønsker det selv!

Dårlig kundebehandling

Omtale av  Steinar

Jeg ble trukket to ganger for faktura i November. Har fortsatt ikke fått beløpet refundert (19 januar) Svarene jeg får via chatten i Appen er» vi regner med at pengene blir tilbakebetalt snart», eller andre diffuse svar. Håpløst å få et konkret svar og ingen penger….. superdårlig!

Svar fra Motkraft
25.01.2022 10:05

Hei Steinar. Beklager hvis du ikke har fått de svarene du ønsker, da vi ønsker å hjelpe kundene våre med deres problemer. Hvis du har fått beskjed om at pengene vil bli overført så er det registrert, men noen prosesser (som denne) tar litt ekstra tid av ulike årsaker!

Fornøyd!

Omtale av  Odin

Flott konsept! Har ikke prøvd det så lenge, men virker bra så langt!

Svar fra Motkraft
25.01.2022 09:49

Hyggelig å høre! Vi har ingen bindingstid så du står fritt til å prøve oss ut når enn du måtte ønske 😊

Regning

Omtale av  Geir N

Har fått regning fra motkraft uten å vært kunde hos di, heilt utrulig. Har en mail fra di at di ikke finner måleren min.

Svar fra Motkraft
25.01.2022 10:01

Hei Geir. Hvis du har blitt feilfakturert kan du ta kontakt med vårt kundesenter så skal vi ordne opp hvis det har skjedd en feil 😊

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Oppstart problemer?

Omtale av  Torgeir

Blei kunde desember 2021, fekk efaktura 15-01-2022 med betalings beløp men ingen oversikt på kraftforbruket. Appen har foreløpig lite informasjon med bare spotpris og linjegraf.

Svar fra Motkraft
25.01.2022 09:58

Hei Torgeir. I nettbanken skal du kunne åpne fakturaen som pdf for å se forbruk og andre detaljer. Appen er under utbedring, og vil bli mye mer oversiktlig med den nye versjonen som kommer i februar 😊

Håpløs kundebehandling, enkelt og greit

Omtale av  Jan

Håpløs kundebehandling, enkelt og greit. Ingen kan svare på om de har fastpris eller ikke, abonnementet, ble tegnet uten at det var andre alternativer å velge mellom.

Svar fra Motkraft
25.01.2022 09:48

Hei Jan. Vi beklager om du ikke har fått den hjelpen du ønsket, men vi har bare en avtale og det er en spotprisavtale. Du kan lese mer om den her: https://hjelp.motkraft.no/nb/articles/5876470-var-avtale

Motkraft har 307 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Motkraft mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR