Meny

NordlysEnergi omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til NordlysEnergi
2,3/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Brukervennlighet
Middels
99
av 100 innen
strømselskap
35%
anbefaler
NordlysEnergi

"Bare dritt"

Omtale om NordlysEnergi skrevet av Mardin for 10.05.2022 22:29

NordlysEnergi har totalt 322 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med NordlysEnergi?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Bare dritt"
2 syns denne omtalen er nyttig

Får fremdeles regninger på en leilighet jeg bodde i for flere måneder siden og hver F.gang jeg ringer så sier dem at det er sluttfaktura. Ble første og siste gang jeg tegner strøm hos dem, styr lang unna. Bare lureri…

Bytt.no
"Bare dritt" skrev Mardin om NordlysEnergi

Har du en tilsvarende erfaring med NordlysEnergi?
Gjør som Mardin og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om NordlysEnergi du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Helt ræva"
4 syns denne omtalen er nyttig

Langt i fra så billig som det påstås med topp 3 garanti… Hentet tilbud fra en annen leverandør som sa at det vi har blitt fakturert er langt unna spot pris. Byttet leverandør etter en måned..

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Lureri"
4 syns denne omtalen er nyttig

Null beskjed eller informasjon fra selger om bindingstid eller oppsigelsestid. Bruddgebyr selvom man er der mer enn ett år. Misvisende vilkår. Styr unna!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Uriktig og mangelfull informasjon om dyr strømavtale"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg hadde en selger på døra som reklamerte for en garanti på å ha billigst strømpris og fremstilte avtalen som en spotprisavtale. Avtalen jeg fikk var en Topp 3 Garanti avtale. Denne har vist seg å ikke være en spotprisavtale og ikke på noen måte levere den billigste strømprisen i markedet. Når jeg nå sa opp avtalen mottok jeg en melding om bruddgebyr som ikke hadde noen konkret referanse til et avtalepunkt i strømavtalen, ei heller informasjon om størrelsen på bruddgebyret. Etter at jeg undersøkte litt fant jeg informasjon på nettsidene deres om at i tillegg til 1 års bindingstid så opererer de med 3mnd oppsigelsestid. Dette ble ikke informert om i avtalen eller av dørselger. Jeg kontaktet NordlysEnergi pr tlf for å informasjon om størrelsen på bruddgebyret. Det er på 900,-.... Ser at denne opplevelsen er ikke unik for meg: https://e24.no/naeringsliv/i/RreGp2/trodde-de-solgte-stroem-til-spotpris-viste-seg-aa-vaere-noe-helt-annet

Halvard H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Feilinformasjon fra selger"
4 syns denne omtalen er nyttig

Dørselger kom med manglende og feil informasjon. Fikk bruddgebyr selv om jeg hadde vært kunde i over 12 mnd.

NordlysEnergi har totalt 322 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR