NordlysEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg ble lovet for snart to år siden at nordlys alltid skulle være blant de tre billigste strømleverandørene i Norge. Det var grunnen til at jeg gjorde avtale med de. Men etter 9-10 måneder var de blant de dyreste i landet. Og kundeservice er elendig for å si det mildt. Det er ikke folk på jobb når jeg ringer. Og en email blir besvart over en uke etter at jeg har sendt Nordlys en email. Styr unna! Disse er korrupte
God kundeservice, regninger under gjennomsnittet hver måned.
Jeg ble også lurt av en veldig hyggelig dørselger med topp3-prislisten, som selvfølgelig bare er tøys. Det er ekstra sleipt å sende hyggelig og lavtlønte studenter på provisjonsbasert deltidsjobb for å selge denne dritten. Sier nå opp selv om det er under et år siden avtalen, da jeg skjønner at de opererer med enda flere oppsigelsesfrister, og betaler minst en tusenlapp for mye hver mnd. Best å komme seg unna fortest mulig og heller advare andre!
Sa opp avtale, og da viser det seg at de har 3mnd oppsigelsestid med bruddgebyr opp til 2100.-. Aldri vært borti dette før. Desember regning lå de 1 kr over snittpris. Så moralen er : Hold dere unna dette selskapet
Jeg er veldig lei meg for at jeg ikke leste på nettet, før jeg singerte for de guttungene som kom på døra og solgte denne strømavtalen. Denne avtalen er mye dyrere enn andre, og det tar måneder å komme seg ut av den, selv etter bindingstiden viser det seg at det er tre måneders oppsigelsestid. Jeg fikk ikke papirkopi på døra, det burde ringt en bjelle da. Jeg kontaktet kundeservice for å få tilsendt kopien, de på kundeservice hadde "dessverre ikke mulighet til å finne fram til min avtale"!!!! Så jeg måtte sende dem en e-post. Den venter jeg fortsatt på. Så nå har jeg sendt oppsigelse. Lurer på hvor lang tid det vil ta å få respons på den.
Renspikket bondefangeri. Omreisende selgere desinformerte om oppsigelser av avtale, og de tillegsfakturerer ved "tvungen"fortsettelse eller straffer deg med flere tusen.
Hatt de som strømleverandør siden februar 2020 etter jeg hadde en selger på døra.Det ble opplyst om bindingstid på 12 mnd etter inngått avtale.Nå har jeg valgt å bytte strømleverandør etter uforholdsmessig stor regning fra desember.Fikk da en sms fra Nordlys at jeg blir fakturert 2100 kroner for avtalebrudd da de har 3 mnd oppsigelsetid.Dette ble det ikke opplyst om da selger var hos meg.Det koster ikke de noe at en bytter selskap så jeg føler meg lurt etter å ha vært kunde hos de i flere år.Anbefaler alle å styre unna Nordlys som operere med liten skrift om det som er viktig å vite som forbruker i disse dyre strømtider