NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hold deg unna dette selskapet. Er flinke på annonsering og lokkende markedsføring, men tjenestene de leverer er veldig langt unna pari. Vår familie endte opp med regninger langt høyere enn hva som hadde vært tilfelle uten dette selskapet involvert. De er også håpløse i forhold til kundeservice.
Hei Petter. Som lavprisaktør er våre strømavtaler til en hver tid konkurransedyktige i markedet. Vi har flere forskjellige avtaler for å dekke forskjellige forbruk og behov. Prisene generelt i strømmarkedet har vært en del høyere det siste året enn tidligere år. Her du lese mer om hvorfor: https://www.norgesenergi.no/stromsmart/derfor-er-stromprisen-hoyere-enn-normalt/ . Det er mange som har opplevd å få høyere fakturaer enn normalt den siste tiden. Når man sammenligner priser er det viktig at man sammenligner for samme periode da prisene er i stadig endring. Hva som lønner seg vil også i stor grad avhenge av forbruk. Vi synes det er leit at du ikke har vært fornøyd med vår kundeservice og vi håper du vil gi oss en ny sjanse og ta kontakt med oss slik at vi kan sjekke at du har den beste avtalen for ditt forbruk og om det er noe mer vi kan gjøre for deg. Mvh Monica, NorgesEnergi
- På første purring bruker de ordet "Inkasso" noe som er antagelig ulovlig da ordet skal kun brukes av inkasso-selskap. - De skriver at man kan se bort fra henvendelsen om man har betalt " de siste dagene", men du må betale purregebyret likevel. Noe som er klart i strid med inkasso-skikk. De tolker brevet man får pr.tlf, på en helt annen måte enn det som står med klare ord i brevet. - De forholder seg ikke til yttringsfriheten (lov), og kaller enkelte media for rasister før denne er dømt for noe som helst. Jeg har sagt opp og VIL ALDRI gå tilbake !!!
Gjør forskjell på mennesker og støtter politisk ensporing. Kan ikke anbefales for frie mennesker i ett demokrati. Styr unna, ingen skam å snu.
Håpløs hjemmeside! Steinalderside! Glad jeg har byttet selskap.
Kommer med lokketilbud, men endrer avtalen din til det dobbelte med en gang uten varsel. Kundeservice koster penger å ringe til, noe som ikke står oppgitt.
Svarer aldri på henvendelser, nettsiden deres fungerer ikke. Fakturakopier er ikke å finne på mine sider. Epost til kundeservice besvares aldri
Var i ferd med å bytte fra Agva, som er fryktelige, (de har 8!, hele 8!!, spotprisprodukter og elendig info på Min Side), og ble tilfeldigvis oppringt fra NorgesEnergi. Fikk følgende tilbud fra NorgesEnergi fra selger: Spotpris uten påslag, uten fastbeløp, dette skulle løpe for all tid!!, topp-ti garanti, og 250.- i rabatt på første faktura. Vet at dette bare er tull og løgn, man blir ført over på andre abonnement etterhvert, men vet også at jeg kan bytte, og ta med meg 250.- ! Sjekket nå, avtalen han solgte meg som kalles topp-ti garantien er for variabel pris, ikke spotpris som jeg ønsket, jeg spurte mange ganger, er dette spotpris, ja, svarer han igjen og igjen! Løgn. De jobber provisjonsbasert, lønn per. salg, og gir F. i sannhet og etterrettelighet. Hvilke flere løgner dukker opp når abonnementet igangsettes? Tar med meg de 250.- i startrabatt og ser hva og hvem jeg bytter over til. Kraftmarkedet er det mest råtne og uoversiktlige markedet i Norge - og har desperat behov for reguleringer. Eneste andre som nærmer seg i råttenhet er monopolmakten til bredbåndsleverandører i enkelte områder, men uten tvil, kraftmarkedet er det mest fryktelige markedet i landet. Jeg har prøvd Norgesenergi, Fjordkraft, Agva, Telinet, Gudbrandsdalsenergi m.fl., de lyver og kundeinformasjonen er forferdelig. GE er marginalt bedre, men ikke med mye. Litt bedre enn forferdelig er ikke bra! Cowboymarked!
