NordlysEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Kommuniserer ikke at de har oppsigelsesgebyr på kr.1200.- hvis ikke de får 3mnd varsel, heller ikke om bruddgebyr på kr.2100. De har heller ikke angrerettsskjema ved kontraktsinngåelse. Det er spekulasjon og totalt useriøst. Kundeservice er heller ikke interessert i å rette opp i etterkant, hvis man ikke var klar over oppsigelsestiden de ikke har opplyst. Slik at man kan fortsette som kunde ut oppsigelsestiden. Da er "bye bye" til deg og 1200kr. takk. Hold deg langt unna.
Fikk faktura på rundt i oktober for 4kr/kw gjennomsnitt, anbefaler ikke i det heletatt :(
Nordlys Energi sender deg strømregning før du går igjen strømstøtte. Ikke nok med det, de har en nettside som alltid viser at de har beste strømavtale, til tross for at dette ikke stemmer. Nordlys Energi tar dessuten 1200 kr for å komme ut av avtalen med dem. Ikke velg dem!
Urimelig høyt bruddgebyr på kr. 2100. Ikke fremhevet tydelig i avtalen eller opplyst om ved avtaleinngåelsen.
Ikke bytt til Nordlysenergi. Her har man (i motsetning til alle andre stræmleverandører) en oppsigelsestid på 3 måneder beregnet fra den første i kommende måned. Bytter man leverandør på dagen, om er vanlig, må man betale ett gebyr på 1200,-. Og endring av avtale kan ikke reverseres! Ubrukelig
Dårlige greier, 3 mnd skriftlig oppsigelse som ikke er opplyst om. 1200 kr kostet det🤬
Jeg skrev en melding på "min side" og stilte noen spørsmål om oppsigelse og bindingstid i avtalen min med Nordlys energi. Før de har svart på mine spørsmål får jeg beskjed på "min side" at Kundeforholdet er opphørt! hm....