NordlysEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fikk en dørselger fra Nordlys som kom med et "tilbud" bedre enn standardbetingelsene de har (ingen binding og -14øre/KWh i påslag de 3 første månedene). Selger sa at kontrakten ikke var gyldig før NorgesEnergi hadde ringt meg og fått strømmåler-nummeret (noe de ikke gjorde). Kontrakten som jeg signerte hadde standardbetingelser, men selger førte på kontrakten at betingelsene er "NE-800" og som ble sagt at det refererte det som ble lovet meg. Etter 2 uker blir jeg flyttet over til NordlysEnergi på deres standard betingelser og ved klaging så tar de ikke ansvar på hva som ble solgt meg ("Vi forholder oss til den skriftlige avtalen"). Så, mitt råd, hold dere unna NordlysEnergy dørselgere og kanskje hele selskapet. Saken er klaget inn for Elklagenemnda, og jeg oppfordrer andre i samme situasjon til å gjøre det samme
Blir seriøst forbanna av å skrive dette, men jeg er enig med mange andre om at man må styre LANGT unna dette d*** selskapet. De gir ut falsk informasjon og lyver for å lure til seg kunder. For et d*** selskap, som budde skamme seg over hvordan de holder på. Og kundeservice? Helt latterlige.
Tegnet avtale for et år siden og er veldig fornøyd. Får samlet faktura for både hjem og hytte som er veldig ryddig. Litt dumt med bindingstid, men har ikke planer om å bytte.
Veldig fornøyd med NE, blir stadig overrasket over den lave prisen på fakturaene i forhold til de jeg har hatt tidligere, koselig kundeservice og ordner opp når det er noe.
Selgeren som kom på døren min var hyggelig han. Jeg ville nok ha behold dette abonnementet hvis selgeren hadde opplyst om bindingstiden. Men siden han valgte å ikke si noe om det så bruker jeg angreretten min. Jeg tenker, at hvis et selskap er bra, trenger de ikke bindingstid for å holde på kundene sine. Og det er hvertfall noe rart når de ikke nevner det i salgssamtalen.
Kan kun tilslutte meg de kritiske røster på denne siten omkring dette selskapet! Blev kontaktet av veldig aggressiv dørselger, som lovede en billig og enkel avtale, hvor alle separate betalinger ville blive samlet i en enkelt betaling for hver enkelt periode. I stedet har jeg opplevet at jeg mottar talrike oppkrevninger fra Elvia, foruten regninger fra NordlysEnergi selv - mye dyrere enn min tidligere avtale. Selgeren opplyste heller ikke noe omkring bruddgebyr før han på usædvanlig pressende vis fikk meg til å inngå avtale. Gjennomgående falsk reklame, Unngå dette selskapet for enhver pris!
Dørselger som kommer i 9 tiden på kvelden er altfor sent. Tar heller ikke nei for et svar med engang og bruker ikke munnbind. Nevner ikke 12 mnd bindingstid og 3 mnd etter dette igjen. Heller ikke bruddgebyr. Lyver om at blokka har strømavtale og at denne er gått ut. Er bare glad jeg var for trøtt til å tenke på strøm når han ringte på. Hold dere unna.