NordlysEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dette er satt i system. Bindingstid... Oppsigelses tid. Prisene settes i slutten av mnd. kunde service.: NordlysEnergi som resten av bransjen, har høy pågang på epost og telefon. Dersom du har sendt oss epost vær vennlig og vent på svar før du sender en ny. Det kan ta inntil 6 virkedager før du får svar på din epost. Takk for tålmodigheten.
Fikk en selger på døren som lovet meg en fantastisk avtale. Skulle få spotpris, og en kraftig rabatt de første 3 mnd. Viste seg å ikke være spotpris og rabatten var på fantastiske 0,03 øre. På toppen var det bindingstid på 12mnd og 3mnd oppsigelsetid. Oppdaget ikke dette før det var gått et par uker og angrefristen var utgått. Selger informerte heller ikke om dette.
Meget skuffende å oppleve at selskapet gir meg en bot på 1900 kroner etter å ha vært lojal kunde i flere år. Bruddgebyr kaller de det, og den kommer som en stor overraskelse når du bytter til et annet selskap, som jo man gjør. Det er ingen informasjon om priser eller praksis rundt dette på nettsidene og du får ikke noe svar på mail hvis du har spørsmål om dette. Velger du dette selskapet, les kontrakten nøye. Standard vilkår ligger heller ikke åpent på nettsidene, så disse må du be om å få tilsendt. Riktignok kan du si opp avtalen med 3 måneders varsel og unngå dette gebyrer, men hvem tenker på det når du er i dialog med en selger i et annet selskap. Da virker alt så enkelt, for selskapet fikser alt og du trenger bare akseptere ny avtale. Det er sånn det skal være. Jeg velger å betale bruddgebyret mitt for å unngå stress med inkassovarsler eller pågående selgere som skal vinne meg tilbake. Men til Nordlysenergi vil jeg si at denne praksisen neppe holder lenger. På forbrukermarkedet gjelder det å være transparent, sette kundene først og skape gode kundeforhold basert på tillit og troverdighet. Det gjør man ikke ved å straffe kunder med høye bøter etter mange års lojalitet. Det blir dårlig stemning av det!
Nordlys tar ikke tlf når jeg ringer trenger dato som de skal reverse den strømavtalen på fraflyttet adresse.De la på røret da min datter snakket med de sist.
De har trukket strøm for 3 mnd hvor man ikke har vært kunde. Når dette oppdages og man sperrer autogiro sender de regninger pr epost. De nekter gi tilbake pengene og kundeservice legger på midt i samtalen for de har ikke tid til å diskutere dette
Ble ilagt et bruddgebyr på 900 kr selvom jeg hadde fullført mer enn 12 måneders binding. Helt latterlig høyt gebyr for å glemme at det er 3 måneders oppsigelse i tillegg. Dette selskapet er satt opp med intensjon for å grafse til seg. Helt latterlig, hold dere unna folkens. Bare si nei når dørselgeren er der!
Selskapet krever større gebyr om du velger si opp . .Det nevnes ikke fra selger at man har lang oppsigelsestid.