NordlysEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Et sleipt, dyrt selskap med for mye i liten skrift til at det går an å henge med, og et uoversiktlig tilbud som gjør at man ikke aner hva man betaler for eller har takket ja til. Vi trodde vi skrev oss opp på en "kontakt-liste" da det kom en selger på døra - fordi det var det han sa, men to uker etterpå fikk vi første faktura, med 12 måneders bindingstid. Dyre priser er det også.
Om du får lure regninger fra Nordlys Energi Det har blitt rapportert flere henvendelser nå på forbrukerrådet
Dette er bare svindel. Du får ikke den prisen de lover og du vil ikke bli hørt om du klager. De brukte 12 dager å svare på e-post og da er svarene ikke konkrete og du må vente nye 15 dager… At dette selskapet ikke blir stoppet er ufattelig. Det er vist fritt frem til å gjøre hva man vil om man driver et strømselskap
Kan ikke gi null stjerner, så blir det lavest mulig karakter. Møkkaselskap med skjulte kostnader og bruddgebyr og elendig kundeservice.
Skal liksom være billig. Men er heller 40-60øre/KWh dyrere enn konkurrentene. Selger rushet gjennom dette med bindingsavtale og bruddgebyr, bare for å få haket det ut og få din signatur. Føler meg lurt og utnyttet av et drittsystem ut av annet like. Selskapet burde tilbakebetale penger til kundene og deretter nedlegges. Unner samtlige som jobber i dette selskapet å tråkke på Lego
Jeg trodde jeg hadde gjort en god avtale med dem, men så viste det seg at de fakturerte meg for mye og hadde løyet om sin topp 3 prisgaranti. Jeg føler meg lurt og opprørt over behandlingen jeg har fått fra dem. Jeg vil ikke anbefale Nordlys Energi til noen. Ikke la deg lure av for gode tilbud og lovnader om billige priser. Det kan ende opp med å koste deg mye mer enn du tror. Gjør gjerne noen søk på Nordlys Energi på Google, så dukker det fort opp artikler om svindel som beskriver hvordan de har holdt på.
-Dårligste kundeservicen jeg har opplevd -Svært dårlige priser -Skjulte gebyrer de nekter å informere om før de trer i kraft. -App som ikke viser påløpte kostnader engang. -Ingen mine sider funksjon Fikk SMS om et påstått bruddgebyr. De svarte ikke på telefonen om hva det gjaldt. Brukte over en MÅNED på å svare på mail. Kunne aldri anbefalt dette til noen.