NordlysEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Støtter tidligere kommentarer. Man blir lovet en super avtale med spotpris - som viser seg å ikke være det. Det med bindingstid og gebyr for bytte av selskap kommer først dersom du prøver å si opp avtalen. Enerverende:(
Dørsalg. Jeg opplevde denne leverandøren som uredelig i det jeg formidlet at jeg ønsket spot-pris, men ble satt opp på noe de kaller topp 4 garanti. Dette viser seg imidlertid å være en såkalt "variabel pris" der de selv bestemmer prisen; eksempelvis for oktober: spotpris var i underkant av 170 øre/kwt, men deres topp 4 garanti lå på rundt 500 øre/kwt - pluss MVA! Det kaller jeg ran. Uheldigvis opererer de med bindingstid og oppsigelsestid, samt bruddgebyr. Mitt beste råd: STYR UNNA!
Ble lurt av selger på messe til å inngå spotprisavtale som når regninger kom viste seg å være variabel. Kundeservice som er dressert til å avslå alle former for klage. Nordlys energi lurer bevisst kundene sine ved å ikke oppgi priser på nettside og i app. Etter at de over lenger tid oppga at funksjon med dagens pris ville komme på app men i mellomtiden viste til sin nettside, har de snudd og sier den ikke vil komme og samtidig fjernet pris fra nettsiden. Bevisst lureri.
Har ikke vært borti maken til useriøs og upålitelig leverandør. Var fornøyd med dem i mange år, men da strømprisene gikk i været så tok det helt av. Ingen forslag til å endre avtalen vår da vi sa opp. Dersom de hadde en spotprisavtale som var bedre så burde de ha kommet på banen. De opererer med 12 mnd. binding det første året og nå når vi sa opp avtalen så hadde vi 3 mnd. Jeg mistenker at de legge på ekstra for folk som sier opp avtalen. Dette er helt hinsides og over alle støvleskaft. Det er helt umulig å følge med på hvilken pris de operer med! Glad vi snart er ute! Aldri mer!! Hold dere unna dette selskapet!!
Trodde jeg ble solgt en spotpris avtale, men det viste seg være en variabel avtale. Denne topp 4 garantien de reklamerte for, ga en gjennomsnittlig pris som var 4 ganger dyrere enn gjennomsnittlig spotpris for oktober 2022.
Dette er svindlere som legger på ukjente gebyrer til mange tusen kroner når du bytter selskap, selv etter å ha vært kunde i flere år. De krever 3 måneder oppsigelse, og dermed får alle kunder bot for å skifte selskap. De kaller det gebyr for brudd på avtale. De går også til nemda og opprettholder sine urettmessige krav, bare å holde seg lang unna denne gjengen.
Dette er satt i system. Bindingstid... Oppsigelses tid. Prisene settes i slutten av mnd. kunde service.: NordlysEnergi som resten av bransjen, har høy pågang på epost og telefon. Dersom du har sendt oss epost vær vennlig og vent på svar før du sender en ny. Det kan ta inntil 6 virkedager før du får svar på din epost. Takk for tålmodigheten.