NordlysEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bruker lenger tid på å svare når man finner bedre tilbud. Å når du bytter får du oppsigelse gebyret i trynet. Vil vist ikke ha flere kunder de
Elendig selskap som endrer avtalevilkår og og pris i avtaleperioden. Binder kunder i avtaleperioden, uten at kundene kan bytte til andre leverandører.
Jeg har aldri vært borti at andre selskaper både har 12 måneder binding OG tre måneders oppsigelsestid. Dette stod med altfor liten skrift til at jeg fikk det med meg. Kundeservicen er jeg imidlertid fornøyd med. Det gikk igså helt fint an å fryse abonnementet frem til jeg flyttet inn i ny bolig, slik at jeg slapp å si opp, og dermed få et straffegebyr. Men at oppsigelsestiden i det hele tatt finnes blir for dumt, når hele abonnementet uansett er digitalt og automatisert, og derfor bytter jeg nå selskap.
Etter å ha funnet ut at jeg faktisk hadde en veldig dårlig avtale gjennom NORDLYS byttet jeg strøm leverandør. Jeg får nå bruddgebyr selv om bindingstiden har gått ut for 4 måneder siden. Bruddgebyr kommer på en en avtalegiro regning der de ikke sender med faktura. Siden jeg nå ikke er kunde lenger får jeg ikke logget meg inn for å se denne. Ringte inn for å få tilsendt faktura på mail, men det har jeg ennå ikke fått. Virker som om de sendte det inn på avtalegiro uten faktura med vilje. Hold deg LANGT vekke fra nordlys!! Virker også som om alle folk som har skrevet positive ting om nordlys er sånne som er selv linket til nordlys..
Har skjulte avtaler som kun viser på andre websider. Fakturerer samme retning to ganger. Skjulte gebyrer. Useriøs.
Ligger på topp nettsiden strompris. Men en måned etter jeg inngikk avtale med dem med 12 mnd prisgaranti, får jeg mail om at de ikke kan levere strøm til meg lengre. 14 dager oppsigelse.
Aldri hørt makan, over 2000 kr i oppsigelsesgebyr. Dårlig app, viser ikke hvor mye du betaler hver dag, time. De kan gjerne forbedre appen og gi folk mulighet for å si opp på en grei måte. Ikke særlig kundevennlige.
Har vært kunde ca. 1,5 år. Endret leverandør på bytt.no. Blir fakturert et gebyr på kr.1200,- for å avslutte kundeforholdet. Dette er bondefangeri! Sky unna firmaet.
Fikk e-post en mnd etter at jeg hadde byttet til dem om at de sa opp avtalen. 14 dager oppsigelse. Klarte ikke levere. Ikke e-faktura. Useriøst
Skrev meg opp på en spotprisavtale via en dørselger. Viste seg at det ikke var en spotpris avtale (hadde det også skriftlig fra selger) ble en del tull, men fikk byttet til en annen avtale. I går sa Nordlys opp avtalen med meg med en dårlig begrunnelse. 14 dagers oppsigelse (mente jeg hadde 3 måneders oppsigelse?) jaja, jeg bytter til en annen leverandør. Gir 2 stjerner og ikke 1 da jeg tross alt fikk en billigere avtale enn den jeg originalt hadde. Men virker noen useriøse. Kan dessverre ikke anbefales
Verste kundeservicen ever, i tillegg til at de sender fakturaer i hytt og pine, og skylder på kunden for ikke å sende inn måleravlesning?? Elhub, anyone? Tar ikke 5 øre for å sende inkassovarsel via Arvato på null komma niks. Ved bytte til nytt strømselskap pga rot og elendig kundeservice, presterer de å sende et gebyr på 1200 kr, uten engang å opplyse hva dette gjelder! Så spør man, jo det er et "bruddgebyr"! Høh? Jo her er link til villkårene...-som de ALDRI har sendt meg i skriftlig form! Når det passer, skylder de på Arvato. Dette er det mest sleipe strømselskapet, de blir nå tatt videre, de gidder knapt svare deg! Men FLÅ deg det gjør de mer enn gjerne! Synd man først i dag fant ut hvor mye klager de har mot seg jfr Kapital/E24 og Elklagetilsynet. Det eneste de fortjener er en konkurs!
Oärliga. Lita inte på dem, då lurar dem in dig på 1 års bindning. Jag frågade till och med om det gick att sägs upp, behandling ljög mig rakt upp i ansiktet.
Foruten å bli lovet et beløp, og nå mottar jeg et beløp 4 ganger høyere. Og i tilegg kontrakten med dem å avbrytte koster 2000 kr, og det kan ikke gjøres tidligere enn et år. Vennligst unngå så mye som mulig dette plyndringsselskapet. Det forteller bare løgner.
Påstår at en har brutt avtale når man velger å gå videre til en annen strømleverandør. En dårlig oppførsel spesielt når de solgte inn avtalen uten bindingstid. Ekstrabetaling i tillegg. Jeg har gått videre med bedre kundeservice og billigere avtaler.
Selskapet har ikke opplyst om bindingstid ved avtaleinngåelse. Så må nå vente i 3mnd før bytte til nytt selskap kan gjennomføres.
Dørselger oppga ikke bindingstid og nå som denne var gått ut etter 12 måneder ble vi igjen overrasket med 3 måneders oppsigelsestid. Opererer hovedsaklig i en gråsone med mangle på informasjon ved salg, bryter avtaleloven § 30 omhandlende Svik ved sine dørselgere, dørselger fylte ut informasjon i rubrikkene det var først etter avtalen var signert at informasjon vedrørende 12 måneders bindingstid ble overlevert på underskrevet tearoff fra kontrakt.