NordlysEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Maken til svindelvirksomhet har jeg ikke vært borti. Truer med bruddgebyr når man sier opp, lyver på telefon om lengre bindingstid enn reelt. Jeg sa opp på telefon i januar, sier opp i mai, og så påstår de jeg har 3 måneder oppsigelsestid. De har i tillegg satt meg på en annen avtale enn jeg opprinnelig signerte på. Styr unna
Jeg ser ikke noe behov for å gi noen omtale av Nordlysenergi utover at de er kjeltringer. Jeg anbefaler alle andre å velge andre strømleverandører med respekt for kunden istedet for Nordlysenergi.
Hadde spotprisavtale og ble overfakturert! De bare fakturerte meg ekstra uten avtale, ordentlig m***afirma. Les Kapital som kom ut 20. mai 2022 - jeg var ikke den eneste. Ser ut som alle som kommer inn døra der blir skrudd trillrundt... venter bare på at disse mister retten til å drive selskap i Norge eller at Politiet sjekker dem i kortene. Fra kundesenter til ledelse og eiere - her må noen gidde å komme til bunns....
Selger kom på døren når min kone var hjemme alene. De nærmest tvang henne til å skrive under på flytting av strømabonnement. Ingen angreskjema og ingen informasjon om bindingstid. Da min kone sa at det var hennes mann som handterer strømabonnement var det ikke noe problem. NordlysEnergi skulle ringe "den ansvarlige" for strømabonnement slik at dette ble formelt i orden. Det har selvsagt ikke skjedd. Flere dager etter "angrefristen" var utløpt får vi et brev "Hertelig velkommen som kunde hos NordlysEnergi". Den velkomsten er ikke akkurat blitt hjertelig. Maken til måte å "behandle" kunder er skremmende. Vanskelig å finne ord for det. Men en ting er sikkert: De har ødelagt for seg selv og uendelig mange andre som driver med salg. Konklusjonen vår er klar: STYR unna NordlysEnergi.
Er vel som andre selskaper. har ikke hatt bruk for kundeservice enda. Kunne hvert bedre med nettleie på samme faktura.
Selger kom på døren og lovet en kjempegod spotprisavtale. I ettertid viser det seg at de har lurt meg til å skrive under på en variabel avtale med 12 mnd bindingstid. Forbrukerrådet advarer, les avisartiklene under: ttps://e24.no/naeringsliv/i/RreGp2/trodde-de-solgte-stroem-til-spotpris-viste-seg-aa-vaere-noe-helt-annet https://e24.no/naeringsliv/i/28A2Or/omstridt-stroemselskap-maa-svare-etter-lovbrudd Etter jeg fant ut dette har jeg prøvt å si opp avtalen, men kundeservice svarer spydig tilbake og sier at jeg bare kan glemme det. Det er ingen tvil om at dette er et selskap som lever av å lure folk. Styr unna NordlysEnergi!
Sjekden jeg klager men må advare mot dette firmaet. Fikk besøk av to unge menn på døra, de fortalte om hvor fantastisk nordlys var, jeg spurte flere ganger om jeg fikk alt på en faktura- strøm hus,hytte, nettleie og ble lovet at det var det. Etter to uker fikk jeg tlf fra nordlys hvor de fortalte at jeg ikke fikk alt på en faktura og at angrefristen var over. 1 års bindingstid + 3 mnd . Fikk melding i dag da jeg sa opp etter 9 mnd slik at jeg slapp de 3 ekstra mnd og fristen var da 10 juni, jeg skal over til lyse men vust jeg går over i dag 13 mai så blir bruddgebyret 2100kr Ekstremt useriøst firma!!!!!