Inngikk avtale med NordlysEnergi i september 2020, og jeg er kjempefornøyd så langt. Det eneste minuset er vel at de har lang bindingstid, men det får gå.
Har du en tilsvarende erfaring med NordlysEnergi?
Gjør som Stian S og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om NordlysEnergi du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Her er det mye uklart! Blir referert til avtaler jeg ikke kjenner til. Kommunikasjon på sms, mailvedlegg som ikke kan åpnes. Når man ber om å få tilsendt avtale, refereres det til sms som skal være sendt. Når man ber om å signert avtale, får man link til generelle avtalevilkår, her ser man med selvsyn at bruddgebyret for å komme ut av avtale er på kr 2100.
scam salgtriks og lureri, hold dere unna. Selger får 50kr for vær person de verver, og det er alt de bryr seg om. Selger løy meg opp i trynet flere ganger. De gjør alt for å få et salg, og når det er gjort er du bundet fast i dritten i 12 måneder + 3 måneders oppsigelsestid. Helt på tryne, pass dere
Jeg ble kunder hos Nordlys uten å kunne bestemt selv.Det kom en gutt på døra fra Nordlys som fortalte at Nordlys var bedre en min strømleverandør, jeg sa at jeg vil ikke bytte, men at jeg kunne tenk på det.Han ga meg en skjema hvor jeg kunne bestemme meg om 14 dager, for meg surprise etter 3 dager fikk en melding som "velkommen" som kunder. Etter ni dager fikk en melding fra min leverandør om jeg fikk bytte strømleverandør? jeg forklart alt og min strømleverandør tok meg tilbake. Etter det fikk en faktura på 2200kr bare for ni dager uten av min egen valg.
Etter opplyste 12 mndr binding, går avtalen automatisk over til en ny 3 mndr binding. Dette var vi ikke klar over. Ved oppsigelse etter 14 mndr. ble vi trukket for et avslutningsgebyr stort kr.900,- De to damene jeg snakket med på kundeservice var veldig hyggelige og gjorde en god jobb, men servicen stoppet i neste ledd. Etter 3.telefon ble beløpet tilbakeført..