NordlysEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har akkurat solgt huset mitt og sier da opp avtalen samtidig som jeg vet når nye eiere overtar. Må da betalte 900 i byttegebyr fordi det er 3 mnd oppsigelsestid og jeg flytter om 2 mnd. Utrolig misfornøyd med andre tilfeller av kundeservice og, og gleder meg til å bytte.
Ble lurt av dørselger til å inngå avtale. Dørselger nevnte ingenting om bindingstid eller oppsigelsestid, og «solgte» meg en elbillader-pakke som viste seg å være ikke-eksisterende i ettertid. Blir konsekvent gitt villedende opplysninger når jeg er i kontakt med kundeservice. Jeg ber om å få ting skriftlig på mail så man unngår ytterligere misforståelser, men dette vil de ikke gi. Om jeg kontakter kundeservice på mail svarer de ikke på spørsmålene mine. De er frekke på både telefon og på mail. De lyver og svindler. HOLD DERE LANGT UNNA!
Min datter ble overtalt av en meget pågående selger til å signere avtale med dette selskapet, ingen bindingstid og oppsigelsestid ble hun lovet, men vi ble fort klar over at her var det 12 måneders bindingstid, og i tillegg 3 måneder oppsigelsestid. Anbefaler ingen å inngå avtale med dette selskapet, legg også til elendig kundebehandling. De er tydelig instruert i hva de kan si til deg som kunde.
Ble ikke opplyst om bindingstid. Veldig dårlig kundeservice da vi tok det opp med dem da vi ble klar over forholdet.
god erfaring med denne leverandøren, god pris. så langt fornøyd
Først viste det seg at det var bindingstid, og når jeg så skulle bytte leverandør etter at bindingstiden hadde gått ut, fikk jeg beskjed om at det var 3 måneder oppsigelsestid. Ikke lett å komme seg ut av denne avtalen. Har heller ikke mottatt noen bekreftelse på oppsigelse etter at jeg sa opp.
Fikk en selger på dør, han var veldig på når jeg sa gjentatte ganger nei! Lukket døra og hører at han banker på igjen, selger prøvde på nytt. Kan si selgeren manglet selvrespekt og disiplin. Har vært selger før så valgte å skrive under fordi han mente det var billig. En hvis kalt TOPP 3 GARANTI. gjorde litt undersøkelse og fant ut at denne avtalen er innkjøpspris. Som betyr selveste Forbrukerrådet har selv sagt om å holde seg langt unna slike avtaler. Jeg personlig mener denne avtalen var dyr, ingenting var annerledes enn dyr spotpris. Hadde Fjordkraft og de var faktisk billigere når det kom til pris og kundeservice. Avtalen har bruddgebyr på 2100kr og 3mnd si opp tid. 12 mnd bindingstid. Som betyr 15mnd med dårlig pris! Hadde anbefalt alle som får selgere på dør å takke nei til NORDLYSENERGI, ren svindel og lureri.