NordlysEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har spotpris avtale med Nordlys energi, og har ingen tillegg jeg må betale for. Det man må være obs på er at de ikke fakturerer for nettleie. Den får jeg på egen faktura fra netteier som er Elvia, men de er ikke noe problem. Har nettop testet avtalen i stømguiden på VG, og fått bekreftet at den er veldig bra.
Billig og god kundebehandling.Svært lave priser og forutsigbart system.
Var jo nesten gratis første 2-3 mnd.Så økte det betraktelig utover høsten og vinter.Men ikke så dyr som vi trodde det skulle bli!
kommer ikke inn på min side for å sjekke regn. Har prøvd å laste ned appen .... Nei det gikk ikke. Har prøvd å logge inn med e-post adressen .....Nei det fungerte heller ikke. Sendte så etter nytt passord ... fik da beskje om at min e-post ikke eksisterte hos dem.har vært kunde her i over 2 år begynner nå å lure .!
Etter å ha blitt flyttet fra Yetz krever de bruddgebyr hvis man sier opp. Styr unna.
Pris og levering har jeg ikke noe dårlig å si om, men etter å ha vært kunde i 2 og et halvt år hos NordlysEnergi byttet jeg leverandør like før jul. Jeg hadde ikke fått med meg at det er 3 måneders oppsigelsestid hos dem. Selv etter å ha vært abonnement så lenge, tar de seg betalt for at jeg bytter selskap. De skal ha 900,- i bruddgebyr. Jeg anbefaler ikke andre å tegne abonnement med NordlysEnergi.
Forutsetningen for mitt kjøp av strøm er at den skal være uten landbasert vindkraft. I tillegg er prisen lav og hos NordlysEnergi er det enkelt å finne opplysninger om forbruk og pris. Hvis du skal bytte strømleverandør en gang i mnd er ikke dette leverandøren for deg.