NordlysEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dyr strøm, skjulte kostnader, uprofesjonell kundeservice. Tre måneders oppsigelsestid OG sluttgebyr. Faktisk aldri opplevd maken. Styr unna.
Unngå å bli kunde her. Strøm blir utrolig dyr etter 4 månder. Jeg betaler minst 1 kr ekstra per KWh i følger til gjennomsnittlig strømpris. 12 måneders bindingstid+ 3 måneders oppsigelse. Et heftig bruddgebyr til 2100 kr, eller 1200 kr for å tre ut oppsigelse. Det faktisk lønner seg å betale gebyr og gå ut av avtalen så fort som mann kan.
Ble solgt denne avtalen av en dørselger som sa at det var billigste strømavtale. Han unnlot å opplyse om dyre påslag, bindingstid 12 måneder, bruddgebyr, oppstartsgebyr og 3 måneder oppsigelsestid. de har mye dyrere srøm enn alle andre, Det burde ikke være lovlig å drive på slik, men det er sikkert lovlig pga de skriver ting i liten skrift.
Topp 3 Garanti er bare bløff, de finner på en pris selv. Avtalen var spottpris, mulig de er for dumme til å vite hva spottpris er. Det de fakturerer er en fantasipris de har funnet på selv. Hvordan de tenker seg at garantien fungerer skjønner ikke jeg, hvis du bytter til annen leverandør sender de regning for avtalebrudd. Det er de som bryter avtalen ikke kunden som ikke får det produktet de var lovet. Er overrasket over hvor hjelpeløse «forbrukermyndigheter» er hvis noen holder på som disse lurendreierne og lurer folk med falske strømpris sammenlignings portaler de selv styrer … Kundeservicen er like bedriten som resten av sjappa, styr unna dette røverpakket.
Det kan se ut som om selskapet peker seg ut eldre mennesker. De er et lett offer. Mine strømregning i januar var 2000 kroner billigere sammenlignet med min far på 92 år sin. Han brukte 1500kw mindre, men betalte 2000 kr mer. Vi byttet til Fjordkraft!
Avtalen med Nordlys gikk ut 15.01.23 og jeg vil tilbake til det selskapet jeg brukte før men da Ustekveikja energi skulle flytte meg over til dem fikk jeg en trussel sms med at nå var jeg i ferd med å bryte avtalen (dette var 15.02). I sms stod det at dette kom til å koste meg masse penger. Ingen tar tlf der og de svarer ikke på mail. De holder meg som gissel!!!
Vanskelig og forstå fakturaen de sender. jeg skulle bytt strømleverandør 1.5 år etter jeg fikk dem (bindingstid 1 år) fikk brudd gebyr(opp til 2400kr pr strøm skap) selv om jeg fikk beskjed av selgeren at det va bare å bytte på dagen etter 1 år uten noe problem. ringte og spurte hva dette var for noe? og at selgeren hadde sagt det ikke var noe kostnad å avslutte abonnementer. møtte da en frekk kundebehandler som sa: det står i vilkårene at det er 3 måneders oppsigelsestid og at dette var selvfølgelig min feil. ( selv og selgeren deres sa noe annet til meg) Rett å slett Uproft firma som jeg håper snart går konkurs STYR UNNA !