NordlysEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Billig strøm men må oppdatere oss kundene med dagens pris
Jeg ble flyttet over fra Yetz, uten å bli informert, og sitter nå med en "avtale" med oppsigelsestid. Uten at avtalen er inngått fra min side. Tviler på om dette firmaet er klar over hva forbrukerkjøpsloven innebærer, men de skal nok snart lære at de må forholde seg til denne uansett hva de selv mener om den saken.
Selv om jeg har overholdt bindingstiden, må jeg betale 900 kroner for brudd på oppsigelsestiden (3 mnd) for å bytte til annet selskap! Hvordan kan man ha oppsigelsestid på tre måneder, i tillegg til bindingstid?! Føles som jeg er blitt lurt. Tenk deg om før du velger Nordlysenergi!
Ble overtalt av en pågående dørselger rett etter at vi hadde flyttet til nytt hus. Han sa ingenting om 12 mnd bindingtid. Den dagen jeg fant ut det bestilte jeg en annen leverandeør som skulle ta over abonementet etter 12mnd. MEN etter 12 mnd fikk jeg tilsendt bruddgebyr, ettersom jeg hadde 3 mnd oppsigelsestid, som de selvsagt ikke hadde nevnt den gangen jeg kontaktet dem ang bindingstid. Og nå etter å ha hatt 3 mnd oppsigelsestid, og gleder meg til å bli kvitt dem får jeg et nytt bruddgebyr. Uten noen som helst forklaring. Prøver å kontakte kunde"service" men får beskjed om at de har så ekstrem pågang at jeg må regne med å vente. Jeg syntes synd på de kundene som venter på å flytte til Nordlys. Det blir en trist affære.
Jeg har akkurat solgt huset mitt og sier da opp avtalen samtidig som jeg vet når nye eiere overtar. Må da betalte 900 i byttegebyr fordi det er 3 mnd oppsigelsestid og jeg flytter om 2 mnd. Utrolig misfornøyd med andre tilfeller av kundeservice og, og gleder meg til å bytte.
Ble lurt av dørselger til å inngå avtale. Dørselger nevnte ingenting om bindingstid eller oppsigelsestid, og «solgte» meg en elbillader-pakke som viste seg å være ikke-eksisterende i ettertid. Blir konsekvent gitt villedende opplysninger når jeg er i kontakt med kundeservice. Jeg ber om å få ting skriftlig på mail så man unngår ytterligere misforståelser, men dette vil de ikke gi. Om jeg kontakter kundeservice på mail svarer de ikke på spørsmålene mine. De er frekke på både telefon og på mail. De lyver og svindler. HOLD DERE LANGT UNNA!
Min datter ble overtalt av en meget pågående selger til å signere avtale med dette selskapet, ingen bindingstid og oppsigelsestid ble hun lovet, men vi ble fort klar over at her var det 12 måneders bindingstid, og i tillegg 3 måneder oppsigelsestid. Anbefaler ingen å inngå avtale med dette selskapet, legg også til elendig kundebehandling. De er tydelig instruert i hva de kan si til deg som kunde.