Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NordlysEnergi
1.6
498 verifiserte omtaler

NordlysEnergi omtaler og erfaringer

Ingen trend

NordlysEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

1.6
Dårlig
498 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#88
Forferdelig
NordlysEnergi er rangert
#88 av 88 strømselskaper
24%
Dårlig
24% anbefaler NordlysEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 498 omtaler om NordlysEnergi

FILTRER OMTALER
96
22
10
24
346
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NordlysEnergi
NordlysEnergi har 498 verifiserte omtaler på Bytt.no

Totalt upålitelig og useriøs leverandør!! Styr unna!!

Omtale av  Inger J

Har ikke vært borti maken til useriøs og upålitelig leverandør. Var fornøyd med dem i mange år, men da strømprisene gikk i været så tok det helt av. Ingen forslag til å endre avtalen vår da vi sa opp. Dersom de hadde en spotprisavtale som var bedre så burde de ha kommet på banen. De opererer med 12 mnd. binding det første året og nå når vi sa opp avtalen så hadde vi 3 mnd. Jeg mistenker at de legge på ekstra for folk som sier opp avtalen. Dette er helt hinsides og over alle støvleskaft. Det er helt umulig å følge med på hvilken pris de operer med! Glad vi snart er ute! Aldri mer!! Hold dere unna dette selskapet!!

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NordlysEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Sykt dyrt

Omtale av  Øyvind

Trodde jeg ble solgt en spotpris avtale, men det viste seg være en variabel avtale. Denne topp 4 garantien de reklamerte for, ga en gjennomsnittlig pris som var 4 ganger dyrere enn gjennomsnittlig spotpris for oktober 2022.

Dette er svindlere, hold dere langt unna!!

Omtale av  Tidligere K

Dette er svindlere som legger på ukjente gebyrer til mange tusen kroner når du bytter selskap, selv etter å ha vært kunde i flere år. De krever 3 måneder oppsigelse, og dermed får alle kunder bot for å skifte selskap. De kaller det gebyr for brudd på avtale. De går også til nemda og opprettholder sine urettmessige krav, bare å holde seg lang unna denne gjengen.

En stjerne er alt for mye

Omtale av  Åge

Dette er satt i system. Bindingstid... Oppsigelses tid. Prisene settes i slutten av mnd. kunde service.: NordlysEnergi som resten av bransjen, har høy pågang på epost og telefon. Dersom du har sendt oss epost vær vennlig og vent på svar før du sender en ny. Det kan ta inntil 6 virkedager før du får svar på din epost. Takk for tålmodigheten.

Lurt inn i en ett års avtale

Omtale av  Erling

Fikk en selger på døren som lovet meg en fantastisk avtale. Skulle få spotpris, og en kraftig rabatt de første 3 mnd. Viste seg å ikke være spotpris og rabatten var på fantastiske 0,03 øre. På toppen var det bindingstid på 12mnd og 3mnd oppsigelsetid. Oppdaget ikke dette før det var gått et par uker og angrefristen var utgått. Selger informerte heller ikke om dette.

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Null åpenhet og høy bot ved oppsigelse

Omtale av  Nils I

Meget skuffende å oppleve at selskapet gir meg en bot på 1900 kroner etter å ha vært lojal kunde i flere år. Bruddgebyr kaller de det, og den kommer som en stor overraskelse når du bytter til et annet selskap, som jo man gjør. Det er ingen informasjon om priser eller praksis rundt dette på nettsidene og du får ikke noe svar på mail hvis du har spørsmål om dette. Velger du dette selskapet, les kontrakten nøye. Standard vilkår ligger heller ikke åpent på nettsidene, så disse må du be om å få tilsendt. Riktignok kan du si opp avtalen med 3 måneders varsel og unngå dette gebyrer, men hvem tenker på det når du er i dialog med en selger i et annet selskap. Da virker alt så enkelt, for selskapet fikser alt og du trenger bare akseptere ny avtale. Det er sånn det skal være. Jeg velger å betale bruddgebyret mitt for å unngå stress med inkassovarsler eller pågående selgere som skal vinne meg tilbake. Men til Nordlysenergi vil jeg si at denne praksisen neppe holder lenger. På forbrukermarkedet gjelder det å være transparent, sette kundene først og skape gode kundeforhold basert på tillit og troverdighet. Det gjør man ikke ved å straffe kunder med høye bøter etter mange års lojalitet. Det blir dårlig stemning av det!

betaler for strøm fra fraflytttet adr. ny eier satte seg på feil måler.

Omtale av  Sølvi B

Nordlys tar ikke tlf når jeg ringer trenger dato som de skal reverse den strømavtalen på fraflyttet adresse.De la på røret da min datter snakket med de sist.

NordlysEnergi har 498 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NordlysEnergi mener

NordlysEnergi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR