NordlysEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ble ikke informert om at etter bindingstid har du en oppsigelse til 3 mnd. Vil aldri anbefale dem.
Ikke bytt til disse. Det var en pågående selger - og de oppga ikke at det var en bindingstid når man signerte. Så når man ønsker å bytte til et annet energi selskap som er BILLIGERE! Så koster det å si opp! Man finner heller ikke ut hvor mye det er - står ikke opplyst på hjemmesiden heller.
Har hatt strøm gjennom Nordlys i en 2 års periode. Vært relativt fornøyd. Lite fornøyd med at det beregnes en gjennomsnittlig spotpris i et svært flukturerende marked. Det burde være mulig å fakturere brukt strøm spot pr. time.
Jeg var på besøk hos madammen, og åpnet døra når det ringte på mens hu var i dusjen. Der sto det en dørselger som pusher og pushet på selv om jeg gjentatte ganger sa at jeg ikke engang bodde der og hadde ingenting med strøm å gjøre. Jeg ga han Tlf nr, epost og navnet mitt så han kunne ringe igjen senere. nå, ca en mnd senere fikk jeg en melding og en mail at jeg må betale "administrasjonsgebyr" fordi jeg ikke oppga strømmåler nummer og at jeg hadde signert avtalen. det hadde jeg slettes ikke gjort. de sendte meg en kopi av skjemaet der underskriften består bare av mine initialer. Jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne, men det lukter svindel mileveis unna.
Bruddgebyr etter at bindingstiden er fullført syns jeg er urimelig. Viser seg umulig å komme seg ut av, uten å fortsette kundeforholdet i ytterligere 3 mnd. Kundeservice svarer dårlig og ufullstendig på henvendelser, må dra informasjon ut av dem, de forsøker bare å få deg til å fortsette kundeforholdet ved å svare unnvikende og ufullstendig på spørsmål. Fryktelig dårlig kundeservice og en elendig avtale.
Ble flyttet fra Yetz til Nordlys. Hadde i utgangspunktet en fin avtale, men tok kontakt med Nordlys for å undersøke vilkårene nærmere. Fikk raskt beskjed om at de hadde redusert månedspris fra kr. 29,- hos Yetz til kr. 27,- hos Nordlys. Ikke den store besparelsen, men fint å få opplyst om. Deretter leste jeg meg grundig opp på Winter is Coming. Tenkte at jeg kan prøve ut denne avtalen. Så sendte en bestilling. I stedet for å automatisk sette meg over i den nye avtalen. Så gjennomførte de en informasjonssamtale, hvor de understreket bindingstiden i avtalen. I utgangspunktet tenkte jeg at det var totalt unødvendig. Siden det er mitt ansvar som kunde å sette meg inn i avtalevilkårene, men det var allikevel en meget ryddig prosess fra deres side. Selv om det tok ekstra tid for dem å utføre denne e-postutvekslingen. Jeg har mottatt en faktura fra Nordlys og alt priser er tydelig oppgitt. Det er ingen påslag eller månedspris. Vanskeligere blir det ikke.
Jeg klarer ikke å finne på noe positivt å si om dette strømselskapet. Det var ikke så billig som de reklamerte for. De har ikke god kundeservice. De har 12mnd binding PLUSS 3 måneders oppsigelse. Det er INGENTING dette selskapet har som skiller seg positivt ut sammenlignet med andre strømselskaper. Det de har som skiller seg ut, sammenlignet med andre, er utelukkende negativt.