NordlysEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Kjempe fornøyd med Nordlys!!! Har en avtale uten påslag og månedsbeløp. Hatt den en stund nå, var skeptisk, men dette er ett super bra selskap!!! Byttet fra en annen som ga meg 160kr i faste månedsbeløp. Det lønner seg ikke på en hybel. Anbefaler Nordlys. Hilsen Student!
Dette er bare lureri derfor dørsalg slik at man ikke sjekker på bedriften på nettet. Jeg sender angrefristskjemaet i dag! At det er bindingstid på 12 måneder ble aldri nevnt av selger, og heller ikke at det var 3 måneders oppsigelsestid samt 2100 kroner for brudd.
Hei Therese. Vi stiller oss uforstående til hva vi har lurt deg på? Du signerte en avtale som har uthevet skrift som viser til at avtalen har 12 måneder bindingstid. Vi aksepterer din angrerett. At du påstår at vi driver med lurer kjenner vi oss ikke igjen i. Du har aldri fått levert strøm av oss og derfor heller ikke erfart hva vi kan levere og til hvilken pris.
Dørselger var først hyggelig på døren, men aksepterte ikke at vi ville ha betenkningstid selv om vi sa ifra flere ganger. Når det til slutt ble klart for han at vi ikke ville inngå en avtale ble han veldig sur og sa vi hadde "brukt 45 minutter av tiden hans" når det i hvert fall var halvparten og vi bare etterspurte mer info om avtalen. Han mente vi burde ha sagt ifra at vi ikke var interessert med en gang, selv om vi gjorde det flere ganger underveis. Han tok også av seg munnbindet. Veldig uprofft, påtrengende og ubehaglig!
Hei Anne. Takk for din tilbakemelding. Dersom dette er din erfaring så setter vi pris på tilbakemeldingen slik at vi kan jobbe med dette og bli bedre.
Vær oppmerksom på at dette selskapet går dør til dør og selger strømavtaler med lang bindingstid til blant annet eldre og sårbare. Selv om det kan være lovlig, er det i alle fall uetisk. Styr unna!
Det kom en dørselger med utrolig mye bra informasjon som gjorde at jeg byttet. Nå har det gått to måneder og jeg har spart en hel del penger og er absolutt fornøyd! Den avtalen man får på døren er blant de beste jeg har sett - såkalt top 3 garantien deres!
Dette er ren svindel. Prøver å låse inn kunder gjennom ulovlige avtaler med skjulte bruddgebyr. Endrer skrur opp priser med rett etter oppstart. Forferdelig service.
Nordlys stiller seg helt uforstående til denne omtalen. Komme med så grove påstander og drive så grov omdømmesvikt på så usanne påstander er totalt useriøst. Anbefaler deg å sette deg inn i hva Spotpris er. Prisen endrer seg selv hver dag. Vi har ALDRI satt opp påslaget eller månedsbeløp på vår avtale som er en påvirkning for forbrukeren. Helt utrolig at Bytt.no tillater slike usanne påstander uten dokumenter grunnlag.
Kom en dørselger forleden dag på døra. Informerte meg om avtalen og hvordan den er ekstra gunstig for hytter, så da endte det jo opp med at jeg bytta til Nordlys Energi og hittil har jeg vært fornøyd. Det positive er jo at de er billigst men skulle gjerne ønske å slippe 12 måneder binding. Men så lenge prisene fortsetter å være som de er så er jeg svært fornøyd.
Dørselger uten munnbind! Nå rett før jul når de aller aller fleste av oss prøver å bidra til dugnaden mot korona. Ærlig talt!
Utrolig pågående selgere som har plaget hele borettslaget hvor jeg bor i kveld. Aksepterer ikke et nei, og bryter dermed gjeldende lovverk for dørselgere. En liten reminder siden dere tydeligvis ikke forholder dere til gjeldende lovverk. "4.2 Selgerens oppførsel Standssalg og spesielt dørsalg er en påtrengende salgsform, hvilket medfører at det bør vises varsomhet ved disse salgsmetodene. En for aggressiv og pågående oppførsel kan i seg selv være lovstridig. [14] Selgeren skal straks respektere et ønske fra forbrukeren om ikke å innlede eller å avslutte salgssamtalen. " Altså: nei, betyr nei! Helt håpløs oppførsel fra dere. Som så klart blir spredt videre til venner og bekjente- hvor alle oppfordres til å skygge langt unna dere. I tillegg ser jeg at dere påstår at folk binder seg fra signatur/ underskrift. Skjønner at dere virkelig trenger en massiv oppdatering på gjeldende lovverk rundt flere elementer av deres såkalte "business". Spennende å se hva forbrukertilsynet mener om dette.
