Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Motkraft
3.7
308 verifiserte omtaler

Motkraft omtaler og erfaringer

Positiv trend

Motkraft opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.7
Bra
308 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#8
Utmerket
Motkraft er rangert
#8 av 88 strømselskaper
64%
Bra
64% anbefaler Motkraft
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 308 omtaler om Motkraft

FILTRER OMTALER
162
31
24
27
64
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Motkraft
Motkraft har 308 verifiserte omtaler på Bytt.no

Dårlig kundebehandling

Omtale av  Steinar

Jeg ble trukket to ganger for faktura i November. Har fortsatt ikke fått beløpet refundert (19 januar) Svarene jeg får via chatten i Appen er» vi regner med at pengene blir tilbakebetalt snart», eller andre diffuse svar. Håpløst å få et konkret svar og ingen penger….. superdårlig!

Svar fra Motkraft
25.01.2022 10:05

Hei Steinar. Beklager hvis du ikke har fått de svarene du ønsker, da vi ønsker å hjelpe kundene våre med deres problemer. Hvis du har fått beskjed om at pengene vil bli overført så er det registrert, men noen prosesser (som denne) tar litt ekstra tid av ulike årsaker!

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Motkraft?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Fornøyd!

Omtale av  Odin

Flott konsept! Har ikke prøvd det så lenge, men virker bra så langt!

Svar fra Motkraft
25.01.2022 09:49

Hyggelig å høre! Vi har ingen bindingstid så du står fritt til å prøve oss ut når enn du måtte ønske 😊

Regning

Omtale av  Geir N

Har fått regning fra motkraft uten å vært kunde hos di, heilt utrulig. Har en mail fra di at di ikke finner måleren min.

Svar fra Motkraft
25.01.2022 10:01

Hei Geir. Hvis du har blitt feilfakturert kan du ta kontakt med vårt kundesenter så skal vi ordne opp hvis det har skjedd en feil 😊

Oppstart problemer?

Omtale av  Torgeir

Blei kunde desember 2021, fekk efaktura 15-01-2022 med betalings beløp men ingen oversikt på kraftforbruket. Appen har foreløpig lite informasjon med bare spotpris og linjegraf.

Svar fra Motkraft
25.01.2022 09:58

Hei Torgeir. I nettbanken skal du kunne åpne fakturaen som pdf for å se forbruk og andre detaljer. Appen er under utbedring, og vil bli mye mer oversiktlig med den nye versjonen som kommer i februar 😊

Håpløs kundebehandling, enkelt og greit

Omtale av  Jan

Håpløs kundebehandling, enkelt og greit. Ingen kan svare på om de har fastpris eller ikke, abonnementet, ble tegnet uten at det var andre alternativer å velge mellom.

Svar fra Motkraft
25.01.2022 09:48

Hei Jan. Vi beklager om du ikke har fått den hjelpen du ønsket, men vi har bare en avtale og det er en spotprisavtale. Du kan lese mer om den her: https://hjelp.motkraft.no/nb/articles/5876470-var-avtale

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Tilfredsstillende avtale

Omtale av  Nina

Appen til Motkraft har oppdateringer på både månedspris og forbruk, dette gir en god oversikt så man slipper å "få sjokk" når regningen kommer. Av og til er det litt trøbbel med appen, men de jobber visst med det.

Svar fra Motkraft
25.01.2022 09:40

Hei Nina. Bra du er fornøyd med appen hittil, og vi holder på å utvikle en ny versjon nå som blir kjempebra! Den blir veldig oversiktlig og brukervennlig, så da vil det heller ikke bli noe mer trøbbel med den 😊

Lureri

Omtale av  Lena T. K

Hadde det stått 0 på stjernen hadde der fått det. Jeg har aldri svart bekreftende på å inngå en strøm avtale med dere. Grunnen var at jeg syntes dette med kredittscore var en merkelig greie. Så har dere bak min rygg inngått avtale som jeg aldri har fått noe som helst beskjed om og attpåtil sendt meg faktura på over 4000kr!!! Dere har avsluttet min strømavtale som jeg hadde og jeg skjønte ingenting da de sendte meg en sms om det! Har sendt dere Mail for tlf har dere visst ikke. Forventer at dere rydder opp og sletter den fakturaen. Har ALDRI vært med på noe liknende. Makan !!!

Svar fra Motkraft
25.01.2022 09:36

Hei Lena. Hvis du har opplevd å blitt tatt over som kunde uten at du ønsker det, kan du kontakte vår kundeservice. Da skal vi selvfølgelig hjelpe deg med å ordne opp hvis det har skjedd en feil!

Motkraft har 308 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Motkraft mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR