NordlysEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Valgte Nordlys etter nøye sammenligning å vurdering. Veldig godt fornøyd, fint med rimelig strøm som student. Synes det er veldig fint at de svarer fort på e-post. Anbefales.
Jeg har generelt lite greie på strøm, men jeg skiftet til nordlys energi for en tid tilbake siden - jeg har fått en billigere regning og da jeg hadde behov for assistanse i form av en bindingstid hos gammel leverandør fikk jeg super hjelp! Anbefales.
Bra og hyggelig kundeservice, billig priser, billigste jeg fant.
Jeg er veldig fornøyd med Nordlys Energi! Billig, enkelt (alt flyter av seg selv) og utmerket kundeservice. Du får det du blir lovt til en veldig god pris! Dette kan jeg trygt anbefale.
Du bestiller Innkjøpspris Garanti Web og får 'billig' strøm i 35 dager med bare 12 mnd. bindingstid. Etter de 35 dagene går du over til annen avtale som heter Innkjøpspris Garanti og da får du også med på kjøpet 3 mnd. oppsigelsestid så du er bundet til sammen 15 mnd. Sammen med disse ekstra 3 mnd får du også økt påslag fra 0,- /mnd. til 39,- /mnd..
Hei Magne! NordlysEnergi setter pris på både ris og ros. Men vi stiller oss uforstående til hvorfor du uoppfordrende bestiller en strømavtale på vår nettside, der vi tydelig opplyser om det du nevner i forkant. Du burde på bestillingstidspunktet vurdert å bestille hos en annen leverandør dersom bindingstiden er noe du ikke ønsket deg.
Gutt 26år. Jeg fikk først et godt inntrykk av selskapet da da jeg ingikk avtalen, men etter å ha forsøkt å komme meg ut av en bindingstid med dem fikk jeg flere ubehagelige overaskelser. Jeg fikk tilbud fra en annen leverandør om at de matchet avtalen jeg hadde med Nordlys, og at de skulle dekke den normale bruddgebyren på 500kr. Dette slo jeg til på. Tre uker senere fikk jeg et brev i posten fra NordlysEnergi som forklarte at de antok at det var en feil at jeg hadde sagt opp, og at jeg umiddelbart må si fra om jeg faktisk vil si opp. Jeg sendte da en mail til kundeservice for å bekrefte dette, men fikk da som svar at de har en bruddgebyr på 2100NOK!! Jeg forsøkte å logge inn på siden deres for å lese vilkår, men kunne ikke det ettersom jeg ikke lenger var kunde... Heldig vis fant jeg avtalen jeg ingikk med dem i papirform som jeg har spart på. Der stod det av bruddgebyren var på 1400NOK... Ettersom jeg fikk brevet tre uker etter ny avtale var angreretten med ny leverandør gått ut, og jeg satt da igjen med to avtaler på samme leilighet, begge med bruddgebyr. Saken løste seg ved at NordlysEnergi stod på sitt og var veldig lite behjelpelige, samtidig som den andre leverandøren strakk seg langt. Jeg valgte selvfølgelig derfor å bytte. Oppfordrer alle som har Nordlys til å se over avtalevilkårene sine en gang til før de blir lurt. Her er et par eksempler jeg fant i min avtale som jeg finner helt på kanten til ulovlig. "Kunden aksepterer at NordlysEnergi til enhver tid kan endre vilkår og betingelser, nye vilkår vil alltid være tilgjengelig på våre nettsider." - Jeg fikk da altså ikke tak i disse vilkårene på nett selv om jeg lette. "... NordlysEnergi forbeholder seg retten til å reaktivere avtalen i den 12 mnd. perioden dersom den skulle bli kansellert på bakgrunn av leverandør/kundebytte..."
Nordlys er et bemerkelsesverdig strømselskap, og jeg er fantastisk fornøyd med byttet mitt av strøm. Hadde Hafslund variabel avtale og betale 72 KWH i mnd, nå betaler jeg kun 24!! Topp 3 garanti levde for en gangs skyld opp til forventningene.