NordlysEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Krever 2.100,- for og bytte til annen leverandør. Ikke bra med 3 mnd oppsigelsestid.
Manglende forståelse, samarbeid, lureri og ikke noe anbefale til noen. Svindler de norsk befolkning. De nekter å dele opp faktura når den er så pass så høyt enn kunden klarer å betale en gang. Sender kunde til innkasso etter at kunden har ringt å bedt dem å forhandler frem til noe fornuft. Derfor skal ikke anbefale dem til noen. De levere ikke det de lover fra starten. Jeg mener det jeg mener med god samvitighet.
Helt hårreisende på kundeservice og mail. De på kundeservice kan ikke få fortgang på mail eller se mailer du har sendt - 2 separate system skylder de på. Ikke justerer de priser eller forholder seg til rabatter - har siden august bedt om bedre avtale og det er null respons. Dette blir nå sak med forbrukerrådet. Andre selskapet tar 5000k inkl leie - Nordlys tar 11 000 for samme forbruk..........
Jeg har sammenlignet faktura med venner og kjente med tilnærmet likt forbruk, og jeg betaler nesten det dobbelte. Selger som var I kontakt med meg unnlot å svare på spørsmål om både bindingstid og bruddgebyr på 2100,-, selv etter bindingstid. Snaket om alle fordeler som ikke finnes i realiteten. STYR UNNA!!
Støtter tidligere kommentarer. Man blir lovet en super avtale med spotpris - som viser seg å ikke være det. Det med bindingstid og gebyr for bytte av selskap kommer først dersom du prøver å si opp avtalen. Enerverende:(
Dørsalg. Jeg opplevde denne leverandøren som uredelig i det jeg formidlet at jeg ønsket spot-pris, men ble satt opp på noe de kaller topp 4 garanti. Dette viser seg imidlertid å være en såkalt "variabel pris" der de selv bestemmer prisen; eksempelvis for oktober: spotpris var i underkant av 170 øre/kwt, men deres topp 4 garanti lå på rundt 500 øre/kwt - pluss MVA! Det kaller jeg ran. Uheldigvis opererer de med bindingstid og oppsigelsestid, samt bruddgebyr. Mitt beste råd: STYR UNNA!
Ble lurt av selger på messe til å inngå spotprisavtale som når regninger kom viste seg å være variabel. Kundeservice som er dressert til å avslå alle former for klage. Nordlys energi lurer bevisst kundene sine ved å ikke oppgi priser på nettside og i app. Etter at de over lenger tid oppga at funksjon med dagens pris ville komme på app men i mellomtiden viste til sin nettside, har de snudd og sier den ikke vil komme og samtidig fjernet pris fra nettsiden. Bevisst lureri.