NordlysEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
De har trukket strøm for 3 mnd hvor man ikke har vært kunde. Når dette oppdages og man sperrer autogiro sender de regninger pr epost. De nekter gi tilbake pengene og kundeservice legger på midt i samtalen for de har ikke tid til å diskutere dette
Ble ilagt et bruddgebyr på 900 kr selvom jeg hadde fullført mer enn 12 måneders binding. Helt latterlig høyt gebyr for å glemme at det er 3 måneders oppsigelse i tillegg. Dette selskapet er satt opp med intensjon for å grafse til seg. Helt latterlig, hold dere unna folkens. Bare si nei når dørselgeren er der!
Selskapet krever større gebyr om du velger si opp . .Det nevnes ikke fra selger at man har lang oppsigelsestid.
De sier at de sendte en epost men jeg kan bekrefte (og vise) at jeg ikke har fått noe epost som de sier. Dette er et veldig uprofesjonelt selskap, styr unna!
De opprerer med straffegebyr. Hva er det for tull. Elendige avtaler også og elendig kundeservice. Styr unna!!!!
1 års bindingstid med 2100 kr i bruddgebyr, samt gebyr på 1200 kr dersom du ikke gir beskjed 3 mnd på forhånd før oppsigelse. Kundeservice som ikke er behjelpelige i deg hele tatt, kjeltring business fra ende til annen.
Svindel fra ende til slutt. Påslag i hue og r.... Bare lureri "topp 3" ikke f..., hvis det ikke er topp 3 dyrest de mener. Detta er ikke å anbefale for noen. Har selv blitt lurt grundig av disse idiotene. Jeg jobber med 10 stk og 6 forskjellige strøm leverandører der jeg har dyrest strøm. Så dette er svindel.
Kommuniserer ikke at de har oppsigelsesgebyr på kr.1200.- hvis ikke de får 3mnd varsel, heller ikke om bruddgebyr på kr.2100. De har heller ikke angrerettsskjema ved kontraktsinngåelse. Det er spekulasjon og totalt useriøst. Kundeservice er heller ikke interessert i å rette opp i etterkant, hvis man ikke var klar over oppsigelsestiden de ikke har opplyst. Slik at man kan fortsette som kunde ut oppsigelsestiden. Da er "bye bye" til deg og 1200kr. takk. Hold deg langt unna.
Fikk faktura på rundt i oktober for 4kr/kw gjennomsnitt, anbefaler ikke i det heletatt :(
Nordlys Energi sender deg strømregning før du går igjen strømstøtte. Ikke nok med det, de har en nettside som alltid viser at de har beste strømavtale, til tross for at dette ikke stemmer. Nordlys Energi tar dessuten 1200 kr for å komme ut av avtalen med dem. Ikke velg dem!
Urimelig høyt bruddgebyr på kr. 2100. Ikke fremhevet tydelig i avtalen eller opplyst om ved avtaleinngåelsen.
Ikke bytt til Nordlysenergi. Her har man (i motsetning til alle andre stræmleverandører) en oppsigelsestid på 3 måneder beregnet fra den første i kommende måned. Bytter man leverandør på dagen, om er vanlig, må man betale ett gebyr på 1200,-. Og endring av avtale kan ikke reverseres! Ubrukelig
Dårlige greier, 3 mnd skriftlig oppsigelse som ikke er opplyst om. 1200 kr kostet det🤬
Jeg skrev en melding på "min side" og stilte noen spørsmål om oppsigelse og bindingstid i avtalen min med Nordlys energi. Før de har svart på mine spørsmål får jeg beskjed på "min side" at Kundeforholdet er opphørt! hm....
Jeg har vært kunde i 1,5-2 år, og har ikke hatt noen større utfordringer. Fikk en selger på døren og bestemte meg for å teste leverandøren. Jeg burde ha lest all den lille skriften bakpå kontrakten før signering, men regnet med at selgeren ville gi meg utfyllende informasjon. Som allerede nevnt i tråden her er det 12 mnd. binding, med 2100kr i gebyr for brudd. I kontrakten står det også at det er 3mnd. oppsigelse, men pris på brudd på dette er ikke nevnt. Kan informere om at det koster 1200kr (fikk et tilleggsgebyr på siste faktura). Selskaper som opererer med slike gebyrer burde en holde seg unna, da det er både useriøst og spekulativt.
En veldig kontroversiell strømleverandør med skjulte gebyrer. De har 12 måneder bindingstid og 3 måneder oppsigelsestid. Hvis du bytter strømleverandør uten oppsigelsestiden så får du et gebyr på 1200kr som det ikke står noe om når du blir kunde hos nordlysenergi. Anbefaler deg og holde deg unna.