Her er det bare en ting å si: styr unna. Firmaer som har dørselgere som ikke tar et nei for et nei burde være en tankevekker hos de fleste.
hatt Nordlys Energi i snart et år nå, og jeg har kanskje halvert strømregningene mine sammenliknet med fjordkraft som jeg hadde før! topp 3-garanti funker som bare det, og jeg anbefaler til de som vil spare penger!
Fikk en pågående dørselger på besøk som skulle gi masse informasjon om hvor bra pris de kunne tilby i forhold til vår nåværende strømleverandør samtidig som vi var på vei ut døra. Selgeren sa da at han heller kunne gi oss et tilbud som vi kunne se på senere selv. Vi måtte bare skrive under for å "lettere" komme inn i systemet hvis vi skulle bestemme oss i senere tid for et aktivt abonnement. Lite visste vi da at det var en kontrakt og selgeren meldte oss inn som kunder øyeblikkelig. En kombinasjon av lettlurte studenter som akkurat hadde flytta, og ikke kunne alt, og en pågående selger så endte det i 12 måneders binding. Litt naive studenter, men føler oss absolutt lurt, og at det ikke gikk riktig for seg. Første gang vi har følt oss så lurt av en selger, og det føles ikke bra på tillitten når vi skal være kunde hos de i 12 måneder til.
Jeg ble faktisk interessert i å finne ut hva slags potensielt møkkaselskap det er som sender såpass manipulerende og kyniske dørselgere. Og etter hva jeg kan se her inne, så er det fake reviews og sanne reviews. Og alle som skriver som nogenlunde ekte mennesker som ikke er latterlig scriptet - sier det som det er - hold deg langt unna dette selskapet! Fyren som gikk sint fra min dør, hevdet - believe it or not - at jeg skulle få GRATIS strøm - til EVIG TID!! yeah, RIGHT, for denslags eksisterer uten at det er liten skrift et eller annet sted - LOL. Leser av andre reviews her, at det sier nesten hva som helst for å få deg som kunde, og knuser deg med dårlig og aggresiv kunde service etterpå. Keep away, stay happy!. Forøvrig bruker jeg Gudbrandsdal Energi selv, og har hatt de i over 1 år, og har hatt null stress, og fremdelses velkomst spot.
Byttet til NordlysEnergi med forbehold om at vi ikke skulle ha bindingstid. Det fikk vi allikevel - bindingstid på 12 mnd'er. Kundeservice brydde seg lite og var frekke på tlf. Når vi da skulle si opp etter 12 mnd'er fikk jeg tilsendt bruddgebyr fordi oppsigelsestiden er på 3 mnd'er.. Utrolig dårlig kundeservice! Anbefales virkelig ikke.
Helt nedslått av alle kravene de sender grunnet at de sender faktura for sent, man får jo ikke betalt regningene før fristen, også kommer det nye regninger på purregebyrer med renter OGSÅ ETTER FRISTEN. Man begynner jo å lure på hva slags scam de driver med i Nordlys energi. Sak 492**** helt grusom kundebehandling. har vel snart betalt 4000 kr for en regning som startet på rundt 2000 kr
Jeg ble lurt på døra for å kjøpe denne avtalen, jeg sa at jeg var mitt i middagen. Men de ga meg ett inntrykk om at jeg måtte signere. Når mannen min senere skulle se gjennom ble han sjokkert over hva jeg hadde signert oss med på. Jeg syntes at det å presse og LURE kunder til en avtale som ikke er bra omtalt på nett er helt ufyselig. Med engang jeg ville bytte fikk jeg vite at det var bindingstid, PÅ 12 MÅNEDER med en binding på 3 måneder med oppsigelse tid, som gjør at jeg er bundet 15 MÅNEDER totalt. Helt utenkelig at de ikke er blitt lagt ned. STYR UNNA!!!