NordlysEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fikk ikke nødvendig informasjon om avtalevilkår, angrerett, og ble forledet til å tro at jeg inngikk en spotprisavtale. Fakturaen er satt opp på en måte som gjør at kunden fortsetter å tro han har spotsprisavtale
Får fremdeles regninger på en leilighet jeg bodde i for flere måneder siden og hver F.gang jeg ringer så sier dem at det er sluttfaktura. Ble første og siste gang jeg tegner strøm hos dem, styr lang unna. Bare lureri…
Langt i fra så billig som det påstås med topp 3 garanti… Hentet tilbud fra en annen leverandør som sa at det vi har blitt fakturert er langt unna spot pris. Byttet leverandør etter en måned..
Null beskjed eller informasjon fra selger om bindingstid eller oppsigelsestid. Bruddgebyr selvom man er der mer enn ett år. Misvisende vilkår. Styr unna!
Jeg hadde en selger på døra som reklamerte for en garanti på å ha billigst strømpris og fremstilte avtalen som en spotprisavtale. Avtalen jeg fikk var en Topp 3 Garanti avtale. Denne har vist seg å ikke være en spotprisavtale og ikke på noen måte levere den billigste strømprisen i markedet. Når jeg nå sa opp avtalen mottok jeg en melding om bruddgebyr som ikke hadde noen konkret referanse til et avtalepunkt i strømavtalen, ei heller informasjon om størrelsen på bruddgebyret. Etter at jeg undersøkte litt fant jeg informasjon på nettsidene deres om at i tillegg til 1 års bindingstid så opererer de med 3mnd oppsigelsestid. Dette ble ikke informert om i avtalen eller av dørselger. Jeg kontaktet NordlysEnergi pr tlf for å informasjon om størrelsen på bruddgebyret. Det er på 900,-.... Ser at denne opplevelsen er ikke unik for meg: https://e24.no/naeringsliv/i/RreGp2/trodde-de-solgte-stroem-til-spotpris-viste-seg-aa-vaere-noe-helt-annet
Dørselger kom med manglende og feil informasjon. Fikk bruddgebyr selv om jeg hadde vært kunde i over 12 mnd.
Jeg er veldig fornøyd med min avtale. Dette som leses om i media må dreie seg om bakvasking fra bitre konkurrenter!