Kjøpte TV på Elkjøp, slutten av feb -19. Sa klart og tydelig NEI til avtale og rabatt ang NorgesEnergi, som er dokumentert på kvittering. Heldigvis ble jeg oppringt av min lokale leverandør, som informerte om bytte til NorgesEnergi?? Noe som jeg ikke visste om! Har ringt NorgesEnergi to ganger, laang ventetid uhøflig og bare avbryt, legger på. Lure på om dette er lovlig, denne praksisen NorgesEnergi driver på med ..
Jeg var kunde i to og en halv måned. På den tiden fikk de ikke sendt faktura. Dette på tross av at jeg etterlyste flere ganger. Det er vanskelig å nå de pr. telefon og svarer sent på mail. Når jeg først får svar, så skylder de på nettleverandør. Vil ikke at noen andre skal utsettes for dette selskapet Styr unna, for all del!
Ble oppringt av selger som mente avtalen deres var bedre for meg etter en innholdsrik prat om strøm - det viste seg å være rett da jeg nå betaler ca 30% mindre på strømmen enn hva jeg gjorde!!
Unngå Norges Energi den veldig dårlig strømleverandør. Høy strømpris og mye lureri.
Ikke eksisterende kundeservice. Umulig å komme i kontakt med. I tillegg legger de til pakker på din strømavtale som du aldri har bestilt. Dette er svindel. Jeg bytter leverandør nå.
Norges Energi lar deg ikke bytte til ett annet selskap, selv om du gjør alt etter boka hva gjelder oppsigelse / overgang til ett annet selskap! De svarer ikke på e-poster du sender til dem! De er noe helt grusomt vanskelige å få tak i på telefonen, og når du først har klart dette så har du kommet til en ung selger som ikke kan hjelpe deg med noe utenom å selge en tvilsom strømavtale til deg. Hvis de gikk ann å gi selskapet null stjerner - så hadde jeg gitt dem det!
I tillegg til faktura som ligger på deres side så regner det inn med fakturaer, purringer og inkassovarsler. Dette utgjør nesten 30.000 på knapt 3mnd. Etter flere forsøk oppnår man kontakt og de lover å se på saken og ringe meg opp, noe de aldri gjør. De ringte meg senest i dag og ville ha meg som kunde 🤪!!! Fortalte saken min pånytt med samme lovnad og ringe tilbake, samme skjer 🙄Har også sendt Mail, ikke noe svar det heller. HOLD DERE LANGT UNNA DENNE USÆRIØSE LEVERANDØREN
Jeg har betalt 49 kr pr mnd for 3 tjenester jeg ikke har bedt om. Det utgjør 1500 kr pr år. Jeg har 2 abonnement, så da blir det 3000kr PR år. Jeg skjønner hvorfor billig. Takk for meg. Jeg bytter selskap
Hadde 3 kundeforhold hos Norges Energi. 2 for bedriftene mine og 1 privat. For det første så hadde de lagt på GrønnVerdi som koster ekstra noe jeg ikke hadde forespurt. Hadde allerede sagt i fra at jeg ikke ønsket dette og de førtsatte å sende meg faktura med denne ekstra utgiften. I tillegg sendte de ikke faktuarer til riktig adresse noe jeg hadde også bedt dem om å gjøre. Endte med at jeg fikk inkasso. Noe jeg betalt med en gang selsagt når jeg fant ut at jeg ikke hadde mottatt noen fakturaer av dem. I stedet for å slette inkassoen som var deres feil, mistet de en god kunde med 3 avtaler hos dem. Forferdelig kundeservice og føler meg fullstendig lurt. For meg handlet det ikke om pengene, men en prinsippsak at når de gjør feil, så må de kompensere for kunden. Det er også utrolig vanskelig å nå dem. Både på telefon og de svarer så vidt på mail. Ringte Fjordkraft og fikk hjelp på sekundet.