NordlysEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
-Dårligste kundeservicen jeg har opplevd -Svært dårlige priser -Skjulte gebyrer de nekter å informere om før de trer i kraft. -App som ikke viser påløpte kostnader engang. -Ingen mine sider funksjon Fikk SMS om et påstått bruddgebyr. De svarte ikke på telefonen om hva det gjaldt. Brukte over en MÅNED på å svare på mail. Kunne aldri anbefalt dette til noen.
Etter å ha vært kunde i nesten 2 år mottok jeg varsel om gebyr fordi jeg ikke hadde sagt opp strømmen 3 mnd før jeg flyttet. Aldri vært noen problem med andre leverandører i forbindelse med flytting. Tok kontakt med kundeservice som va alt annet en hjelpsomme og serviceinnstilt.
Jeg ønsker å advare alle mot verdens største Scamme firma. Jeg inngikk en "Spotpris" avtale med dem for over et år tilbake, denne såkalte spotprisavtale viste seg å være bygget på scam fra ende til annen og jeg ble belastet opp mot 2kr mer per kWh fra spotprisen de aktuelle dagene!!!! Da jeg tok kontakt kom dem med masse vissvass bullshit om at jeg hadde variabel spotpris noe jeg er 100% uenig i. Jeg fikk en strømregning tilsvarende 5x større enn noe annet strømregning jeg har hatt noen gang tidligere. Jeg ønsket derfor å si opp avtalen min. Meldte at jeg ønsker å avslutte avtalen med dem etter 3 måneder oppsigelsestid. 3 måneder etterpå spør jeg hvor mye det er igjen av avtalen fordi jeg ønsker meg vekk fra det dritt selskapet og får beskjed om at jeg vil bli belastet 1200kr ekstra i bruddgebyr fordi jeg ikke har sagt opp. Jeg advarer ALLE mot det forbanna selskapet som ikke gjør annet enn å stjele fra sine kunder til de grader. Jeg kan melde at jeg kommer til å føre sak mot dem i alle mulige instanser mest av prinsipp. HOLD DERE LANGT UNNA DET SELSKAPET HER!!!!!!
Dyr strøm, skjulte kostnader, uprofesjonell kundeservice. Tre måneders oppsigelsestid OG sluttgebyr. Faktisk aldri opplevd maken. Styr unna.
Unngå å bli kunde her. Strøm blir utrolig dyr etter 4 månder. Jeg betaler minst 1 kr ekstra per KWh i følger til gjennomsnittlig strømpris. 12 måneders bindingstid+ 3 måneders oppsigelse. Et heftig bruddgebyr til 2100 kr, eller 1200 kr for å tre ut oppsigelse. Det faktisk lønner seg å betale gebyr og gå ut av avtalen så fort som mann kan.
Ble solgt denne avtalen av en dørselger som sa at det var billigste strømavtale. Han unnlot å opplyse om dyre påslag, bindingstid 12 måneder, bruddgebyr, oppstartsgebyr og 3 måneder oppsigelsestid. de har mye dyrere srøm enn alle andre, Det burde ikke være lovlig å drive på slik, men det er sikkert lovlig pga de skriver ting i liten skrift.
Topp 3 Garanti er bare bløff, de finner på en pris selv. Avtalen var spottpris, mulig de er for dumme til å vite hva spottpris er. Det de fakturerer er en fantasipris de har funnet på selv. Hvordan de tenker seg at garantien fungerer skjønner ikke jeg, hvis du bytter til annen leverandør sender de regning for avtalebrudd. Det er de som bryter avtalen ikke kunden som ikke får det produktet de var lovet. Er overrasket over hvor hjelpeløse «forbrukermyndigheter» er hvis noen holder på som disse lurendreierne og lurer folk med falske strømpris sammenlignings portaler de selv styrer … Kundeservicen er like bedriten som resten av sjappa, styr unna dette røverpakket.