NordlysEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
De har trukket strøm for 3 mnd hvor man ikke har vært kunde. Når dette oppdages og man sperrer autogiro sender de regninger pr epost. De nekter gi tilbake pengene og kundeservice legger på midt i samtalen for de har ikke tid til å diskutere dette
Ble ilagt et bruddgebyr på 900 kr selvom jeg hadde fullført mer enn 12 måneders binding. Helt latterlig høyt gebyr for å glemme at det er 3 måneders oppsigelse i tillegg. Dette selskapet er satt opp med intensjon for å grafse til seg. Helt latterlig, hold dere unna folkens. Bare si nei når dørselgeren er der!
Selskapet krever større gebyr om du velger si opp . .Det nevnes ikke fra selger at man har lang oppsigelsestid.
De sier at de sendte en epost men jeg kan bekrefte (og vise) at jeg ikke har fått noe epost som de sier. Dette er et veldig uprofesjonelt selskap, styr unna!
De opprerer med straffegebyr. Hva er det for tull. Elendige avtaler også og elendig kundeservice. Styr unna!!!!
1 års bindingstid med 2100 kr i bruddgebyr, samt gebyr på 1200 kr dersom du ikke gir beskjed 3 mnd på forhånd før oppsigelse. Kundeservice som ikke er behjelpelige i deg hele tatt, kjeltring business fra ende til annen.
Svindel fra ende til slutt. Påslag i hue og r.... Bare lureri "topp 3" ikke f..., hvis det ikke er topp 3 dyrest de mener. Detta er ikke å anbefale for noen. Har selv blitt lurt grundig av disse idiotene. Jeg jobber med 10 stk og 6 forskjellige strøm leverandører der jeg har dyrest strøm. Så dette er svindel.