NordlysEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ikke noe vits i å vaske klær eller lage mat på billige tidspunkt. Det faktureres konsekvent en høy fastpris fra uke til uke. Siste uke i august måtte jeg betale over seks kroner for hver jævla kilowatttime, selv om seks kroner var prisen for bare dem dyreste timen.
Jeg som ny i boligmarkedet og kunne ingen ting om strøm fikk besøk av nordlys energi, de sa de hadde en skikkelig bra avtale og at jeg ville få bedre regninger enn jeg hadde fra før. Også viste det seg senere at de tok meg på en skikkelig dårlig avtale så jeg har betalt mye mer enn andre jeg har snakket med. (Mine foreldre brukte 1600 kwt og betalte 1850kr med sin avtale og jeg betalte 2000kr og hadde bare brukt 550kwt) Nordlys energi er ett dritt selskap. Hold dere unna de! Nå har jeg fjordkraft og de er så mye bedre! Anbefales :)
Bruddgebyr på 1200 kr, nesten 2 år etter at bindingstiden er over. Det står ingenting om det i avtalen jeg signerte på. De skal svare på mail innen 6 virkedager. Det er snart 2 uker siden jeg først var i kontakt med kundeservice, jeg har ikke fått svar ennå. Håpløst og useriøst.
Jeg måtte betale straffegebyr etter bindingstiden var ute da de i tillegg har en oppsigelsestid på 3mnd. Dette er så underkommunisert at jeg ikke var klar over det, og klarer fortsatt ikke å finne ut av når jeg ble opplyst om dette.
They have been fined in the past for their false "top 3 guarantee". We pay 3x the amount of our neighbours. They make it very difficult to get out of a contract and have extremely poor customer service. How they can expect you give 3 months notice of cancellation is absolutely absurd. If I had the choice to force my worst enemy to sign a contract with Nordlys energi I wouldn't do it.
Krever 2.100,- for og bytte til annen leverandør. Ikke bra med 3 mnd oppsigelsestid.
Manglende forståelse, samarbeid, lureri og ikke noe anbefale til noen. Svindler de norsk befolkning. De nekter å dele opp faktura når den er så pass så høyt enn kunden klarer å betale en gang. Sender kunde til innkasso etter at kunden har ringt å bedt dem å forhandler frem til noe fornuft. Derfor skal ikke anbefale dem til noen. De levere ikke det de lover fra starten. Jeg mener det jeg mener med god samvitighet.